Rozdział napisany dla iscenollie❤
Tegoroczny Sylwester zapowiadał się bardzo dobrze. Zostałaś zaproszona do dormu Nct Dream. Cieszyłaś się, że możesz spędzić koniec roku ze swoim ukochanym Injunem i jego przyjaciółmi.
Wieczorem, gdy byłaś już gotowa do wyjścia, niespodziewanie przyszedł po ciebie Renjun. Otworzyłaś drzwi i przywitałaś go rzucając mu się w ramiona.- Pomyślałem, że nie powinnaś wychodzić o tej porze sama - wyjaśnił.
Wyszliście kierując się w stronę dormu. Chłopak opowiadał o przygotowaniach do Sylwestra, co kupili, ile fajerwerek odpalą itd. Słuchałaś uważnie śmiejąc się i potakując. Chwyciłaś go za rękę, a ten uśmiechnął się zwycięsko.
Chłopcy przywitali cię ciepło jak zawsze. Wszyscy byli zachwyceni twoją obecnością, przez co Renjun stał z boku z naburmuszoną miną i założonymi rękoma.
Przed północą wszyscy wyszliście na zewnątrz. Spadające płatki śniegu tworzyły miłą atmosferę. Renjun przez cały czas wbijał w ciebie swój wzrok. Czułaś się przez to troszkę niezręcznie.
Podczas gdy reszta Dreamków była zajęta lepieniem bałwana i rzucaniem w siebie śnieżkami, wykorzystałaś ten moment w którym byliście sami. Przyciągnęłaś chłopaka do długiego, namiętnego pocałunku. Gdy wasze wargi się rozdzieliły, Renjun chwycił twoją dłoń i szybkim krokiem podążyliście do dormu. Zatrzymaliście się na chwilę by zdjąć buty i kurtki. Następnie skierowaliście się do jego pokoju.
Weszliście do środka. Chłopak oparł cię o drzwi całując i jednocześnie zamykając drzwi na klucz. Zaczął zdejmować swoje ubrania, później twoje. Zassał się na twojej szyi, pozostawiając na niej krwistą malinkę. Czułaś jego ciepły oddech na karku gdy kierował cię w stronę łóżka.
Od razu wylądował na tobie, całując twoją żuchwę. Jego ręka nagle wpełzła pod twój biustonosz, przez co wydałaś z siebie cichy jęk. Zdjął zbędny materiał i złapał obie twoje dłonie w jedną, by przytrzymać je nad twoją głową. Zaczął bawić się twoim biustem. Językiem pieścił twoje piersi, zaś wolną ręką zajął się zdejmowaniem dolnej części twojej bielizny. Obciągnął twoje majtki do kolan i wrócił dłonią do twoich pośladków. Na początku gładził je delikatnie, a z czasem zaczął ściskać je mocno. Puścił twoje dłonie i zdjął do końca twoją bieliznę.
Gdy nie mieliście już na sobie ani skrawka materiału, chłopak założył prezerwatywę i wszedł w ciebie. Jęknęłaś głośno z rozkoszy czując jego członka wypełniającego twoje wnętrze. Poruszał się zgrabnie przyprawiając cię o dreszcze. Oboje zapomnieliście o wszystkim. Zbliżaliście się do szczytu, gdy usłyszeliście za oknem odliczanie od dziesięciu. Zrozumieliście co się dzieje, a fakt że spędzacie ostatnie chwile tego roku kochając się, rozpalił was bardziej. Doszliście razem w momencie, gdy za oknem pojawiły się kolorowe fajerwerki.
- Ten rok nie mógł się zacząć lepiej - wysapałaś z uśmiechem, który chłopak od razu odwzajemnił i wtulił się w twoje ciało.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Sylwestrowy, a za razem ostatni rozdział w tym roku
Szczęśliwego Nowego Roku Kochani❤