Namjoonun aklında garip fikirler vardı. Şuan herşeyi göze alıyordu. Her şeyin olmasına göz yumuyordu. En azından keşke yapsaydım dememek için yapıcaktı çünkü hanayı kaybetmek istemiyordu.
İnternete hananın annesine ait olduğu holdingin numaralarını arıyordu. Yoğun bir uğraş sonucu annesinin numarasını buldu ve hemen telefon numarasını çevirdi.
Karşıdan genç bir kadın sesi geldi.
- Alo ?
- Alo kiminle konuşuyorum?
- Merhaba ben kim namjoon. Hana nın arkadaşıyım siz hananın annesi min ha eun olmalısınız.
-Evet benim hanaya bir şey mi oldu?
-Ah hayır ben sizinle konuşmak istiyorum rica edersem görüşebilir miyiz?
Kadın bu anı değerlendirmek istedi. Kızının arkadaşıydı. Bu belki onun için bir fırsattı kızına yakınlaşmanın bir ufak umuduydu. Kadın hemen kabul edip onunla buluşmayı davet etti.
*****
Kadın hemen atılan konuma gelmişti. Kafeye bir göz gezdirdi. Çoğunlukla çiftler ve olgun insanlar vardı. Gözüne gözlüklü kitap okuyan köşedeki çocuk takıldı ona yaklaştı.
- Sen namjoon musun ?
Namjoon hemen kitabı bırakıp gözlüğünü de çıkartıp saygıyla eğildi.
- Evet benim. Buraya geldiğiniz için çok teşekkür ederim.
Kadın hemen oturdu.
-Benimle ne konuşmak istiyorsun?
Namjoon bu kadar basite almak istemiyordu hemen olucak şeyler değildi.
- Bir şeyler içmek ister misiniz ?
-Hayır teşekkürler saadete gelirsek sevinirim dedi kadın karşında tanımadığı kızının arkadaşı olduğu çocuğa.
-Hanayla uzun zamandır görüşmediğinizi biliyorum.
- Bunun seninle ne alakası var?
- Sizinle hanayı yakınlaştırmada yardım edebilirim.
- Bunu neden yapasın ?
-Çünkü hanaya değer veriyorum ve abisi sizinle görüşmesine karşı bu nedenle sizi onunla yakınlaştırısam bir nebze mutlu olucağını biliyorum. Siz onun annesisiniz. Sizi çok özlediğini biliyor musunuz ?
Kadın düşündü. O da çok özlemişti ama sadece özlem değildi aklındakiler. Yoongi izin vermediği için denememişti ama kızını kendine çekebilirdi.
- Bunu kabul edersem benden ne istiyorsun ? Para ?
-Hayır kendimce zenginim. Belki bir şey isteyebilirim ama bu kızınızı sevindirecek bir şey .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Likes Coincidences \ bts
FanfictionHer şey bir tesadüfle başlamıştı. Min ha nanın hayatı küçük çaplı çarpışmalarla şekillenmişti. Min ha na hayat dolu bir insandı, hayallerle yaşıyordu. Ta ki içinde bulunduğu fırtına tüm hayallerinin çatısını uçurana kadar. Hayatını mükemmellik üzeri...