2.7

20 3 0
                                    

//MİN HA NA //

Gözlerime inanmıyordum. Abim oyun için Ho youngu öpmüştü. Abimin daha önce ben hariç başka kızla yakınlık yada temasta bulunduğunu hiç görmemiştim.

ellerimle anın şokuyla onları gösterdim.

-Abi ? Ho-o young-g 

Ben bu olanlara bu kadar şaşırmışken yeni abisinin olduğunu öğrendiğim hoseoka baktım ama o az içmesine rağmen şuan kafası yerinde değildi. Neredeyse uyucaktı.

Kafamı jimin ve jungkooka döndürdüğümde onlarda imalı bakışlar atıyordular.

- Ooo dostum vur dedik öldürdün. dedi gülerek.

- Şunlara bak biz çıkalım isterseniz dedi içkili kafayla .

Burada tek iyi bendim herhalde. Namjoonda kendi aleminde içmiş boş boş bana bakıyordu.

Kafamı hareketliliğe tekrar çevirdiğimde abim ho youngu tutmuş elinden dışarıya götürüyordu. 

Bu doğum günümü asla unutmıyacaktım. Herşeye şaşırmıştım. Jungkook ve jimin buraya gelmesi. Namjoonunda o günden sonra buraya bir şey olmamış gibi gelmesi.Yakın arkadaşımla hoseokun kardeş olması , lise arkadaşlarım jungkook ve jiminle tanışıyor olmaları...abimin bu hareketleri falan  süpriz partinin hakkını veriyordu.

Hoseok elimi tuttu eli çok sıcaktı. Yüzü de kıpkırmızı olmuştu. Önceki hoseoktan eser yoktu.Demek ki içince böyle oluyordu. Ben onu güler eğlenir felan diye beklerken kedi gibi olmuştu. Bu hali aşırı komik ve bir o kadar da tatlıydı. Ne diyordum ben abimleri düşünürken nereden konu hosoekun tatlılığı olmuştu. 

-Hanaaaa dedi uzatarak. 

Sonra anlamadığım bir anda kafasını omzuma koydu. Tuttuğu ellerimle çocuk gibi oynadı. 

- Bugün senin doğum günün ama benim sana hediyem yok.

- Önemli değil hoseok bilmiyordun ben bile unutmuştum. Hem sen bana geçen gün pikachu aldın .Daha ne alıcaksın.

- Hayır öyle hediyeler değil daha güzel hediyeler almalıyım. Sevdiğin renk ne ?

- Hım kırmızı dedim onun gibi tembel ve çocukça konuşarak.

Kafasını kaldırdı. Çok yakınımda durup gözlerini çokça açmaya çalışıp bana baktı. 

- Ben seni seviyorum. Herşeyini hemde , gülüşünü , konuşmanı, hareketlerini. Seni ilk kafede gördüm.Saniyelik bir çarpışmamız oldu ve sadece bedenimi değil kalbimin de çarptığını hissettim.Seni bir daha göremem sandım. Aklımdan hiç çıkmadın. Gece yatmadan önce hep seni düşlemeye çalıştım. Ama sen benim karşıma çıktın. Ha na ben seni bırakmak istemiyorum. Benimle olur musun ?

Duyduklarım ile hisettiklerim tarif edilemezdi. Şuan tüm duyularım kapalıydı. Kafedeydik. Jin jungkook jimin ve namjoon vardı. Biri bizi dinliyor olabilirdi.Ama benim tek odağım hoseoktu. 

Bu duyduklarım gerçek miydi? Hoseok beni seviyor olabilir miydi? Çoğunlukla insanlar içtiğinde doğru söylerler.İnanmalı mıydım? Ama söylediklerine bakılırsa oldukça ciddiydi. Demek kafede onunla çarpışmıştım. O an bakamamıştım bile ho young çok kibar olduğundan vs bahsetmişti ve bu hoseokun olduğunu doğruluyordu. Dedikleri doğruysa eğer ne demeliydim.

Hisettiklerim ...

Ona karşı hislerim .. aynı yanıp sönen ışık gibiydi. Onunla eğlenmek gülmek benim mutluluk kaynağım olmuştu ama kafamı kurcalayan sorularda vardı.

Love Likes Coincidences \ btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin