صباح الخير...........
...............
..
واستقيظ عمر بهدؤء..... فوجد شذي ما زالت ال نائمة .... فأخد يلعب في خدودها قائلا.... بطة بطة بطاتي بطة.... قومي بقي بططططططة ببططة.. بطوطة قومي...
وهنا آفاقت شذي ونظرت له بنصف عين.. وجذبت الغطاء عليها حتي تعود للنوم... فاكمل عمر نداءه بنفس الطريقة.. وهو يضغظ على خدودها باصبعه... قائلا.... بطة بططططططة بطوطة بطاية... قومي بقي.. الله..
وقام بجذب الغطاء وهي يستدير الناحية الأخري معدئيا الحزن... قائلا... و انا اللي قولت عندي بطوطة هتلعب معايا.. يا خسارة...
شذي بعناس... عمر سيب الغطاء بالله عليك عايز انام مش كدااااااا....
عمر بطريقة مضحكة... عمر... يعني ولا حصلت عمروتي حتي ولا حببيي... انتي بتعملي فيا كدااااااا ليه انت وحشة اووى... وتصنع الحزن مثل الأطفال....
شذي بحب وهي تداعبه... عمروتي حبيبي.. وطبعت قبلة على خدها... فأشار لآخر... فابتسمت بهدؤء وطبعت قبلة أخري..
عمر وهو ينظر لها مثل الأطفال ويمسك احد خدودها... برضو كدااااااا مش تصالحني....
شذي بحب... بطوطتك تعمل ايييييه عشان تصالحك...
عمر بهدؤء وطريقة مضحكة... عايز بوسة...
شذي بهدؤء.. اديتك اتنين ياعمري...
عمر مثل الأطفال.. انتي بتعديهم عليا.. وكمان حسبتي... دول بوسة... لا فين ضميرك يا بطاية...
شذي بحب.... تصدق عندك حق يا بطوطي... ووقفت وقد قابلته قبلة صغيرة أخري.. ولكنها كانت تنوى على مداعبته بنفس الطريقة.... وأخذت تدغدغه في عدة أماكن.. وتشد خدوده مثل ما كان يفعل معاها... ولكن قال وهو يضحك.. مبلاش يا بطة...
شذي وهو مازالت تدغدغه... مش مش عايزني انام استلم بقي.......
عمر وهو يقلب الوضع.. وهو يدغدغها تارة.. ويأخذ قبلة من الحين لآخر.... تارة أخرى... قائلا... بستلم اهوو...
شذي بضحك شديد... عمر خلاص حرمت... هههههه.. ياعمروتي بطني وجعتني من الضحك...
عمر وهو يدغدغها عند معدتها قائلا... هنا بتوجعك هنا...
شذي بضحك... سبني ياوحشش... ياماما..
عمر بضحك وهو يضمها إليه في قبلة.... انا بابا يلا.......
..... استوووووووووووووووب... (كفاية عشان صحتكم... 😂😂😂🦆 🦆 😂 😂)... "شايفين خدود عيال عمر شبه امهم.. ..."
أنت تقرأ
الجزء الثاني من حب بنكهة الأفاعي... باسم "بين الحب والواقع".....
Literatura Femininaتوابع الماضي توابع الطباع توابع الخطأ وتوابع الحب عندما يكون كل شئ بين القلب والواقع والقدر فالرحمة يا الله......... غربة مزقت القلوب.... ودموع تبحث عن الحياة...........