Yoongi gülümseyerek bana döndüğünde bende yüzümü ona çevirmiştim. Utandığı pembeleşmiş yanaklarından belli oluyordu.
Masadaki herkes yüksek sesle oooo' lamaya başladığında daha da utanarak önüne dönmüştü.
Bir insan utanınca bu kadar mı tatlı olur....
'Çok tatlı bir çiftsiniz...'
Taylor'ın gülümseyerek söylediği şeye karşılık teşekkür etmiştim.'Değilmi sevgilim çok tatlılar. Ama bizim hikayemizde filnlere konu olacak türden'
Bu sefer Taylor meraklı bakışların merkezi olmuştu.
'Aslında şöyle... bizi bir araya getiren şey bebeğimiz olmuştu. Yani hamile kalınca bu planladığımız birşey olmadığı için evlenmek zorunda kalmıştık ama sonra gerçekten bir birimize daha da bağlanmıştık. Ve şuan Mark üçüncü çocuk istiyorum diye tutturdu'
İkiside kahkahalarla gülmeye başlamıştı. Birbirlerini çok seviyorlardı bunu bakışlarından anlaya biliyordum.
'Çocuk düşünüyorsunuzdur herhalde sizde gelecekte'
Taylorun eşinin sorusu bizeydi. Ne söylemeliydim.
"Evet tabii ki...Çok güzel olur"
Yoongi hızla cevapladığında elini sıkıca tutarak gülümsemiştim.-belkide Sarah düşünmüyordur yani o genç biri öyle değil mi?
Tanımadığım bir adamdı ama söylediği şey Yoongiyi kırmışa benziyordu. Birşey söylememişti o yüzden...ama suratının düşmesinden anlamıştım
Bakışlarımı az önceki adama dikerek dirseklerimi masaya yasladım ve biraz öne eğildim.
"Yoongi gibi biriyle evlenmek ve ondan bebek sahibi olmak yakın gelecekteki en çok istediğim şeylerden biri. Yani biz yaş sorunsalını aşalı çok oldu"
Yoongi memnunmuşcasına gülümsediğinde masanın altındaki ellerimizi birleştirmiştim.
'Şuan bahse girerim masanın altında el ele tuyuşuyorlar'
Taylor kahkaha atarak söylediğinde ikimizde ellerimizi ayırmadan havaya kaldırmıştık."Evet öyle"
Bu sefer herkes gülmeye başlamıştı.
'Ahh Markla eski zamanlarımızı hatırladım. Biz aynı okuldaydık hep beni gıcık ederdi.. sonra ben ondan hoşlanmaya başlamıştım ama onun benden hoşlandığı için böyle davrandığını bilmiyordum.
Bende biraz serseri tipli bir kızdım. Bir gün yine benimle dalga geçtiğinde kimse yoktu sınıfta. Ayağa kalkıp yumruğu sıratına geçirdim. Sonrada hemen ardından öpmüştüm.
Mark da şaşkın şaşkın suratıma bakıyordu. Sonra işte seni seviyorum aptal falan diyerek çekip gitmiştim.
Bir kaç gün okula gitmemiştim. Yani utanıyordum biraz.Üç gün sonra evimizi arayarak görüşmek istediğini söylemişti. Vee sonrada işte beni sevdiğini falan söyledi ve çıkmaya başladık"
"Mark'ın senden yumruk yediği sahne çok çekici geldi"
Yoongi külerek konuştuğunda bende güzel gülümsemesini izliyordum.
Az önce beni sorguya çeken kız biranda ayağa kalkarak bana dönmüştü.
-Şey birlikte lavaboya gidebilir miyiz?
"Tabii~~"
Ayağa kalkarak Yoongiye döndüğümde onaylarcasına başını sallamıştı. Sesizce kızla ilerleyerek kapıdan odanın dışarısına çıktık. Biraz daha ilerlediğimizde biranda durmuştu.
"Bir şey mi unuttun?"
-bana bak hemen!!!!
Bir an sinirle bağırdığında şaşkınca bir kaç adım geri gitmiştim.
"Neler oluyor?"
-Yoongiden ayrılacaksın...
"Sen ruh hastası falan mısın? Ne dediğinin farkında mısın?"
Az önceki kızdan eser kalmamıştı. Sinirle üzerime yürüdüğünde çantasından çıkardığı şeyle korkuyla geri gitmiştim.
"Kendine gel ve o bıçağı bırak hemen"
Kızın geri gitmek gibi bir niyeti yoktu. Benim bu şekilde onu engellemek gibi bir durumumda yoktu. Şuan olduğumuz kısımda görevlilerde yoktu. Biranda yükses sesle Yoongi diye bağırarak koşa bildiğim kadar kapıya koşmuştum.
Arkamdan koşmaya başlamıştı. Topuklularla koşmak hiç kolay olmuyordu. O yüzden tüm gücümü kullanarak kapıya varmaya çalışıyordum.
Karnıma saplanan acıyla duraksamıştım. Canım fazlasıyla yanıyordu. Zorlanarak yinede koşmaya çalıştım ve tam o sırada önümdeki kapı hızla açılmış ve karşımdaki korkuyla bakan Yoongiyle karşılaşmıştım.
Bana doğru koşmaya başladığında acıdan dolayı kıpırdayamamıştım. Arkamdan birinin ittirmesiyle sert birşekilde yere yığılmıştım. Az önceki kızı kollarından tuttuklarını gördüğümde Yoongi koşarak yanıma gelmişti.
"Güzelim bana bak. Sarah iyi misin? neyin var güzelim?
Neyim oluğunu bilmiyordum canım fazlasıyla yanıyordu ve bacağımda hissettiğim sıcaklık...
"Sarah... sarah.
Biranda bacaklarıma baktıktan sonra korkuyla bana dönmüştü..
"Sarah...
Yutkunmuştu konuşamamıştı bile. Ne oluyordu?
Taylor bize doğru koştuğunda ağzını kapatarak korkuyla bir adım geri gitmişti.
-hemen ambulansı arayın hemen.
Yoongi beni kucaklayıp yerden kaldırmıştı.
"Neyi var. Taylor neyi var? Neler oluyor ona lütfen birşey söyle"
Neyim vardı? Neden böyle konuşuyorlardı?
'Yoongi. Sakin ol tamam mı? Sarah.... yani bilmiyorum ama sanırım... Sarah hamile ve şuan çocuk için hiç iyi şeyler olmuyor'
🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁🍃🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost|| MinYoongi||Hayalet sevgilim+18
Hayran Kurgu#Yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın. 18.11.2018 Tamamlandı✅ 19.03.2019 Kimsenin göremediği birini görür ve zamanla bu görünmezin herşeyin olduğunu anlarsan.... İşte bizim hikayemiz böyleydi o herkes için görünmez b...