5. Debra Dixon-Doc Holiday

325 7 0
                                    

 Doc Holiday-Debra Dixon - Cartea Doc holiday aparuta in 2003 la Editura Alcris, spune povestea unei tinere fete ce încearcă să se redescopere. Cu ocazia Crăciunului, Taylor revine în sânul familiei sale de care a avut grijă după moarte mamei. Cu doi frați mai mari si patru mai mici, misiunea ei nu a fost deloc ușoară. Acum la 29 de ani, cand toti sunt bine, mari, chiar căsătoriți și cu copii, Taylor nu își găsește locul. Reintalnirea cu prima ei iubire din adolescență nu face decât să o debusoleze si mai tare. Este îndeajuns o singură privire ca ea sa inteleaga ca Drew încă se află în sufletul ei, însă teama nu ii permite sa isi exteriorizeze sentimentele. Drew este divorțat si are un copil in varsta de 5 ani. Noah! Cand acesta vine si o roagă să il ajute să-i ofere fiului său un Crăciun marca Taylor, ea il refuza crezând că astfel nu va ajunge sa complice lucrurile, însă socoteala ei nu se potriveste cu planul divin si miracolul Crăciunului. Cu o singură privire aruncată către copilul blond cu ochii mari si triști, nefiresti de maturi, Taylor hotărăște să se implice chiar cu riscul de a nu se sti la adăpost in fata sentimentelor pe care încă le nutrește pentru Drew. Ea devine astfel "doc holiday" pentru Drew si Noah!

'Taylor Bishop era genul de femeie pe care numai un prost ar fi lasat-o sa-i scape, tinea la familia ei, iar el asa ceva isi dorea - o familie adevarata, o familie ai carei membri se certau, plangeau si totusi se iubeau. Voia sa faca din casa lui un camin.'

Trecutul lor comun o bântuie, Drew a sarutat-o cand avea 16 ani, dar apoi si-a cerut scuze si totul între ei s-a terminat înainte de a începe. Faptul că acum, el ii cauta din nou atenția si da semne ca o doreste, o pune pe gânduri și o sperie. Dacă ceea ce isi doreste Drew este doar o mama pentru Noah? Ea se pricepe la copii, si-a crescut frații, este fix ceea ce el are nevoie, iar asta o face sa devina irascibila si neliniștită.

Taylor este o femeie deschisă, vesela, dar care prea devreme a devenit omul de baza al unei familii si acum ca aceasta familie se poate descurca singură, se simte in sfarsit libera. Nu vrea sa se complice cu Drew si Noah. Asta isi tot repeta, dar de fiecare dată când se află în preajma lor, scutul ii pica inevitabil.

Am citit povestea la foc automat, replicile amuzante dintre Taylor si Drew mi-au dat o stare de buna dispozitie. Mi-au jucat de câteva ori lacrimi in ochi, atunci cand Noah își exprima dorințele prin niste replici naive, specifice unui puști de 5 ani.

Este o carte emoționantă, plină de căldură. Eu una asa am simtit-o. Chiar dacă este o carte scurta, apuci sa cunosti personajele și sa le indragesti. Cel mai simpatic lucru mi s-a parut momentul în care Drew compara sexul cu un glob de Crăciun. Este amuzant.

"Sexul e ca un glob de cristal de craciun. Totul arata linistit, toata zapada e depusa cu arta, in troiene, in jurul figurinelor. Ai impresia ca in globul acela nu va mai ninge niciodata. Apoi, cineva il agita, si incepe viscolul. Uneori cea mai usoara atingere face ca fulgii de zapada sa se involbureze. Rapid, intens, aproape orbitor.........."

Mi-a plăcut cand Noah o descrie pe Taylor: ~esti o femeie atat de draguta, si moale, si mirosi asa de frumos... si uneori imi faci sa mi se incalzeasca inima....~

Naivitatea si puritatea unui copil a subliniat in doar o frază sentimentele pe care de fapt Drew le nutrea pentru ea.

Cartea se citeste usor, nu are descrieri si nici greutate. Este o lectură romantică numai buna de citit într-o zi friguroasă de iarnă, lângă brad, cu o cana de ciocolată caldă alături.

-//-

-cam asa mi i-am imaginat eu pe protagonisti:

-cam asa mi i-am imaginat eu pe protagonisti:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


*Va pup de nu va vedeti. Daca vreuna dintre aceste carti va face cu ochiul, dar nu le aveti si nici cum sa faceti rost de ele, scrieti-mi un mesaj si se rezolva! Pana data viitoare, va imbratisez si va urez spor la citit!

Maria!

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum