1.6

7.6K 362 727
                                    

O nasıl gülüştür be vicdansız! Bizim kalbimizi hiç mi düşünmüyorsun? 😭😍❤

!UYARI!
Arkadaşlar bu bölüm de +18 sahneler mevcut. Rahatsız olacaklar bahsettiğim sahneyi okumadan direk geri kalan kısmı okuyabilir. ✔

🌙 İYİ OKUMALAR 🌙

Beni öpmesi üzerine adeta şaşkına döndüğümden dudaklarımızı birbirinden ayırdım çünkü bu beni sevdiği anlamına geliyordu. Çok büyük bir afallama yaşamış olmama rağmen bu anın atmosferini bozmamak için Suga'ya doğru bir adım daha yaklaşıp ellerimi omuzlarına yerleştirdim. Yüzlerimiz arasında sadece birkaç santimetrelik mesafe vardı ve o an gözlerinin içine bakmaktan kendimi alıkoyamadım. Gözlerinde sempati göremiyordum. Bunun yerine alev alev yanan, beni de yakmaya hazır bir ateş görüyordum.

Bulunduğumuz oda, resmen tutkuyla dolup taşıyordu ve artık ikimizde bundan kaçamazdık. Dudakları, benim dudaklarımdan sadece birkaç santimetre uzaklıktaydı ve şehvet dolu gözleri, beni adeta delip geçiyordu. Alt dudağımı ısırdığım da sanki düşüncelerimi okuyormuş gibi dudaklarını, dudaklarıma kenetledi. Yavaşça başlayan öpücükleri gittikçe daha sert ve şiddetli bir hal alıyordu. Davetini kabul edercesine dudaklarım açıldığında dillerimiz birbirine dokundu ve dudaklarımın arasına dilini yavaşça ilerletti. Ellerim omuzlarından yukarı doğru çıkıp nazikçe ensesini kavradığımda, oda ellerini yanaklarıma yerleştirerek öpüşmeye devam etti.

Başımı yukarı yasladığımda dudakları yavaşça yanaklarımdan aşağı doğru indi ve boynuma ulaştı. ''Vücudunun her noktasını öpmek istiyorum.'' dediğinde içimdeki arzuyu adeta serbest bıraktığının farkında değildi. Elleri yanaklarımdan aşağı doğru yol aldığında göğsümü eline alarak hafifçe sıktı. Ardından beni kışkırtmak istercesine parmaklarını göğüs uçlarımda gezdirmeye başladı. İki eliyle göğüslerimin üzerinde ki kıyafeti sıkıca tuttuğunda ''Umarım senin için çok önemli bir kıyafet değildir.'' diyerek üzerimdekini yırttı ve büyük göğüslerimi ortaya çıkardı.

Ardından tek hamlede söktüğü sütyenim yerle buluştu. Çıplak göğüslerime hayran hayran bakarken bir yandan da avuçlarının arasına aldı. Dili göğüslerimin arasından geçerken sertleşen göğüs uçlarımda durdu ve hafifçe ısırarak yaladı. Parmaklarım benden bağımsız şekilde Suga'nın saçlarına dolandığında uzun süredir bu anı beklediğimden zevkle inledim. Çıkardığım ses onu heyecanlandırmış olmalı ki beni tek hamlede kucağına alıp yatağının üstüne bıraktı. Yavaşça üzerime eğilirken vücudumun yaptığı baskıyla sıcak sıcak ıslandığımı hissedebiliyordum. Uzandığım yataktan başımı kaldırıp Suga'nın dudaklarına ulaşmaya çalıştığımda dudaklarını çekerek yüzüne yan bir gülümseme yerleştirdi.

''Beni ne kadar istediğini söyle.''

Ellerimi boynuna dolayıp hızla kendime çektiğimde şehvetle öpmeye başladım. Az önce dudaklarını benden kaçırmasının intikamını alırcasına alt dudağını dişlerimin arasına yerleştirip ısırdım. Ağzından acı ve zevkle karışık bir 'Ah' sesi çıktığında dişlerimin arasındaki dudağını serbest bırakarak tekrar dudağına kapandım ama bu sefer farklı bir tat alıyordum. Kan gibi... Dudaklarımı, dudaklarından ayırıp yüzüme sinsi bir gülümseme yerleştirirken bir yandan da beklemediği bir anda omuzlarından sıkıca tutarak onu sırt üstü yere yatırdım. 

Şimdi ben onun üstündeydim ve sorduğu sorunun yanıtını bu şekilde verdiğimi düşünüyorum. Üstte olmanın vermiş olduğu öz güvenle gözlerimi gözlerine diktiğimde bakışlarında fazlasıyla arzu ve merak vardı... Dudağına kısa bir öpücük kondurup yavaşça aşağı indiğimde boynundan göğsüne doğru ilerledim ve göğüs uçlarında biraz oyalandım. Ardından dilimle eşofmanının beline kadar ıslak bir yol çizdiğimde tam o kısma ufak bir öpücük kondurdum ve gülümseyerek eşofmanın yanlarına ellerimi yerleştirerek sıkıca kavradım.

One Month /Min Yoongi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin