Suga'da en sevdiğiniz saç rengi hangisi? Benim gri ve siyah sanırım 😍
Ağzıma sıçsanız haklısınız ama bu bölümü bir türlü yazamadım arkadaşlar ondan gecikti. Elim kitlenmişti sanki 😂😂 Biraz geçişli ve farklı ağızlardan anlatımı olan bir bölüm oldu ama kötü olmadı herhalde ya
'Bir önce ki bölümü unuttum amk' diyenler gelmeden ben kaçıyorum ahaha 😚
Oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin please 😙
🌙 İYİ OKUMALAR 🌙
Jungkook'un ağzından:
Şu kısa zamanda evde adeta bir felaket yaşandı... Youra'nın babası olduğunu yeni öğrendiğim adam kızının başına silah dayayıp onu buradan alıp götürdü. Evet bunlar sadece yaklaşık bir dakika önce oldu. Hepimiz, özellikle de V Hyung ve Suga Hyung, Youra'yı babasının elinden alabilmek için çok uğraştık ama adam niyetinin ciddi olduğunu göstermek için kızının baldırına sıkmakta tereddüt etmediği mermi hepimizi olduğu yere bir zımba gibi sabitledi. O an bir şey yapamadık çünkü onlara yaklaşmaya devam edersek psikopat adam bir sonra ki mermiyi Youra'nın kafasına sıkacağına yemin etmişti.
Şoförünün kim olduğunu bilmediğimiz bir arabaya binip gitmeleriyle de iyice elimiz kolumuz bağlanmış bir hale geldik. Evdeki herkes bir şeyler yapamadığı için kendini suçluyordu ama o an istesek de yapamazdık. En ufak hareketimizde o psikopat adam Youra'nın başına mermileri boşaltırdı. Adam sanki her şeyi planlamıştı... Onları takip etmeyi düşünmüştük tabi ki ama peşlerinde bizden birinin olduğunu anladıkları an yine Youra'ya zarar vermekle tehdit edip öyle uzaklaşmıştı buradan.
Donmuş kalmış bir halde birbirimize bakarken ortamdaki o öldürücü sessizlik V Hyung'ın Suga'nın yakasına yapışıp bağırmasıyla son buldu. ''Sen biliyorsun değil mi? Youra anlattı sana bütün başından geçenleri.'' Kesinlikle normal bir şekilde sormamıştı. Ses tonunda suçlayıcı bir ima seziliyordu. Yine de Suga Hyung sakinliğini koruyarak ''Dün anlattı. Bende o sıra öğren...'' diye cevap vermeye çalıştığında cümlesini bitiremeden V Hyung yüzüne hızla bir yumruk patlattı.
''Şerefsiz herif! Sen söyledin dimi Youra'nın yerini? Geberteceğim seni!''
Beklemediğimiz anda gelen yumruk bizi adeta dehşete düşürdü. V Hyung az önce attığı yumruktan hırsını alamamış olacak ki tekrar Suga Hyung'ın üstüne çıktığında bir yumruk daha atmak için harekete geçti ama yaşadığı şoku en çabuk atlatabilen Namjoon Hyung buna mani olarak elini tuttu. ''V kendine gel! Suga niye yapsın böyle bir şeyi?'' V Hyung, Namjoon Hyung'un tuttuğu elinden bir hışımla kurtulduğunda önünde ki bedene döndü. ''Ulan o babası olacak piç herif Youra'yı öldü biliyor. Yıllardır kızın yerini bulamadı sonrada öldüğünü öğrenince peşine düşmeyi bıraktı ama ne hikmetse sen babasını öğrendikten sonra adam kapıya dayanıyor. Normal mi bu?''
Gelen suçlamayla birlikte Suga Hyung'ın gözleri de aynı V Hyung'ın gözleri gibi bakmaya başladı. Koca bedeni üstünden fırlattığında bu sefer yerde ki bedene sinirle yumruğunu geçiren o oldu. ''Sen beni neyle suçluyorsun V! Sevgilim lan o benim kendine gel!'' öyle bir bağırmıştı ki hepimizin kulağının sağır olduğuna yemin edebilirim. Biz birbirimize bakıp ne yapacağız şimdi diye düşünürken gözümüzün önünde birbirlerine öldüresiye vuruyorlardı. Birbirlerine vurdukları üç-beş yumruktan sonra artık Namjoon Hyung dayanamayıp V Hyung'ı bir tarafa Jin Hyung'da Suga Hyung'ı bir tarafa ittirerek uzaklaştırdı. Şuan gerçekten de çok korkutucu bir ortam vardı çünkü Jin Hyung'ı ilk defa böyle sert bakarken görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Month /Min Yoongi
Fanfiction(Küfür ve erotik içerikler vardır. Rahatsız olacaklar okumasın!) Asıl işleri araba hırsızlığı olan ve birbirleri arasında kıyasıya rekabet yaşayan iki düşman takım düşünün... Bu iki takım arasında ki aşk, ihanet ve kavgalar bütün hayatlarını değişti...