2.7

3.4K 263 426
                                    

Bölüme yakışan bir medya ekledim 😶🐹

Sizin için upuzun bir bölüm yazdım. Sizde yorum yaparsanız sevinirim canlarım 😍

🌙 İYİ OKUMALAR 🌙

Kapıyı çalan kişinin kim olduğunu öğrenmemizle adeta hepimizin yüzü ölü görmüş gibi bembeyaz bir hal aldı. Belki de tek korktuğumuz ve kaçtığımız şey şuan bize sadece bir kapı uzaktaydı. Panikle birbirimize baktığımızda Suga, Tae'ye bakıp kısık sesle ''Siz arka balkondan çıkın. Kapıyı ben açarım.'' dediğinde, eliyle de gitmemiz için işaret verdi. Başımı 'hayır' anlamında iki yana salladığımda ''Olmaz'' diyerek ortaya attığı fikre karşı çıktım. O an polisin kapıyı tekrar tıklatmasıyla yaşadığımız baskı artarken Suga bu sefer yüksek sesle konuştu. ''Memur Bey, üstüme bir şey giyip hemen açacağım kapıyı.'' Bu şekilde zaman kazanmış olsa da çok bir vaktimiz yoktu. ''Kapıyı beraber açalım.'' diyerek Suga'ya baktığımda kolumdan sıkıca tutup beni Tae'nin yanına doğru hafifçe itti ve gözlerinin içine baktı. ''Burada kapıyı açacak en mantıklı kişi benim V. Bunu sende biliyorsun. Şimdi Youra ve diğerlerini alıp balkondan çıkın.''

Tae her ne kadar tereddütte kalsa da tekrar tıklatılan ve daha uyarıcı bir tonda konuşan polis yüzünden istemeye istemeye kolumdan tutup diğerleriyle birlikte balkona yürümem için zorladı. Yapılan baskıya rağmen gitmemek için çaba sarf ediyordum. Kısık sesle Suga'ya bakarak hayır desem de o tam tersine kararlı bir şekilde iki gözünü kırpıp lütfen dercesine Tae'ye baktı. Direnmeme karşılık daha fazla beklememek için Tae beni kucağına alıp zorla balkona çıkardı. Bense bir yandan ağlıyordum. Daha ne ara gözlerimin dolduğunu bilemezken sessizce ağlarken bulmuştum kendimi. Ve işte o an eski bir konuşmamız canlandı gözümün önünde. -''Senin canının kıymeti yok mu Suga?'' ''Evet yok!''- Noah beni vurmak istediği gün, Suga kendini siper ederek kurşunun önüne atlamıştı. İşte o gün ona sinirlenip sormuştum bu soruyu. Şimdi de aynı şeyi yapmıştı. Canının kıymeti yokmuş gibi davranıyordu.

Diğerlerinin yardımıyla balkondan aşağı indirildiğimde Tae hala balkonda duruyor, pencereden bakarak içeriyi gözetliyordu. Hem Suga'ya hem de Tae'ye o kadar kızgındım ki şuan yakalansak hiçbir şekilde umurumda olmazdı. Suga nasıl böyle bir teklifte bulunabilmişti ya da Tae nasıl kabul edebildi hala aklım almıyor. Diğerleri sakinleşmem için elini omzuma koyduğunda Jimin'de sıkıca sarıldı. ''Onu tutuklamalarına izin vermeyeceğiz Youra. Merak etme!'' Verdiği teselli konuşmasına karşı anlımı omzuna koyduğumda sessizce beklemeye başladım. Bir yandan polislerin buraya neden gelmiş olabileceğini, eğer bizi arıyorlarsa nasıl bulduklarını düşünüp duruyordum. Polise en uzak, kuytu köşe yerlerde yaşayıp, onlardan kaçarken dibimizde bitivermeleri içten içe ürkütücü bir durumdu.

Kendi düşüncelerime dalmışken Tae'nin konuşmasıyla başımı Jimin'in omzundan kaldırıp dikkatle ona baktım. ''Polisler gidiyor.'' Ne olmuştu şimdi? Açılıp kapanan dış kapının sesi ve kısa süre içinde çalışan araba, polislerin evden ve bahçesinden uzaklaştığının bir göstergesiydi. Kimseyi beklemeden koşarak balkonun etrafından dolanıp evin kapısına ulaştığımda açık bırakılan kapıdan içeri girdim. Salona girdiğimde diğerleri de hemen hemen eve girdi. Tae ise zaten balkonda olduğundan kısa sürede salona geldi. Bakışlarım öfkeyle koltukta oturan bedeni bulduğunda rahat bir şekilde oturması daha da sinirlenmeme neden oldu. Sesimi yükselterek ''Neden gelmişler?'' diye sorduğumda oturduğu yerde dikleşerek hepimize teker teker baktı. ''Peşine düştükleri hırsız bu araziye doğru kaçmış. Bana da adamın resmini gösterdiler. Bugün burada böyle birisine rastladım mı diye.''

Birazda olsa rahatladığımdan, derin bir nefes alıp versem de Suga'ya olan kızgınlığım yatışmamıştı. ''Ya polisler seni alıp götürseydi? Ne olacaktı sonra?'' Diye bağırdığımda sesim yüksek çıktığı için Tae sakin olmamı istercesine elini omzuma koydu ama geri çekilerek ona da kızgın bir şekilde baktım. ''Peki sen V! Nasıl izin verirsin buna?'' Bir cevap beklercesine Tae'ye baksam da konuşan Suga oldu. ''V'nin bir suçu yok Youra. Bunu kendim istedim ve yaptım.'' Bu kadar basit bir olaymış gibi anlatması gerçekten de iyice sinirlenmeme neden oluyordu. Tae tekrar elini omzuma koyduğunda ''Sakin ol'' dedi. ''Polisler Suga'yı alıp götürseydi öylece oturup beklemeyeceğimi en iyi senin bilmen lazım Youra.'' Artık ne düşüneceğimi şaşırmış bir haldeydim. Bakışlarımı bir cevap beklercesine sevdiğim adama çevirdiğimde anlamış olacak ki hemen savunmaya geçti. ''Polis, içerde birinin olduğunu biliyordu Youra. Kapıyı birimizin açması şarttı. Öylece kapıyı açmayıp kaçmaya çalışsak şüphelenip evin etrafını saracaklarını sende biliyorsun. Birimizin açması lazımdı. Mantıken benim açmamda en doğrusu.''

One Month /Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin