1.5

5.7K 359 1K
                                    

Bir insan nasıl bu kadar güzel gülebilir? 😍❤

Bölümü pek düzenleyemedim. Yanlışlar varsa affola 💋

Yorum yapın please ❤

🌙 IYI OKUMALAR 🌙

Tae, Patronun Noah'ı çeteye dahil ettiğini söylemesinin ardından resmen o cadaloz ile birbirimize girmiştik ve beni üst kata çıkarıp onuda alt katta tutarak birbirimizden ayrılmamızı sağladılar. Resmen çılgına dönmüştüm. Ben ve Noah aynı çetede olacaktık? Yok daha neler! Saç diplerime kadar sıkıca sardığım parmaklarımı çekip delici bakışlarımı Tae'ye çevirdiğimde hayretle baktım.

''Ya bu patron aptal mı? Kendi çetesini satıp gelmiş bir kadını nasıl hiç tereddüt etmeden bizim çeteye dahil edebiliyor. Hayır düşünmüyor mu? Belki bu kız köstebek, amacıda çetemize sızıp kendi çetesi için bilgi almak diye. Ya da ne biliyim maksadı bizim çeteyi çökertmek falan. Bunları düşünmüyor mu bu adam?''

Öylece olduğum yerde durmuş Tae'nin vereceği cevabı bekliyordum çünkü şuan bu yaşanan şey düşündüğüm gibiyse bana hiç mantıklı gelmiyordu. Tae önce bakışlarını yanımda duran Jimin'e ardından bana çevirdiğinde bıkkın bir şekilde ofladı.

''Sence Patron bu kadar salak bir lider olsa Kore'nin en iyi hırsızlık çetesi olabilir miydik Youra? Sen nasıl bunları düşündüysen Patronda düşündü tabi ki. Bu sabah öğrendim, Patron Noah'ı ilk reddetmiş ve güvenmediğini söylemiş. Noah'da bu konuda ciddi olduğunu göstermek amaçlı gerçek adından tut kimliğine kadar her şeyi Patrona söylemiş. Bunun ne demek olduğunu biliyorsun dimi? Noah bize ihanet etmeye kalkışsa Patron onu iki dakikada polislerin eline verebilir. Noah'da amacının bu olmadığını belli etmek amaçlı daha doğrusu samimiyetini göstermek için bütün kişisel bilgilerini Patrona teslim etmiş.''

Bu kadın gerçekten de Manyak! Nasıl bütün kimlik bilgilerini yıllardır düşman olduğu çetenin liderine sırf takıntılı olduğu erkekle aynı çetede olabilmek hiç düşünmeden verebiliyor. Kendini zeki sanıyor ama akılsızın teki! Yinede her şeye rağmen Noah bu sefer büyük oynamıştı ve benim onun oyununa karşılık verebileceğim bir kozum yoktu. Sinirimden hiçbir şeyi umursamadan Tae'ye doğru adım attığımda tek tek kelimeleri heceleyerek bağırdım.

''Ben bu kadınla aynı çetede durmam V! Ya o siktirip gider ya da beni karşı çetelerden birinde görmeye şimdiden hazırlanın.''

Karşısından çekilip odama doğru adım attığımda koluma sarılan eller buna mani oldu. Tae kararlı bakışlarını bana çevirip güven vermek istercesine baktığında derin bir nefes verdi.

''Böyle bir şey olmayacak Youra! Kardeşimin başka çeteye gitmesine izin vereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Bu işi çözeceğim merak etme.''

Ellerini tuttuğu kolumdan aşağı kaydırıp bu seferde elimi kavradığında sıkıca tuttu ve yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi. Ardından bana sarılmak için kollarını açtığında beni kendine çekecekti ki aşağıdan gelen tiz ses öylece duraksamamıza neden oldu.

''Yo niye sessiz konuşacakmışım ya? Duyarsa duysun hanımefendinin isteklerine göre mi hareket edeceğim. Memnun değilse bu durumdan kendi siktirsin gitsin. Birde onun Suga'ya karşı yaptığı orospulukları görüp sinirlerim bozulmamış olur.''

Elimi Tae'nin tuttuğu ellerinden hızla çekip merdivenlerden ışık hızıyla aşağı indiğimde hiç tereddüt etmeden yumruğumu koltukta oturan bedenin yüzüne geçirdim. Noah resmen neye uğradığını şaşırmıştı ama yanağını tutarak hızla ayağa kalktığında üstüme saldırmaya çalıştı. Jimin ve Suga onu engelleyerek geri yerine oturttuğunda adeta bana geri vuramadığı için hayal kırıklığına uğradı. Bense oturmasını fırsat bilip işaret parmağımı ona doğrulttuğum da tehditkar bir şekilde salladım.

One Month /Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin