2.8

23 3 0
                                    

\\ MİN HA NA \\

Gözümü açtığım gibi aklıma dün olanlar geldi. boş boş tavanı izlerken kalkıp lavobaya gittim. işimi hallettikten sonra dün gece içipte sızan bizim ikiliye baktım. oturma odasındaki köşe koltuğunda birinde jimin birinde jungkook yatıyordu. 

Jungkookla konuşsam iyi olurdu heleki abim uyanmadan önce. Jungkook çok zor uyanırdı. eskiden abimle playstation oynamaya gelir sonrada uyuya kalırlardı ve onları sabah uyandırmak hep bana kalırdı.

- Jungkook hadi uyan !

-Mmmh uyucam 

İtiklesemde mıncıklasamda uyanmadı. Jimin uyanmamalıydı. Onun ne diyeceği ne tepki vereceğini bilemiyordum. Jungkook hoseokun eski arkadaşıydı ve telefon konuşmasında açıkça söylemesede hoseoku korumuştu.

En son dayanamayıp alnının ortasına parmağımla vurdum. Acıyla uyanmış elini alnına koymuş doğrulmuştu.

- Kızım deli misin ? Bir insan böyle uyandırlır mı ? Ahh başım 

- Seni güzellikle uyandıran insan var mı ki? Neyse çok konuşma seninle çok önemli konuşucaklarım var evdekiler uyanmadam konuşalım kalk!

- Sabah sabah . Rüyanda mı gördün bir insan günaydın der dedi kalkıp beni takip ederken. 

Dün gece içtiği için ayık kafayla beni dinlesin diye mutfakta ona kahve yaptım. Ben bir fırt içmiştim ama bende bile hafif baş ağrısı yapmıştı.

-Söyle bakalım ne konuşucaksın benimle?

- Jungkook hoseokla dün gece olanları hatırlıyor musun ?

Elindeki kahveden içerken bana baktı ve biraz düşündü. Sonra bana öyle kocaman gözleriyle boş boş baktı.

- Hatırlamıyorsun dimi gerçi sessizce oldu olaylar dedim.

- Kızım siz hoseokla ne yaptınız en son hyung ho youngu öpmedimi ondan sonra ne oldu ben hatırlamıyorum bile yoksa hoseokta seni mi öptü tüh orayı nasıl kaçırdım. dedi yüksek sesle.

- Gerizekalı sessiz ol . Ne öpmesi ne diyorsun ya offf . Abim olayını şuan düşünmek istemiyorum. Bak anlatıcam ama ciddi şekilde dinle .
dedim oda koluna vurduğum için kolunu sıvazlayıp kafasını tamam anlamında salladı.

- Dün gece abimlerden sonra hoseok bana bir şeyler söyledi. Kısaca beni sevdiğini ve ilk gördüğünden beri aşık olduğunu dile getirdi ama benim kafamda çözülmeyi bekleyen sorular var onedenle ne diyeceğimi bilemedim.

- Kafandaki sorular namjoonun dedikleri dimi ? dedi yudumlarını alırken ayılmış kafayla konuşuyordu.

- Evet . Namjoon çok değişti hatta geçen gün bana hoseok kıyafet aldı diye "3-5 kıyafet için kendinimi sattın" dedi inanabiliyor musun bana . Onu görmek dahil istemiyorum. Ama dedikleride kafamı karıştırmıyor değil.

- Bak hoseokla orta okuldan beri arkadaşız ve ben neredeyse onun içini biliyorum. Yani ne kadar zengin olsada onun gönlü daha  zengin. Parayı asla sıkıntı etmeyen biri . Ama parasıyla asla övünmez. Evet yıllar geçmiş üniversiteli biri olmuş . Çok değişmiş görüşmeyeli ama onun karakterinin değişiceğini sanmıyorum

- Sen bana neden telefonda onu tanıdığını söylemedin?

- Emin olamadım hem hoseokun değişiceğini düşünmek bile istemedim. 

- Bilmiyorum .. onunla konuşursam eğer sormalı mıyım ? 

- İçin rahat edicekse ve onun dediklerine inanacağını düşünüyorsan sor .

Love Likes Coincidences \ btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin