2.4

23 3 0
                                    

//JUNG HO YOUNG//

İlk defa güne gözlerimi mutlu açmıştım. Dün yoongiyle deliler gibi eğlenmiştik. Bunu düşünmek sıcacık yatağımdan kalkmam gerektiği halde gülümsememe neden olmuştu. Artık hayatıma aldığım ikinci bir Jin'im vardı ...

Üstümü giyindim. Bugün dersleri ekip Jin'e yardım edecektim. Zaten gitmeye de niyetim yoktu. Taehyung'u görüp üzülmek istemiyordum. Onu her gördüğümde kalbim acıyordu ve bu katlanılamaz bir acıydı.

Hızla hazırlanıp Jin'in yanına geldim.

-Hey Ho Young bugün dersin yok mu bakayım senin?

-Var . ama bugün sana yardım edeceğim. Ortağız diye geçiniyorum ama burayı çok boşladım. İçim rahat değil deyip önlüğümü giyip küçük kurabiyeler hazırlamaya başladım. O sırada telefonum çaldı ama ellerim hamurun içindeydi.

-Jin telefonumu uzatır mısın? Ellerim buna pek müsait değil de dedim gülerek.

-Tabi Ho Young hanım siz yeter ki isteyin diyip göz kırptı.

Telefonu omzumla kulağım arasına alıp hamuru hazırlamaya devam ettim. Arayan Yoongi'ydi. Bu tebessüm etmeme sebep olmuştu.

- Ho Young seni bu saatte aramak istemezdim ama yardımına ihtiyacım var.

-Önemli bir şey yok değil mi?

-Hayır. Aslında evet. Yani benim için çok önemli. Yarın Ha Na 'nın doğum günü . Ve ben ona şu ana kadar yapmadığım sürpriz partiyi hazırlamak istiyorum. Ha Na'nın arkadaşlarından bana bu konuda yardım edecek sadece sen aklıma geldin.

- Beni aramana sevindim diyip öksürmeye başladım. Tanrım Ho Young beni aramana sevindim de ne demek .

-Yani ... evet çok güzel bir parti hazırlarız. Hatta Ha Na 'nın yakın arkadaşlarına da haber veririm. Eminim çok mutlu olacaktır. Jin içerden bana bağırıyordu.

-Ho Young şu geçen ki çocuk geldi. Yoongi fısıltıyla adını söyledi.

-Yoongi geldi...

Ellerimi temizleyip içeri geçtim.

-Daha yeni telefonla konuşuyorduk. Ne ara... diyip gülmeye başladım.

-Aslına bakarsan sabırlı biri değilimdir bu konularda . Yardım edebileceğim elbet bir şey vardır diye geldim. Jin duvara yaslanmış bir şekilde

-Burada ne oluyor keşke bana da anlatsanız. Jin' e kısaca özet geçtim.

-Tamamdır. Pasta ve atıştırmalıklar bende . Süsleme ve organizasyonu da siz ikiniz halledersiniz artık. Madem parti yarın ben hazırlıklara başlıyorum. Siz de bir an önce başlasanız fena olmaz diyip göz kırptı. İş başa düşmüştü. Yoongi

-Aslına bakarsan henüz hediyemi almadım. Bilirsin. Pek anlamam o tarz şeylerden. Belki bana yardım etmek istersin .

- Tabi,tabi yardımcı olurum. Ama sen onun abisisin. Benim fikrimden çok alacağın hediye sana özel olmalı, yokluğunda varlığını hissettirmeli. Onun varlığıyla yalnız hissetmemeli...

- Ho Young harikasın. O zaman ben hediye işini halledeyim sen de yakın arkadaşlarına haber ver. Yarın da kafeyi süsleriz ne dersin?

-Tamam. Harika olur.

************

Yoongi kafeden ayrıldıktan sonra Ha Na 'nın arkadaşlarından sadece bir kişiyi tanıdığım aklıma geldi... NAMJOON.

Love Likes Coincidences \ btsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin