0.7

63 6 4
                                    



// MİN HA NA //

Son bir ders vardı. Bugün fazlasıyla sıkılmıştım. Kendimi soyutlamıştım herkesten.

Saate baktım. Dersin bitmesine 15 dakika kalmıştı . Bitse de gitsem diye düşündüm.

- Gençler size duyurum var. Bugünden itibaren bir ay boyunca üst sınıflardan ders alacaksınız . Kütüphanede saat 5 gibi başlayacaksınız. Herkes bir üst sınıf öğrencisi ile çalışacak. Geç kalmayın. He birde zorunlu. Eğer katılmayayım vs. diye düşünüyorsanız . gözlüklerini indirip bize tekrar baktı .

- Canınızı sıkarım. Dedi imalı gülüşle.

Harika gerçekten. Zaten derslerim yoğundu birde ek ders alacaktık. Normalde sıcakkanlıyım herkesle anlaşırım ama tanımadığım biriyle eşleşirsem.

Kafetarya ya gidip kendime bir sütlü ve buzlu kahve aldım. Kütüphaneye doğru yol aldım.

Herkes eşleşmişti bile. Baya kalabalıktı. Ben şimdi kimi bulup eşleşecektim. Çoğu gruplar 3-4 kişilikti . Önümdeki masada 2 kişi vardı. Az olmasına sevinip kızın yanına eğilip sessizce ,

- Size katılabilir miyim ?

Sessizce yanındaki üst sınıf diye tahmin ettiğim erkeğe baktı. Sanki ona sor gibi bakıyordu. Çocuk elindeki notlardan kafasını kaldırıp bana baktı. Biraz şaşırmıştı . Bana öylece koca gözleriyle bakıyordu.

 Bana öylece koca gözleriyle bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

- Şey size katılsam sorun olur mu ?

- Ahh h- hayır tabiki. Dedi kekeleyerek. Ben hemen gelirim . deyip masadan hızlıca kalktı.

Biraz garipti. Umarım iyi anlaşırdık.

Masada bir telefon titreşmeye başladı yanımdaki kız eline alıp sessizce konuştu.

-Efendim anne . Şuan kütüphanedeyim. Ne ? Benimde gelmem şart mı ? Ahh cidden mi ? Ama şuan ahhh neyse tamam geliyorum.

Hızlıca telefonunu kapattı. Çantasını ve masadaki kitapları alıp kalkarken,

- Üzgünüm size katılamayacağım. Dedi ve mahcup bir şekilde tebessüm etti.

Kızda gittiğine göre çocukla baş başa mı ders işleyecektik işte şimdi gerilmiştim. Çok hareketli ,konuşkan  ve sıcak kanlıydım . Ama erkeklerle çok samimiyetim yoktu. Bir abim iki namjoondu. Ah aklıma namjoon gelmişken acaba hasta mıydı ? Hem oda üst sınıftı acaba o da burada mıydı? Onunla çalışsam daha iyi olabilirdi.

- Ah beklettim . Diğer kız nereye gitti ?

-Galiba işi çıktı. Telefon geldi . dedim.

Memnun olmuş gibi gülümsedi. Çok güzel gülüyordu. İnci gibi dişleri vardı.

-Ben Jung ho seok . Üst sınıfım . elini uzattı.

Love Likes Coincidences \ btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin