Metro Fm Röportajı ~ Niall Horan
Perşembe, 26 Temmuz 2012 14:23 tarihinde yayınlandı.
OneDirectionGen tarafından çevirildi.
Metro: "X Factor elemelerinden Brit adaylığına geçmek ve Kuzey Amerika'da albüm çıkarmak nasıl bir şey?"
Niall: "Bir yıl içinde çok fazla şey yaptık ama zaman o kadar hızlı ki ne yaptığımızın farkında bile olamayabiliyorsunuz. Brit Ödülü'ne aday olmak tam anlamıyla muhteşem. Bir yıl sonra hiç bir şekilde böyle bir şey beklemiyorduk - çok satan bir single ve albüm çıkarmak. Çılgın bir yıldı. Bazen "Ben dünyanın en şanslı insanıyım." diye düşünürsünüz. Dün gece ben düşündüm. Biz şuanda İngiltere ve İrlanda içinde bir turdayız ve dün gece Dublin'de bir konser verdik Ülkenin en büyük sahnesinde, adımı haykıran 12.000 insanın önünde duruyordum."
Metro: "Fan grubunuzu bu kadar adanmış yapan ne?"
Niall: "Ben fanlarımız bizim gibi - eğlenceliler. Partileri severler ve albüm burada karşılarına çıkıyor. Bu çok eğlenceli. Bu şarkılar bir parti için uygun ama aynı zamanda gençlik ilişkilerinide konu alıyor."
Metro: "X Factor'den önce müzik hayatın nasıldı? Bir müzik aleti çalıyor muydun?"
Niall: "11-12 yaşımdan itibaren gitar çalıyorum ve iyiyim. Gitar ile şarkı yazmaktan hoşlanırım."
Metro: "Şarkı yazarken katkıda bulunmak nasıl bir duygu?"
Niall: "Çok iyi bir söz yazarı değilim ama bunu gitarla yapmayı seviyorum. "Taken" şarkısını Toby Gad ile yazdık. O “If I Were A Boy” ve “Big Girls Don’t Cry” gibi şarkıları yazmış. Böyle insanlarla çalışmak güzel."
Metro: "Albümde en sevdiğin satır?"
Niall: “Cause your friends, they look good, but you look better.”
Metro: "Bu hangi şarkıdan?"
Niall: “Stole My Heart.”
Metro: "Biz görüşme sırasında "What Makes You Beautiful" şarkısının sözlerini “You’re hot, and you don’t know it.” olarak yorumladığınızı gördüm. Bana gerçek hayatta bu tarife uyan birini söyle."
Niall: "Şuanda hayatımda böyle biri yok, ama ünlüler var. Demi Lovato'yu biliyor musun? O seksi ve bunu bilmiyor."
Metro: "Müzikal konuda ilham aldığın kişiler? Rol model?"
Niall: "Büyürken büyük bir Swing hayranıydım. Frank Sinatra, Dean Martin. Bugünlerde ise Michael Buble. Buble benim için büyük bir ilham kaynağı çünkü harika bir sesi var, şarkı yazabiliyor, müzik kulağı çok iyi ve performans sırasında dikkat çekiyor."
Metro: "Kelly Clarkson ve Ed Sheeran albümünüz için şarkı yazdı. Bu süreç sırasında onlarla tanışma şansı yakaladın mı?"
Niall: "Evet. Ed ile oldukça iyi bir arkadaşız. Her zaman onunla takılırız. Eğer onun albümünü dinlersen hayatındaki en güzel şarkı sözlerini duyarsın. O kelimeleri nasıl dizeceğini çok iyi biliyor. Onunla tanıştığımız için çok şanslıyız. Albümümüz için "Moments" şarkısını yazdı. O gerçekten büyük biri olacak. Kelly Clarkson ise başka bir mükemmel söz yazarına iyi bir örnek."
Metro: "Evet albümünüz oldukça yetenekli bir kadroya sahip."
Niall: "Evet çok şanslıyız. Simon Cowell çok ilgili. O çok ikna edici. Red One, Toby Gad, Kojak gibi büyük yapımcılar ile çalıştık."
Metro: "Kuzey Amerika'da albüm çıkmak üzereyken bir heyecan var mı?"
Niall: "Şu anda çok heyecan verici. TV ve radyo programları için oraya gitmiştik."
Metro: "Take That, N’Sync, The Backstreet Boys gibi gruplar ile karşılaştırılmak nasıl bir şey?"
Niall: "Bu insanlarla aynı cümlede yer almak inanılmaz. Sozsuz miktarda albüm sattılar. Umarım yakında bizde öyle bir başarı elde ederiz. Bunda umutluyum. Senin de dediğin gibi, Batı Dünyası'nda erkek gruplar damgasını fazla vuramadı ama biz oraya gidip müziğimizi sevdirmekte umutluyuz."
Kaynak:
www.onedirection.gen.tr/one-direction/niall-horan/röportajlar
~
Boş vaktim olduğu zamanlarda hem sizin hem kendim için röportaj çevirileri araştırıyorum. Eski ama hoşuma gidiyor :) Yeni albüm çıkana kadar böyle devam ederim. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONE DIRECTION| Şarkı Çevirileri +
Não FicçãoOne Direction Şarkı sözleri ve Çevirilerinin yer aldığı kitaptır. MITAM, Four, Midnight Memories, Take Me Home, Up All Night Albümündeki tüm şarkılar ve X Factor'de söyledikleri şarkılar bulunmaktadır. Bunun dışında başka bilgilerde var. Direction...