Fata din Brooklyn by Guillaume Musso
Uf, ce carte bună !
Un adevărat carusel de emotii si adrenalina. Povestea asta este la început precum un bulgăre mic... care pe masura ce se rostogolește, creste si tot creste pana cand, in final se sparge si te lasa cu gura căscată. Adevarul este ca simțeam nevoia sa citesc ceva de genul.
Scrierile autorului sunt de fiecare dată o surpriză plăcută, însă aceasta a fost peste așteptări.
Personajele sunt bine conturate, au propria poveste și propriul mod de a privi lucrurile.Romanul este narat din perspectiva personajelor principale, alternand persoana întâi cu persoana a treia, dar trecerile sunt facute într-un mod atât de subtil si natural, încât nici nu realizezi. Dispariția Annei m a dus cu gândul la un alt thriler care mi a plăcut mult "sotia disparuta", asa ca dupa primele pagini imi făceam deja scenarii de ce ar putea să se întâmple... însă n am fost nici macar pe aproape. Mi a placut Anna. Mi s a parut ca in ciuda a tot ceea ce a patit, a fost capabilă să își ia viața în piept și să își cladeasca un cu totul alt viitor. Mi a plăcut Raphael. Cu fiecare pas pe care îl făcea in ancheta, mi se parea mai legat de logodnica lui... Chiar dacă a aflat chestii neplăcute, el nu s a dezis de ea si a continuat să o caute. Unele piste pe care le-a urmat împreună cu prietenul lui Marc, imi lăsau impresia ca sunt inutile, un fel de cerc închis, însă autorul a stiut sa extragă din fiecare cate un lucru care sa faca povestea mai interesanta.
Cand m am apucat de citit cartea nu credeam ca ma va tine o noapte nedormita si ca nu voi fi in stare sa o las din mana... dar iată că s a intamplat. Este o poveste întortocheată, dar usor de urmărit... este o poveste frumos scrisa, plină de suspans și actiune.
Cu fiecare filă pe care o dădeam, adrenalina imi umbla prin vene si ma gândeam cu emotie "ce lucruri voi mai descoperi oare?" . Am citit o pe nerăsuflate. Am intuit finalul pt ca in mintea mea, trebuia sa fie ceva wow care sa dea putin peste cap mersul lucrurilor si sa nu lase senzatia ca totul s a terminat, dar n am fost dezamăgită... l am savurat ca si cand as fi fost surprinsă. Totul a fost asa cum trebuie.
Fără doar și poate cartea asta e de 5 stele si ceva imi spune ca vor mai urma si altele ale acestui autor
CITEȘTI
RECENZII CARTI (citite -2019)
AlteleA fi cititor înseamnă a-ți construi propriul paradis, pentru ca viata este o carte, si noi doar o fila din ea! Aici voi asterne gandurile si parerile despre cartile pe care le citesc (nu neaparat de pe wattpad). Mentionez faptul ca parerile sunt pe...