"Sarah bekle.."
Umursamayarak koşmaya devam ettim.
Lanet olsun. Hepinizden nefret ediyordum. Koşarak evimizin olduğu sokağa yetişmiştim. Duvarlara yaslanarak derin nefes alıp tekrar koşmaya devam ettim. Eve vardığımda gözümdeki yaşları silerek kapıyı açarak salondan jet hızıyla geçip hızla merdivenleri çıktım."Kızım iyi misin güzelim?"
"İyiyim anne"
"Peki birazdan yemek hazır olur gel tamam mı"
"Tamam anne"
Telefonumu hemen alarak Taehyung'u aradım.
-alo Tae
-efendim güzellik
-nerdesin?
-hiç üçümüz oturmuş sıkılıyoruz birlikte
-şeyy ben üzerimi değişiyorum. Bizimkilerin gece kulubüne gidelim
-Gerçekten mi emin misin? Namjoon ve İvy burda şok geçiriyorda şuan
-eminim yarım saate orda olurum.
-peki bizde hazırlanıyoruz.
-görüşürüzÜzerime siyah fileli çoraplarımı siyah şort ve ceketimi giydiğimde sanırım gece kulübü için uygundum. Yani genelde oraya gidenler abartı ve açık şeyler giyinirdi ama hiç benim tarzım değildi.
Neden mini etekte birileri bir tataflarımı seyretsin ki. Şort iyiydi en azından kısa olsa bile hiçbir yerinizi açıkta bırakmıyordu.
Aslındq pek kısa ve açık kıyafetler giydiğim söylenemezdi. Annem birşey demezdi ama kendim giymiyordum özellikle Jungki olayından sonra. Ama sanırım şimdi giyine bilirim.
Tamamen giyindikten sonra sırt çantamı da alarak aşağı indim."Kızım bir yere mi gideceksin?"
"Evet ama önce yemek yemem gerekli değil mi?"
Diyerek gülümsemiştim."Evet gel hadi hazır herşey"
Annemin hazırladığı güzel yemekleri de yedikten sonra botlarımı giyerek evden çıktım.
Hava birazcık soğuktu acaba pantalon mu giyseydim diye düşündüm içimden. Uff olsun artık çok geç.
Dediğimiz yere biraz geciksemde sonunda varmıştım.
Hemen yanlarına gittiğimde Namjoon beni yanına çekmişti.
"Hey ne oluyor Namjoon"N-Sen ne zamandan beri böyle kısa şeyler giymeye başladın?"
"Namjoon etek giymiyorum farkındaysan şort bu. Ben eskiden de şort giyerdim"
N-O eskidendi"
İ-ahhh çocuklar relax lütfen güzel şarkı söylüyorlar biraz dinleyelim.
T-sende abartma hyung kızın giydiği kiyafet burdaki kızların giydiğinin yanında ne bileyim fazla kapalı bile
N-Sarah diğer kızlar değil
"Tamam ya kesin. Zaten kafamı toparlamak için bir araya gelelim dedim. Daha da kötü yapıyorsunuz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost|| MinYoongi||Hayalet sevgilim+18
Fanfiction#Yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın. 18.11.2018 Tamamlandı✅ 19.03.2019 Kimsenin göremediği birini görür ve zamanla bu görünmezin herşeyin olduğunu anlarsan.... İşte bizim hikayemiz böyleydi o herkes için görünmez b...