51. Ei distrug, ei aduc flori- Anna Eberhardt

39 1 0
                                    

Ei distrug, ei aduc flori- Anna Eberhardt

Dupa ce am citit in ultimele zile, simteam nevoia sa ma delectez cu o carte romantica, asa ca nu trebuie sa va mire faptul ca am ales aceasta poveste din categoria Loveswept. Ei distrug, ei aduc flori este o poveste romantică, drăguță si usor de citit. Slader si Lissa au fost doi copii luati in plasament de parintii lui Beau. Beau este un tanar leneș, bun de nimic, care tot timpul a fost invidios pe ceea ce devenise băiețelul parasit. Atunci când Slader a fost întemnițat vreme de 4 ani pentru un lucru pe care nu l-a făcut, Lissa, iubita lui, rămasă singura, a fost nevoită să își ia viața în piept și să îl accepte pe Beau ca soț. Acum însă Slader s-a reîntors acasă si doreste sa isi între in drepturi (ferma la care Lissa si Slader au crescut, a fost lăsată mostenire lui Beau si lui Slader). In paralel ne este descrisa si o alta poveste, a celui mai bun prieten a lui Beau si anume, Jack si sotia acestuia. Cartea este o adevărată telenovelă trebuie sa recunosc. Dialogul dintre personaje mi s-a parut tipic telenovelistic, dar este perfect pentru genul acesta de lectură. 3,5 cred ca este o notă corecta.

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum