.......... حته مسروقة من السلسلة...... عشانكم....
.........)الابطال معتصم) والبطلة وسام...)...معتصم بصوت هادر... وسااام اقفي... اقفي بيقولك... ولكن غضب وسام منعها أن تستمع له... ولكن غضبه كان أقوى فهو الذي لا يعصي له أحد أمرا... وحتي أن كانوا أمر سنا وما بالك بزوجته......
وأضاف معتصم بنفس الغضب... مش قولت اقفي...
وسام بغضب... ايييه أوقف لييييه.. رد عليا... عنجط إضافة تضيفها تانية... إضافات سايبه علامات سوداء في حياتي.. من أول يوم شوفت وابويا مات مقتول... فاهم يعني ايييه... ارحم انت ايييه...
معتصم بغضب... علي الأساس انا اللي قتله انتي ناسية انه عمي.. وناسية التار اللي بينا والسليمانية... داااااااا علي الفاضي ماهو بسبب ابوكي.... انتي شايفة الحراسة... بتسمعي صوت الرصاص... بتعرفي لون الدم كله بسبب ابوكي أو أصح بسبب امك......ولا نسيتي...
وسام بغضب. والم.... ابويا وامي انضف انهم يحتطوا في مقارنة معاكم... ولو وجودك حماية ليييييييه انا مش عايزها...
معتصم بغضب... علي اساس اني متجوزك شريفة ولا عشان استر عليكي لوليا كان زمانك مدفونة ولا نسيتي.. انتي كنتي فين وبقيتي فييييين وأكمل بتهكم... يا دكتورة......
وسام بصياح... انت هنكدب الكذبة وهتصدقها انت عارف كويس اني برئية واكبر دليل وساختك معايا ليلة الفرح.... ولا نسيتي.... انت عايز ايييه بقي ابعدي عني... فاهم يعني ايييه... وخلعت خاتم زفافهم.. والقته...
معتصم بغضب... البسيه يا وسام احسنلك...
وسام.. بتهكم... والله علي اساس انك لبساه... صح انت لابس اي خاتم فينا الخاتم بتاعتي ولا خاتم مراتك التانية.... وبعدين قيمتك من قميتك يا معتصم... ....
معتصم بغضب... وسام... الزمي حدودك..
وسام وهو ترحل..... مبقتاش اخاف خلاص مافيش شئ اخسره....
معتصم بغضب.... خلاص يبقي انتي اللي اختاري...... ولكن تركته وسام وهي تعبر الحقول المدوية للقصر..
ولكن.. انطلق... صوت رصاص مدوي في الأجواء فزع له الجميع......
استوووب..... يتبع........
أنت تقرأ
الجزء الثاني من حب بنكهة الأفاعي... باسم "بين الحب والواقع".....
Literatura Femininaتوابع الماضي توابع الطباع توابع الخطأ وتوابع الحب عندما يكون كل شئ بين القلب والواقع والقدر فالرحمة يا الله......... غربة مزقت القلوب.... ودموع تبحث عن الحياة...........