69. Somnul ratiunii de Jussi Adler Olsen

40 2 0
                                    

Somnul ratiunii de Jussi Adler Olsen

Cel de-al treilea volum al seriei (autorul are de gand sa scrie 10 carti ale departamentului Q, am aflat de curand) debuteaza cu o sticla misterioasa si un mesaj scris cu sange uman. Carl, Assad si Rose descifreaza mesajul descoperind ca acesta provine de la doi frati, rapiti in anii 90, despre care nu se stie nimic, pentru ca disparitia lor nu a fost niciodata raportata. Cine sunt?

De aici porneste toata increngatura de mistere complesitoare si urmariri incitante, ce te tin cu sufletul la gura cu fiecare fila citita. Povestea, la fel de bine structurata ca si celalalte doua, nu este absolut deloc previzibila. M-am chinuit sa descopar lucruri ascunse (pt ca am observat ca autorul face asta), insa mi-a fost imposibil. Cartea este o poveste zguduitoare despre oameni cinstiti prinsi in vartejul coruptiei, despre religie si extremismul religios, despre adeptii sectelor religioase si cum toate aceste lucru pot duce la subminarea unei familii. Autorul a reusit inca o data sa ofere cititorului tot ceea ce si-a dorit. Adrenalina, emotie, suspans, stres, teama, umor fin- ar fi cuvintele care ar putea sa caracterizeze pe scurt romanul. Nici nu stiu cand au trecut cele 600 de pagini, pentru ca efectiv am fost vrajita si prinsa in poveste. Cred ca tocmai am devenit fan Adler Olsen :)) Recomand, 5 stele!

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum