Regina gafelor la New York –Meg Cabot
Cartea asta face parte dintr-o serie de trei volume, (aceasta este vol 2) si este ceva gen seria cumparaturilor scrisa de Kinsella, doar ca nu la fel de amuzanta. Sau asa am perceput-o eu. Lizzie si Becky mi s-au parut super asemanatoare. Amandoua traiesc in New York, amandoua sunt pasionate de moda, insa ce este putin diferit, e ca Lizzie stie sa croiasca si chiar isi face tinute singura.
Cum s-a intamplat si in primul vol, Lizzie nu prea stie sa-si tina gura si face gafe peste gafe la tot pasul. Nu spune mereu tot ceea ce gandeste, dar totusi ii e greu sa se abtina. :)))) (aici m-am regasit putin pentru ca sunt la fel de sloboda la gura cateodata)
Asadar proaspat reintoarsa din Franta, impreuna cu cea mai recenta cucerire a sa (Luke), Lizzie ajunge la New York , unde vrea sa-si croiasca un drum in moda. Stie sa restaureze rochii de mireasa vintage si chiar simte ca aceasta e vocatia ei.
Desi planul initial era ca ea sa locuiasca impreuna cu prietena ei, Lizzie ajunge sa stea in casa mamei lui Luke impreuna cu acesta, iar Shari (prietena) cu iubitul ei Chaz.
Cum la New York nu umbla cainii cu covrigi in coada si pentru ca nu isi gaseste de munca, Lizzie este fortata sa se angajeze ca secretara la firma de avocatura a tatalui lui Chaz. In paralel face munca voluntara la un magazin de rochii de mireasa unde spera sa aiba sansa sa se afirme in domeniul modei vintage.
Nu va povestesc mai departe pentru ca ar fi pacat sa va dezvalui tot haosul pe care Lizzie reuseste sa il creeze in jurul ei, dar pot sa va spun ca povestea nu m-a dat pe spate chiar daca in recomandarea celor de le editura scrie ca este "o carte incredibil de amuzanta". Eu nu am ras.
Actiunile lui Lizzie sunt destul de previzibile si as fi putut trece peste asta daca pataniile ei n-ar fi fost atat de fortate.
Imi plac cartie chiclit pt ca sunt genul de lecturi usoare, delicioase pe care le citesti dintr-un foc, chicotind si razand pe toata durata lecturarii lor, dar aceasta nu a fost deloc asa. Pai am ras la Poti sa tii un secret si Am numarul tau ale Kinsellei, de am trezit copilul din somn. La asta, maxim cred ca am schitat un zambet la un moment dat, si atunci nu Lizzie a fost cea care mi l-a provocat ci Henry, seful ei. Nu este de vina scriitura povestii, pentru ca este fix cum trebuie sa fie un chic lit- lejera, usoara, fara prea multa greutate si descrieri, dar intamplarile prin care Lizzie trece nu-s cine stie ce amuzante. Asta e tot. Recunosc ca mi s-a parut mai amuzanta prima carte a seriei, si chiar credeam ca ma voi distra citind noile situatii inedite pe care Lizzie le va trai, insa n-a fost sa fie.
E o lectura usurica, ce nu necesita multa bataie de cap, asa ca na, merge. 3/5 pe goodreads.
CITEȘTI
RECENZII CARTI (citite -2019)
De TodoA fi cititor înseamnă a-ți construi propriul paradis, pentru ca viata este o carte, si noi doar o fila din ea! Aici voi asterne gandurile si parerile despre cartile pe care le citesc (nu neaparat de pe wattpad). Mentionez faptul ca parerile sunt pe...