1.0

46 5 1
                                    


//MİN HA NA //

Aşırı sıkılmıştım. Başım ağrımaya başlamıştı. Hoseok içecek bir şeyler alıp gelene kadar gözlerimi dinlendirebilirdim. O kadar yorulmuştum ki her an uyuyabilirdim.Yavaşça gözlerimi kapadım.

Yanağıma sıcak bir şeyler değiyordu. O kadar sıcaktı ki aniden gözlerimi açtım. Karşımda hoseoku ve ellerinde kahveleri görünce uyuduğumu fark ettim.

- Yorulduysan eğer kaçamak yapabiliriz.

- Aslında evet.

- Tamam o zaman hadi toparlan kaçalım . Yemek yiyelim acıktım.

O kadar şirindi ki yüzü asla hayır diyemezdim. Ve bende çok acıkmıştım. Kafamı sallayıp hızlıca toparlandık.

Yolda yürürken havadan sudan falan konuşuyordu. Saçma gelebilirdi ama onunla konuşmak bile benim uykum açmış mutlu etmişti.

- Ne yemek istersin.

- Hamburger

- Bayılırım hadi gidelim.

Çok güzel bir yere gelmiştik. Sıcak bir ortamı vardı.

- Ne alırsınız ?

- Hamburger iki adet ve patates

- İçecek olarak?

- Sprite!

- Sprite ! hahah iki adet lütfen dedi kadın gitmeden.

Onu tanımıyordum tam olarak ama benzer şeylerimiz çoktu.

Bana bakıyordu gülümseyerek. Elmacık kemikleri ortaya çıkmıştı. Yüzü, giyinişi ,gülüşü çok güzeldi. Giyinişi özellikle zengin gibiydi.

- Seni tanımıyorum hoseok? Neden kendini anlatmıyorsun ?

- Merak ettiysen hemen dedi ellerini birbirine geçirerek.

- Bir kardeşim var . O bana kıyasla farklı. Cesur ,sert ama çok iyi biri. Beni çok seven bir ailem var öyle daha ne duymak istersin?

- Bilmem galiba böyle yeterli olmadı dedim gülerek.

- Birlikte olduğumuz sürece eminim birbirimiz çok iyi tanıyacağız dedi göz kırparak.

 O sırada siparişlerimiz gelmişti. Haklıydı birlikte bir ayımız vardı. Birbirimizi tanırdık zamanla.

- Sen kendini anlat.

- Benim anlatılacak çok bir şeyim yok ki bir abim var aynı kardeşin gibi sert oldukça cesur. Ama çok iyi biri babamın yerini asla aratmaz bana. Hayatımın hep eğlenceli deli dolu olmasını isterdim ama sıradan ben biraz eğleniyor gibi davranıyorum sadece .

- Polyanna gibi mi ?

- Kesinlikle abim bana sürekli polyanna der. Birde namjoon der . Ah keşke oda olsaydı dedim sessizce. Bunu demem belki başka bir erkeğin yanında yanlış anlaşılabilirdi.

- Yediysen kalkalım .

- Nereye ?

- Daha akşam bitmedi azıcık eğlenelim dedi gülerek. 

Eğlenmek ? Nasıl hayır derdim. 

*****


Love Likes Coincidences \ btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin