Daniel +18 (Wanna One)

1.4K 43 4
                                    

Rozdział powstał na życzenie Satan_in_hellevator 💛

Mieszkałaś w internacie i jak co dzień poszłaś pod prysznic. W kabinie niestety nie można było się zamknąć. Jedynie zwiewna zasłonka służyła do ukrycia swojego ciała przed innymi. Zasunęłaś ją i rozebrałaś się. Puściłaś ciepłą wodę i sięgnęłaś po gąbkę. Nałożyłaś na nią żel pod prysznic i zaczęłaś się myć.

Nagle ktoś odsunął zasłonkę i wszedł do twojej kabiny. Chciałaś krzyknąć ale zatkał ci usta dłonią.

- Błagam pozwól mi się z tobą wykąpać. W męskiej wszystkie prysznice są zajęte. - prosił.

- Więc czemu nie wejdziesz jakiemuś kolesiowi pod prysznic? Tylko wchodzisz na inne piętro, do innej łazienki i to jeszcze do mnie?! - powiedziałaś gdy zdjął rękę z twoich ust. - Ale niech będzie, i tak już zobaczyłeś mnie nago.

- Dziękuję! - ucieszył się i zaczął się myć. Ty także chwyciłaś za gąbkę.

Kątem oka zobaczyłaś że chłopak ma problem i to nie byle jaki. Zawiesił się na moment patrząc na ciebie, a jego członek stanął na baczność. Gdy spostrzegł, że zauważyłaś co się dzieje był zażenowany.

- Skończ się myć i zostaw mnie samego, muszę się tym zająć. - powiedział.

- Nie chcesz żebym ci z tym pomogła? To moja wina więc...

- Nie mam nic przeciwko. - rzucił szybko zawstydzony. Podeszłaś bliżej i uklękłaś. Złapałaś za członka i łapczywie zaczęłaś ssać. Chłopaka przeszły dreszcze i złapał cię za włosy delikatnie ciągnąc. Wykonywałaś bardzo szybkie ruchy. Nieznajomy niespodziewanie złapał twoją głowę i wepchnął ci penisa jak najdalej do gardła. Poczułaś jak strzela spermą i zacisnęłaś ręce na jego pośladkach.

Wstałaś i zaczęłaś namiętnie go całować. Głaskałaś jego tors i całowałaś po szyi.

- Jak masz na imię? - zapytałaś okrężnym ruchem pieszcząc jeden z jego sutków.

- D-Daniel... - powiedział zafascynowany twoimi umiejętnościami.

- Wyruchaj mnie, Wyruchaj mnie tak jak nigdy nie ruchałeś. Wyżyj się na mnie. - mówiłaś ściskając dłonią jego penisa. Daniel przyparł cię agresywnie do ściany i całował, jednocześnie pieszcząc palcami twoją łechtaczkę. Podniósł cię do góry i nabił cię na swojego twardego członka. Krzyknęłaś, a chłopak przyparł cię ponownie do ściany trzymając cię na rękach i pieprząc twoją dziurę najmocniej jak się da. Po chwili zwolnił i zaczął wykonywać szybkie ruchy językiem na twoim sutku. Chwilami nawet chował język i lekko podgryzał. Jedną dłonią powędrował do twojej łechtaczi. Wszystkimi czynnościami sprawiał ci niesamowitą przyjemność.

- Aaah Daniel, ah ahh oh mocniej! - nie mogłaś dłużej powstrzymywać okrzyków przyjemności.

Daniel uderzał mocniej znajdując przy tym punkt G. Kiedy już myślałaś, że dojdziesz, chłopak odstawił cię na ziemię.

Złapał cię za ramiona i odwrócił do niego tyłem. Oparłaś dłonie na ścianie pokrytej kafelkami i wypięłaś się gdy Daniel złapał za twoje pośladki. Tym razem wszedł w ciebie delikatnie i z czułością. Całował twoje plecy i gładził okolice bioder. Pisnęłaś gdy poczułaś mocnego klapsa na jednym z pośladków. Następnie Daniel ściskał mocno twoje pośladki, a później piersi. Znów zaczął bawić się sutkami lecz tym razem za pomocą palców. Przechodziły cię dreszcze rozkoszy, a nogi powoli zamieniały się w watę. Znów nie potrafiłaś się powstrzymać i jęknęłaś cicho. Daniel słysząc to dał ci mocnego klapsa i przyśpieszył tempo. Zaczęłaś mimowolnie jęczeć i krzyczeć, co tylko nakręcało chłopaka do działania. Nigdy nie było ci tak przyjemnie. Gdy Daniel poczuł że zaraz dojdziesz uderzał w twój punkt G najmocniej jak się da, tym samym dochodząc w tobie. Poczułaś spermę rozlewającą się w środku i silne ręce oplatające twoją talię.

Później ubraliście się i wyszliście z kabiny. Było niesamowicie pusto. Albo wszyscy już się wykąpali, albo nie chcieli was słuchać i wyszli. Szliście razem korytarzem i stanęliście pod drzwiami do twojego pokoju.

- Chciałbyś może to kiedyś powtórzyć? Bo wiesz...jestem sama w domu w weekend... - spytałaś zawstydzona.

Daniel nachylił się i dał ci buziaka w usta.

- Przyjdź później po mój numer. - wyszeptał ci na ucho i ruszył w stronę swojego pokoju.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧

Sorry za wulgarność no ale czego się spodziewaliście po rozdziale dla dorosłych cn

Dzięki za przeczytanie! Miłego dnia/nocki wam życzę 🖤

Kpop Imagine ♡One ShotyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz