Surprinzător această carte chiar mi-a plăcut. De ce spun surprinzator? Pt ca nu prea agreez poveștile gen after (pline de sex, alcool, adolescenti problema), dar asta chiar a fost drăguță.
Povestea este despre o fata de 15 ani, orfana, care după un șir de nenorociri, se trezește într-o altă viață... cea a bunăstării și a lipsei grijii zilei de mâine, cea a răutăților si invidiilor, cea a etichetelor si a petrecerilor copiilor de bani gata.
Filmul meu preferat este Pretty woman, si spun asta aici ca sa înțelegeți la ce fac referire mai departe. Filmul este despre depășirea condiției de trai, despre iubire sincera si neinteresata, despre depasirea barierelor si a mentalităților frivole, despre acceptare si de ce nu, ambiție. Cartea este despre acelasi lucru.
Recunosc ca pe toata durata lecturarii, am descoperit asemănări între film și carte. Poate ca povestea e putin diferit împachetata, dar livrează cam acelasi lucru. Ceea ce nu este un lucru rau, dar voiam să subliniez motivul pt care, posibil, aceasta carte (care e scrisa in acelasi stil ca si after-despre care se stie ce părere am), nu m a deranjat.
Ce nu mi-a plăcut, este faptul că, deși s-a pus accent pe consumul de substanțe, alcool, medicamente, lupte de stradă, sex neprotejat, nu s-a trasat o linie (au fost cateva, dar mult prea fine pt a fi intelese si de adolescentii care citesc aceasta cartei) prin care sa se sublinieze faptul că aceste lucruri duc la distrugere... ca sunt greșite si ca nu sunt chestii normale.
Cartea cred ca merita undeva la 4 stele pt cum e construită povestea si cum sunt creionate personajele. Poate nu sunt eu de acord cu felul lor de a fi si actiunile lor, dar m am atasat de ei.. de fiecare in parte, si m am prins în vraja lor. Recomand ca o lectură usurica, cliseica, de weekend... pt ca fix asta este. Va mai zic restul după ce termin si celalalte vol. :)
CITEȘTI
RECENZII CARTI (citite -2019)
AléatoireA fi cititor înseamnă a-ți construi propriul paradis, pentru ca viata este o carte, si noi doar o fila din ea! Aici voi asterne gandurile si parerile despre cartile pe care le citesc (nu neaparat de pe wattpad). Mentionez faptul ca parerile sunt pe...