حته تشويق...

3.4K 31 30
                                    

حته تشويق... ... "بعد بارت امبارح الكيوت داااااااا..  ان شاء الله هحاول انزل انهاردة بارت.. بس موعدش حد بحاجه... توقعاتكم.. و رايكم في الأحداث 🌸🖤😂👍
واخر حاجه قومت الصبح وفضلت اخلص اللي عليا.. وفكرت في مشهد جالي كدااااااا مع نبذة شيطانية بعد كوباية شاي بلبن 😂😂... اسلمتوا...
اسم السلسلة... معزوفة العشق... "......أسماء الابطال ترنيم... وليد...".....
بعد انتهاء الزفاف خطئت ترنيم بخجل أولي الخطوات في منزلها الجديد الذي ظلت لأشهر عديدة تنظم فيه وبعد كل تلك المشاكل....... وخاصة... مع حماتها والدة زوجها الان... ولكن علينا أن تنفس بهدؤء فلقد انتهي كل شئ وبدأت فقط البداية التي نريدها في نهاية كل الأشياء....
وليد بسعادة.... مبروووك ياقلبي...
ترنيم... بحب وخجل.. الله يبارك فيك ياحبيبي.....
وليد بمساكشة... طاب اييه..
ترنيم بخجل وهو تبتعد عنه... ايييييه..
وليد بهدؤء.. نغير ونصلي وناكل عشان الواحد جعان بعيد عنك...
ترنيم بصفو نية... وانا كمان جعانة..
وليد وهو يضحك... ماهو مش كل الجوع... وبعدين عندك الجوع كافر... وأكمل قائلا.. ادخلي ادخلي... وبعد وقت قليل انهي وليد وترنيم صلاتهم.... بكل هدؤء...
وليد بمكر.. مش هتخلعي الازدال داااااااا بقي... هو عجبك..
ترنيم بخجل.... هاه....
وليد يجذها... لا بقي احنا موضوعنا طويل ومحتاج تركيز...
ترنيم وهي تحاول الهروب من وليد ولكن فشلت وغرقت معه في بحوره بكل هدؤء.... ولكن لم يدم ذالك للهدؤء كثيرآ..
حيث قال وليد بصوت هادر... إزاى..... ممكن تفهمني ازاى..
ترنيم وهي تحاول الهروب قائلة.. وليد مالك والله معملتش حاجه.. ولكن جذبها من خصلات شعرها.... وهوها بها بالحائط حتي جرح رأسها قائلا.. خوتني يا ترنيم فاكرني اهبل.. وربنا لايكون موتك على أيدي....
استتتتوووووووووووووووووووب.....  "كفاية كدااااااا

  "كفاية كدااااااا

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
الجزء الثاني من حب بنكهة الأفاعي... باسم "بين الحب والواقع".....حيث تعيش القصص. اكتشف الآن