Neden her zaman bu kadar güzel konuşuyordu ki? Sanırım her seferinde ona tekrar tekrar aşık olmam içindi. Vee gerçekten çok başarılıydı....
"Yeterli Yoongi. Çok iyi hissediyorum. Gerçekten artık acımıyor"
Gülümseyerek tekrar yanıma dönerek benim gibi sırtını yaslayarak bacaklarını uzatmıştı.
İkimizde çocuk gibi bacaklarımızı sallamaya başladığımızda minik bir şarkı mırıldanmıştım. Sanırım bu şarkıyı ilkokulda tüm çocuklara öğretiyorlardı. O yüzden gülerek bana eşlik etmişti.
Sallanan bacaklarımıza baktığında bu sefer daha çok gülmeye başlamıştı.
"Sarah sanırım bizim evlenme işi bu yüzden hep erteleniyor. Baksana, sana bebek diyorum ama anlaşılan senden bir farkım yok"
Gülerek omzuyla omzumdan ittirmişti. Gerçekten içine küçük çocuk kaçmıştı sanırım.
"Yah Yoongi öyle sert vurulur mu hiç?"
"Sert mi? Çok hafifti bir kere"
Tanrım birde çocuk gibi naz taparak konuşuyordu. Ben şimdi şu çocuk Yoongiyi nasıl aradan kaldıracağını iyi bilirim.
"Sen şimdi çocuk gibi mi davranacaksın böyle"
Omuz silkerek başını yukarı aşağı sallamıştı. Tamam şimdi görürüz.
Elimi hızla erkekliğine götürerek sıkıp geri çekilmiştim.
"Yah ne yapıyorsun?""Hiç oyun oynuyordum sadece"
"Oyun mu?"
Az önce onun yaptığı gibi kiçük çocuk edasıyla başımı sallayarak kollarımı önümde birleştirmiştim.
Sesimi tatlı bir hale sokarak küçük çocuk gibi konuşmaya başlamıştım.
"Orası şişlik olduğu için ne olduğunu merak etmiştim sadece o yüzden dokundum""Demek öyle. Ne olduğunu görmeye ne dersin güzelim"
Biranda hızla kemerini açarak bana dönmüştü."Ne o merak etmemişmiydin neden böyle sessizleştin"
"Sarah bu yaptıklarından birşey anlamıyor MinMin"
Gülümseyerek önüne dönmüştü.
"Sen çocuk gibi mi konuştuğunu sanıyorsun. Aksine böyle çok çekici oluyor?"
Sanırım oyuna devam edecektim.
"Sarah hala ne demek istediğini anlamıyor Minmin"Elimi tutarak dudaklarına götürerek nazikçe öpmüştü. Ama elimi hala bırakmıyordu. Diğer eliyle fermuarını indirerek pantolonunun düğmesini açmıştı.
"Şimdi seni merak içinde bırakmak istemiyorum küçük Sarah. Sen az önce ne olduğunu merak etmiştin değil mi?"
Elimi pantolunu es geçerek direk baksırının içine sokarak iyice geri yaslanmıştı. Kendi eli de elimin üzerinde duruyordu.
"Eee düşündüğün gibi birşey mi?"
"Bilmem MinMin. Biraz garip. Yumuşacık. Kendim dokuna bilir miyim?"
Dudağını ısırarak kendi elini çekmişti. Elimi yavaşça hareket ettirdiğimde inip kalkan göğüs kafesi derin derin alıp verdiği nefeslerin göstergesiydi.
"MinMin korkuyorum"
Çekici bir şekilde dudakları yukarı kıvrılmıştı. Gözleri hala kapalıydı.
"Neden güzelim""Bu şey eskisi gibi değil...."
"Nasıl yani.?"
"Yumuşak değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost|| MinYoongi||Hayalet sevgilim+18
Fanfiction#Yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın. 18.11.2018 Tamamlandı✅ 19.03.2019 Kimsenin göremediği birini görür ve zamanla bu görünmezin herşeyin olduğunu anlarsan.... İşte bizim hikayemiz böyleydi o herkes için görünmez b...