94.Ultima scapare de Federico Axat

52 1 0
                                    

Ultima scapare de Federico Axat - Ted McKay are tot ce își dorește: o soție frumoasă, două fete minunate și o slujbă foarte bine plătită. Când este diagnosticat cu tumoare cerebrală în fază terminală, hotărăște să-și tragă un glonț în cap. Dar e întrerupt de soneria de la intrare. Justin Lynch își face apariția la ușa lui, cu o propunere ciudată. Să ucidă două persoane: un criminal și un om bolnav de cancer în fază terminală, care, asemenea lui Ted, vrea să moară. În schimb, cineva îl va omorî pe Ted. Familia lui va fi astfel cruțată de consecințele psihologice devastatoare provocate de sinuciderea sa.
În timp ce Ted comite crimele, unele situații i se par stranii. Victimele îi știu numele și evocă secvențe ce-i sunt familiare. Și mai ciudat, Ted recunoaște locuri și oameni de care n-ar trebui să aibă habar. Pe măsură ce o ia razna, îi revin în minte secrete întunecate din trecut.

Cartea asta este foarte amețitoare. Am citit o greu si nu pt ca are aproape 500 de pagini, ci pentru ca e alambicat scrisa. Visele si acțiunea întortocheată, efectiv m au făcut cu capul. Mi a plăcut atât de mult descrierea cărții încât am zis, trebuie să am această carte, acum însă după ce am citit o, nu mai sunt la fel de convinsă. Nu m a dat pe spate. Cred ca este o poveste interesantă, însă nu una atât de mișto pe cat se scrie că ar fi. Ii dau 3 stele pt modul interesant al autorului de a expune povestea, dar nu ca as crede neaparat ca le merită.

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum