Ha Na'nın kafeden çıkışından saatler geçmişti. Hoseok'un içinde anlam veremediği kötü bir his vardı. Neden bu kadar gecikmişti?Kafasını cama yaslamış Ha Na 'nın gelmesini bekliyordu. Ho Young abisine yaklaşıp
-Ha Na'yı mı özledin diye göz kırptı.
Kafasını avuçlarına yaslamış hoseok sıkılmış bir şekilde
-Biraz evet biraz da endişeliyim. Saatler geçti. Bu kadar gecikmesi ne kadar normal??
-Annesini uzun zamandır görmüyor. Vakit geçiriyorlardır.
-Ne anne ama dedi imalı bir şekilde.
-Sen onu bunu geç de anlat bakalım. Ha Na ve sen... o gün aşk acısı çektiğini anlattığında sevdiğin kişi Ha Na'ydı dimi??
-Bunu senden saklamam aptallık olurdu. Sen benim bücür kardeşimsin dedi Ho Young'un saçıyla uğraşarak. O ne zaman böyle bir şey yaşasa abisine anlatıyordu. Bu durumu gizlemeyecekti.
-Evet oydu. Ama bazı şeyleri yanlış anlamışım yani o başkasını sevmiyormuş.Biliyor musun Ho Young biz çıkıyoruz.
Abisine sarıldı . Onun adına mutluydu. Hatta fazla mutluydu. En azından birisi aşkını doya doya yaşayabilecekti.
Ho Young'un elefonunun titreşimiyle ikisi de birbirine baktı. Bu Ha Na olabilirdi.,
-Ha Na değil Hoseok. Yoongi arıyor ne diyeceğim.
-Tamam telaş yapma . Belki sadece seni arıyordur.
- Umarım öyledir diyip telefonu açtı Ho Young. Yoongi'nin sesi telaşlıydı.
-Ho Young Ha Na 'ya ulaşamıyorum. Sizin yanınızda mı ? Hoporlör kısmını kapatıp Hoseok'a döndü. Sessizce
-Ha Na'ya ulaşamıyormuş. Yoongi boş yere Telaş yapmaz . Ne-Ne diyeceğim?
-Ben de iyi hissetmiyorum. Tamam vakit geçiriyorlar diyorsun ama saate bak .Bi sorun var hissediyorum. Ho Young telaşlı olsa da Yoongi'ye belli etmemeye çalışacaktı. Elini hoporlörden kaldırdı.
-Alo Ho Young orda mısın!! Ses ver!!
-Şe-şey Yoongi sakinleş tamam mı!
-Nasıl!! Aramalarıma her zaman cevap veren kız yüzlerce kez aradım cevap vermiyor!
-Bi de ben arayayım.
Ho Young annesiyle olduğu için abisinin aramalarına cevap vermediğini düşündü.
-Haber bekliyorum Ho Young...
Telefonu kapatır kapatmaz abisinin telaşlı suratıyla karşılaştı.
-Bak ben Ha Na'yı arayım. Hem de dışarıda etrafa bakınayım belki sahilde olabilir. Sen burada bekle gelirse haber verirsin. Aynı şekilde ben de. Sakin ol . Eminim aralarında bir sorun olup sahile felan gidip telefonu kapatmıştır. Hadi ben çıkıyorum.
-Tamam haber ver dedi Hoseok telaşlı bir şekilde.
Ho Young önce sahil kenarında mı diye kontrole gitti. Görünürde yoktu. Numarayı çevirdi. Telefonu tanımadığı biri açtı.
-A-alo ben Ha Na'yı aramıştım.
-Ben Yonsei Hastanesi'nden Dr kang Sun.
-Bi- bir dakika Ha Na 'ya ne oldu.
-Ha Na yanındaki bayanla bir trafik kazası geçirmiş. Şu an hastanedeler. Telefonu üzerinde bulduğumuz için açtık.Fazla kan kaybetmişler. Yakınlarını da arayıp buraya gelseniz iyi olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Likes Coincidences \ bts
FanficHer şey bir tesadüfle başlamıştı. Min ha nanın hayatı küçük çaplı çarpışmalarla şekillenmişti. Min ha na hayat dolu bir insandı, hayallerle yaşıyordu. Ta ki içinde bulunduğu fırtına tüm hayallerinin çatısını uçurana kadar. Hayatını mükemmellik üzeri...