26. Nici moarta, nici maritata de Mary Janice Davidson

120 1 0
                                    

Nici moarta, nici maritata de Mary JaniceDavidson

Ce nebunie! Cartea face parte din colectia Glossy Books a editurii Nemira si alaturi de Nici moarta, nici angajata formeaza seria Betsy, regina vampirilor. Nu stiu de ce, dar pe toata durata lecturarii acestei povesti am avut impresia ca citesc o parodie cu vampiri. Autoarea nu a scapat nicio trasatura sau actiune legata de acestia, din toate cartile si filmele cu vampiri stiute de mine (usturoi, apa sfintita, frumosi de pica, sterg memoria, citesc ganduri, viteza, forta, cruci, dumnezei, lumina zilei si lista, zau ca poate continua la nesfarsit). Sparge mituri intr-un mod amuzant si te face sa stai cu ochii pe carte, tocmai pentru a vedea... oare ce poate sa se mai intample? Actiunea cartii se deruleaza intr-o saptamana, insa nu e deranjant pt ca se intampla atat de multe incat e imposibil sa te plictisesti. As minti sa spun ca nu mi-a placut, chiar daca este o carte de duzina. Personajul principal este indragostit de pantofi, ceea ce mi-a amintit de Totul despre sex si Sarah Jessica Parker. Betsy Taylor, fost fotomodel, actualmente secretara, in varsta de 30 de ani, are parte de o saptamana cam... speciala. Mai intai isi pierde slujba, apoi moare intr-un accident de masina, doar ca, intr-un final, sa se trezeasca la morga, imbracata cu un costum roz si incaltata cu pantofii cei ieftini ai mamei sale vitrege. In ciuda eforturilor sale disperate, pur si simplu nu poate sa moara intru totul, ci se trezeste in fiecare noapte, chinuita de o sete fantastica - setea de sange -, o dieta cu adevarat insuportabila.

Relatia ei cu familia sa, prietenia cu Jessica si Marc, apoi Sinclair... uf... sunt atat de simpatic descrise si scoase in evidenta, incat te binedispun si te fac parte din poveste. Oricum pentru cine doreste o lectura amuzanta, placut scrisa, cu personaje simpatice si usor de indragit, cu vampiri in primul rand... ati dat lovitura. Asta e cartea. Ii dau 4/5 stele pentru stilul de scriere, pentru problemele existentiale ale personajului mort, pentru lejeritatea cu care se citeste si pentru luarea in deradere a tuturor cartilor cu si despre vampiri. Mi s-a parut super misto. Abia astept sa citesc si continuarea.

RECENZII CARTI (citite -2019)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum