0.0

25.2K 887 2.1K
                                    

Evett ilk bölümü attım... çok heyecanlıyım, umarım beğenirsiniz. ❤❤ Diğer kitaplarıma göre biraz daha küfür ve erotizm olabilir baştan söyleyeyim sonra rahatsız oldum denilmesin.. ❤

Gazeten olayım oku beni Yoongi 😅😍❤ (Medya insanı bu hale getiriyor.)

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❣

💞İYİ OKUMALAR 💞

01.06.2018

Uzun bir aradan sonra nihayet evime kavuşmamın şerefine -altımda sadece siyah iç çamaşırım olduğu için- çıplak olan bacaklarımı sehpaya uzatıp paketten çıkardığım bir sigarayı yaktım ve başımı arkaya yaslayarak kulağımda ki kulaklıklar sayesinde müzik eşliğinde sigaramın keyfini sürmeye başladım.

Gözlerim kapalı şekilde sigara dumanını -bırakın pencerelerin açık olmasını perdelerin bile kapalı olduğu karanlık ve havasız- evimin içine üflediğim sırada beni rahatsız edecek parlaklıkta bir ışığın gözüme çarptığını fark etmemle yavaşça gözlerimi açıp evimin kapısında dikilen sarı saçlı, bandanalı çocuğa göz devirdim.

"En kısa zamanda evin kilit şifresini değiştireceğim. Artık izinsiz giremeyeceksin."

Altımda iç çamaşırı dışında bir şey olmadığını fark ettiğinde hızla gözlerini kapatıp 'Pardon' diyerek arkasını döndü. Bense daha yeni yakmış olduğum sigarayı kül tablasına sıkıca bastırarak sönmesini sağladım ve göğüs çizgime kadar açık olan gömleğimi düzelterek konuşmaya başladım.

"Sanki daha önce bikinili görmedin beni Taehyung, ne bu utangaç haller? Ayrıca eve atıp yiyiştiğin kızları anlatırken bile bu kadar utanmıyordun."

Tae dediklerime karşı küçük çapta bir kahkaha atıp yavaşça bana döndüğünde gergin olduğunu anlamıştım ama çaktırmadan onu dinlemeye karar verdim.

"Bana baş başayken bile 'V' demeye alışsan keşke... Malum yerin kulağı var, biri duyabilir. Hem senin ne yapacağın belli olmaz Youra! En son kafama silah dayamıştın hatırlatırım."

"Hak etmiştin Taehyung!"

Bilerek ismiyle hitap edip umursamaz şekilde omuz silktiğim de gözünün bende değil sürekli evin üst katında dolandığını fark ettim.

"Eve erkek atıp atmadığımı mı kontrol ediyorsun?"

Dalga geçercesine konuşmama rağmen Tae fazlasıyla gergindi, nihayet başını üst kattan çekip bana çevirdiğinde yapmacık şekilde otuz iki diş sırıtmaya başladı.

"Bavulların hala salonda sanırım daha yukarı çıkmadın."

"Daha yeni eve geldim Taehyung ve sen şimdiden dır dır etmeye başladın. Söyleyecek bir şeyin yoksa kapı orada."

Kaşlarımı çatıp yavaşça odama çıkmak için ayaklandığım da Tae'nin kolumu tutmasıyla duraksadım ve bıkkın bir nefes verip konuşması için yüzüne baktım.

"Şey Youra, bir şey söyleyeceğim ama kızmak yok yani ben değil patron öyle istiyor zaten...."

Lafı gevelemesinden acayip sıkıldığımdan derin bir nefes alıp sakinliğimi korumaya çalıştım.

"Ne istiyor patron? Lafı geveleme de söyle."

"Hani 'Vortex' çetesinin kendi yanına çekmeye çalıştığı Kore'nin en iyi hırsızı var ya..."

One Month /Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin