24. Cea mai norocoasa fata - Jessica Knoll

222 1 0
                                    


Cea mai norocoasa fata - Jessica Knoll

Trebuie să recunosc că ceea ce m-a atras la această carte a fost coperta. Plotul si descrierea ei nu m-au dat pe spate, dar am zis sa-i dau totusi o sansa. Rau am facut. Cartea asta este o mare porcărie. Tânăra TifAni pare ca este tot ceea ce si-a dorit vreodata. Este slaba, lucrează la una dintre cele mai renumite reviste newyorkeze si este logodita cu un tip bogat de familie buna. Dar cu toate astea nu este fericita. In primele pagini m-am confruntat cu incapacitatea mea de a înțelege cand se face trecerea la trecut, pentru ca autoarea nu semnala nimic, pur si simplu schimba dialogul, ceea ce facea ca povestea sa fie greu de citit. Ne tot întoarcem în trecut pentru a înțelege superficialitatea Anei, răceala ei evidenta... si eu as mai adauga si ipocrizia. Cea mai norocoasă fata mi s-a parut de o superficialitate exagerată, de aici si lipsa de empatie pe care am simțit o vis a vis de ea pe toată durata lecturarii acestei carti. Deși ceea ce a pățit este grav, n-am trăit niciun sentiment de milă sau macar asa ... un sentiment... Nimic. Acțiunea cărții incepe abia pe la jumătate (după ce ne ameteste cu gențile Prada, pantofii Jimmy Chou si nunta fastuoasa ce urma sa aiba loc ) dar din punctul meu de vedere este tarziu pt ca interesul meu pt poveste era deja scazut. Am citit-o in lehamite si sincer nu o recomand. Am inteles semnalele de alarmă pe care autoarea vrea sa le tragă cu privire la tinerii adolescenti ce trăiesc adevărate drame din cauza neacceptarii lor in comunitatea celor populari, a drogurilor, a bautului in exces, a copiilor scapati de sub control, a sinuciderii, a faptului că mulți vor sa para ceea ce nu sunt (vezi mama Anei care conducea o mașină pe care efectiv nu si-o permitea, dar trebuia sa dea bine in fata celor din jur) etc., dar totul a fost scris intr-un mod neatractiv si superficial. Nu mi-a plăcut. M-am apucat de citit M-am hotarat sa devin prost si vreau sa va spun ca o ador, abia astept diseara sa va spun ce si cum. Cea mai norocasa fata 2/5 stele.

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum