Sarah
Tam kapıdan çıkacağı sırada duraksamıştı. Gözlerimin içine bakarak söylediği seni seviyorum kelimesi zihnimdeki herşeyi yok ediyordu zaten.Kapıyı sesizce kapatarak gitmişti. Beğendin mi ? Beğendin mi Sarah? Seni en çok seven kişiyi de kaybettin.
Onu üzdün, onu kırdın beğendin mi yaptığını gerçekten. Herşey için onu suçladın hemde hiç suçu yokken...
Yazar
Sarah kendi düşünceleriyle savaş vererek tekrar soğuk zemine oturmuştu. Oda çok soğuktu. Onsuz herşey soğuktu... hiçbirşey güzel gelmiyordu. Üstelik bu sefer onu kırmıştı. Sevdiği adamı üzmüştü, canını yakmıştı. Buna dayanamıyordu. Sevdiğine söylediği ağır lafları düşündükçe dayanamıyordu.Herşeyi tekrar düşündü. Son bir aydır olan herşeyi. Üzülse bile yanından hiç gitmeyen o adamı, onu rahatsız etmemek için öpmeyen, ona yakın davranmayan adamı
Her şeye rağmen onu hiç bırakmayan sevdiği adamı....Şimdiyse çekip gitmişti. Biliyordu Sarah yine gelecekti. Onu bırakmayacağını biliyordu. Ama bu sefer öyle olmamalıydı. Artık bu aptal ruh haline, bu yaptıklarına son vermeliydi, ikisini birden üzmeye son vermeliydi Sarah..
Bu sefer o gitmeliydi sevdiği adama, Bu sefer o öpmeliydi özlediği o dudakları, bu sefer o sarılmalıydı her zaman en sıcak yermiş gibi sarıldığı o vücuda.. bu sefer o yapmalıydı.
Sarah gözyaşlarını silerek hemen oturduğu yerden kalktı. Aynanın karşısına geçerek üzerindeki narin pudra rengi elbiseyi çekiştirerek düzeltti ve yatağın üzerine fırlattığı telefonu hemen aldı. Şimdi nerde olduğunu bulmalıydı.
Son olaylardan sonra ikiside telefonuna bir uygulama indirmişti ve bunun sayesinde nerde olurlarsa olsunlar birbirlerini bulabiliyorlardı.
Sarah hemen uygulamayı açarak baktı. Şuan evlerine çok uzak olmayan bir barı gösteriyordu. Belli ki herşeyi unutmak için içecekti belki de. Ama Sarah sarhoş olmasını istemiyordu. Uyanık olmalıydı. Onunla herşeyi konuşmalıydı.
~
Yoongi oturduğu koltukta sifariş ettiği eskiden hep içtiği içkiden sipariş vermişti. Gülmüştü bu haline. Ne yani o olmasa yine mi eski ben olacağım diye gülmüştü kendine.
Önüne konan içki bardağına bir süre bakarak beklemişti. Etrafına bakmıştı. Eskiden burası hep geldiği hep sarhoş olduğu bir yerdi. Acılarını içerek unuttuğu bir yerdi. Ama şimdi neden bu kadar uzak geliyordu bu yer? Artık buraya ait hissetmiyordu kendini
Sonra bkışları yanına oturan kumral kıza takılmıştı. Kız elini Yoonginin bacağına koyarak belkide en çekici bakışlarını sunmuştu ona. Daha fazlası için izin bekliyordu.
Yoongi elini kızın elinin üzerine koyarak gözlerine bakmıştı. Kız içindeki sevinçle daha da yaklaştığında elini sert bir şekilde iterek kendi elini havaya kaldırmış ve yüzüğünü göstermişti.
"Evliyim"
Sinirle tek bir kelime söyleyerek önüne dönmüştü. Evli değildi ama o çoktan bunu benimsemişti. Ona ait olduğunu onu sevdiği ilk andan kabullenmişti."Sorun değil ikimizin arasında kalır. Seveceksindir"
Duyduğu iğrenç cümleyle bakışlarını kaçırmıştı
"Ben sadece onu istiyorum. Kendine başka birini bul!!!"
Masadaki içki bardağını da alarak barın en köşesine doğru ilerliyordu. Burası onun her zamanki yeriydi.Eskiden hep burda oturup etrafı incelerdi. Burda olunca etraf çok net gözüküyordu ama etraftakiler seni göremiyordu. Bu yeri eskiden beri keşfettiği için çok mutluydu. Yine aynı koltuğa oturarak içkisini eline aldı. Gözlerini kapadı ve onu düşündü. Sevdiği kadının gözlerini, gülümsemesini, öpücüklerini, sarılışını,kokusunu,sıcak kollarını...
Gözlerini biranda açtığında karşısındaki kişiyle şaşkınca gözlerini tekrar kapatıp açmıştı. Hayal miydı? İçmeden sarhoş mu olmuştu?
Sabahtan beri onu izleyen Sarah yavaşça yanına yaklaşarak elindeki içki bardağını almıştı ve Yoongi bardağın paramparça oluşunu seyretmişti.
"Güzel yer seçimi Yoongi. Herkesten uzak"
Yoongi anlamasada şuanda mutluydu yanında olduğu için mutluydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My ghost|| MinYoongi||Hayalet sevgilim+18
Fanfic#Yetişkiniçerikli kısımlar vardır. Yaşı küçük olanlar lütfen okumasın. 18.11.2018 Tamamlandı✅ 19.03.2019 Kimsenin göremediği birini görür ve zamanla bu görünmezin herşeyin olduğunu anlarsan.... İşte bizim hikayemiz böyleydi o herkes için görünmez b...