Ya bu medyadaki çocukla dissleri ile herkese korku salan adam nasıl aynı kişi olabilir? 😁❤ Şu tatlılığa bakar mısınız? 😍😗🔥
Eveet, yarın ameliyata gireceğim bu yüzden bir süre bölüm yazamama ihtimalime karşı oturdum ameliyatımdan önce bölüm yazdım. Sizi seviyorum 😍❤ Bana bolca dua edin ki ameliyatım güzel geçsin ❤
Oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin please 😚
🌙 İYİ OKUMALAR 🌙
Jin'in ağzından:
Youra'nın kapıyı açmasıyla karşımızda beliren orta boylardaki güzel kadın Suga'yı şaşkınlığa uğratmıştı ama biz tanımadığımızdan öylece birbirimizin yüzüne bakıyorduk. Youra hiçbir şey söylemeden askılıktaki ceketini alıp evden çıktığında Suga'da peşinden gitmek için hareketlenmişti ama bu gerginlikte Youra'nın yanına gitmesi onun yararından çok zararına olacağı için kolundan tutup gitmesini engelledim. İlk başta itiraz etse de kısa süre içinde ikna olup kapıda gülümseyen kadına çevirdi bakışlarını.
''Senin burada ne işin var Noah?''
İsmini şimdi öğrendiğim Noah denen kadın bir kaç adımda Suga'nın yanına ulaştığında elini onun kravatına yerleştirip düzeltirken gülümsedi.
''Youra çağırdı bende koşa koşa geldim sevgilim.''
Tamam Suga'nın gay olmadığını az çok tahmin ediyordum hatta biliyordum ama şuan ki manzara beni bile fazlasıyla şaşırtmıştı ama asıl şaşıran kişi Namjoon olmuştu. V zaten Suga'nın gay olmadığını biliyordu. Jungkook desek, onun kuzeni ve oda illa ki biliyordu. Benimle Youra'yı da saymazsak bu yalana kanmış tek kişi Namjoon'du. Ona olanları daha sonra açıklayacağıma dair işaret verdiğimde beni başıyla onaylayıp tekrar karşımızdaki ikiliye dönmüştü. Suga karşısındaki kadının sardığı kravatında ki elleri çekip bir adım geri çekildiğinde bıkkın bir nefes verdi.
''Noah! kes şunu. İnsanlar yanlış anlayacak.''
Noah'ın yüzü düşse de sanki hiç azar işitmemiş gibi zorla gülümsemeye çalıştı. Bu kadın gerçekten korkutucuydu. Suga'ya karşı olan bakışları da kesinlikle normal değildi. Gözlerinde aşktan ziyade bir takıntı havası seziyordum. Noah sonunda bakışlarını karşısındaki adamdan çekip etrafına bakmayı akıl ettiğinde Jimin'le göz göze gelmişti. Önce şaşırsa da ardından az önceki gülümsemesini tekrar yüzüne yerleştirdi.
''Bizim çeteden buraya dahil olabilmek için mi ayrıldın? Ah hadi ama seni normalde kimse ikna edemez. Nasıl bu çeteye katılmaya karar verdin? Yoksa sende benim gibi bu çeteden biriyle ilişki içinde misin? Ah yoksa V mi?. Sonuçta yeni birini çeteye alıp almama kararı ona ait.''
V, Noah'a karşı öldürücü bakışlar atarken Jimin yüzüne alaycı bir gülümseme yerleştirdiğinde bir iki adım Noah'a yaklaştı ve onu onaylar şekilde başını salladı.
''Hadi ya! O kadar belli oluyor mu? E baktık böyle uzaktan ilişki yürümüyor bizde dedik bari aynı çetede olalım da sabah akşam çılgınlar gibi sevişiriz. Nasıl ama?''
V, Jimin'in lafını bitirmesiyle hemen küçük bedenin yanına yaklaşıp dirseğini karnına geçirdi ve kafasına da bir tane vurdu. Jimin ağrıyan başını ve karnını tuttuğunda homurdanarak sesler çıkarmıştı ama ne dediğini kesinlikle anlayamadım. Büyük ihtimalle küfür etmişti. Suga endişeli bir şekilde elini saçlarına götürüp karıştırdığında Noah'ın kolundan tutup biraz sarstı ve dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Month /Min Yoongi
Fanfiction(Küfür ve erotik içerikler vardır. Rahatsız olacaklar okumasın!) Asıl işleri araba hırsızlığı olan ve birbirleri arasında kıyasıya rekabet yaşayan iki düşman takım düşünün... Bu iki takım arasında ki aşk, ihanet ve kavgalar bütün hayatlarını değişti...