96.Leac pentru o lume banala de Christian McKay Heidicker

151 1 0
                                    

Leac pentru o lume banala de Christian McKay Heidicker - E timpul să treci la nivelul următor... în viață.
Jaxon are 16 ani și e internat într-un centru de reabilitare pentru tineri dependenți de jocurile video... exact la zece minute după ce a cunoscut o fată.
O fată în carne și oase, care nu numai că a râs la glumele lui, dar a părut încântată să iasă cu el.
Aşa că are patru zile la dispoziţie pentru a câştiga un milion de puncte care ar echivala cu biletul lui către libertate.
Și e dispus să facă orice pentru asta: să mintă, să înșele, să fure și chiar să învețe... să brodeze.
Iar dacă totul dă greș, Jaxon va trebui să-și deschidă sufletul în fața celorlalți adolescenți internați la centru, să suporte absența mamei sale și să admită că poate nu jocurile video sunt motivul pentru care nu reușește să comunice cu adevărat cu cineva.

Trebuie să recunosc că am cumparat această carte pentru ca m-a atras titlul si am fost placut surprinsa sa descopăr o poveste bine scrisa si cu mesaj.
Cartea este despre copiii dependenți de jocurile pe calculator, copii ce uita sa trăiască în viață reala. Toată acțiunea se desfășoară într-un centru de reabilitare (la fel ca cel al dependentilor de droguri) de unde un puști de 16 ani se zbate sa scape in 5 zile, pentru a putea ajunge la prima întâlnire din viata lui.
Mi s a parut super drăguț modul în care autorul a subliniat niste lucruri destul de îngrijorătoare la adresa celor care petrec atât de multe ore in fata unui calculator.
Cred ca aceasta carte ar trebui citită de toți părinții (căci in ziua de astazi copiii sunt dependenți de calculator/telefon, in marea lor majoritate) pentru a putea vedea cum se vad lucrurile si din punctul lor de vedere. De asemenea, ar trebui citită si de orice adolescent aflat în situație similară, tocmai pentru a putea vedea repercursiunile unei vieți trăite doar in fata unui calculator.
Mi s a parut interesanta, chiar dacă nu am stiut toate jocurile despre care autorul povestește. Cred ca o pot încadra undeva la 3,5*

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum