Neden gittin?

983 17 0
                                    




Ben olduğum yerde kalmış ona öylece bakarken Efe yerinden kalkıp bana doğru yürümeye başlamıştı bile. Çok özlemiştim o gözleri, dudakları, kalbi. Onu çok özlemiştim... Beynim resmen ağrımaya başlamıştı. Her zamankinden yakışıklı, güçlü duruşuyla bana doğru yüzüyordu. Yaklaştıkça teninin solgunluğunu gözlerinin kızarıklığını daha iyi seçiyordum önümde durduğunda ise Melis'te bende yerimizden bir milim kıpırdamamız öylece ona bakıyorduk.

Bana doğru dönüp ' Konuşabilir miyiz? ' diye sormuştu. Tek kaşımı kaldırıp olanları anlamaya çalışırken Melis'in kolumu hafifçe sıkıp yanımdan ayrılmasıyla kendime geldim. Konuşmak istiyordum ama sesinin nasıl çıkacağımdan emin olmadığım için başımı sallamakla yetindim. Kafenin kapısını açmıştı çıkmam için biran kokuma doğru uzanan eli tereddütte kaldı sonra sanki yanlış bir şey yapmış gibi bana dokunmadan geri çekti elini. Sessizliğimi koruyarak dışarı çıkıp yanında yürümeye başladım. Başımı ona çevirsem sanki tekrar başka bir şey görmek istemeyeceğimden korktum, bakamadım ona... sadece ayaklarıma bakarak yürümeye devam ettim. Okul çıkışına gittiğimizi anladığımda soru soran bakışlarımı ona yönelttim kısa bir süreliğine.

' Daha sakin bir yerde konuşalım istedim, tabi senin için sakıncası yoksa' deyip cebinden çıkardığı otomatik anahtarla çıkışın oraya park ettiği arabasının kilidini açmıştı. Gitmezsem pişman olucağımı biliyordum onun neden gittiğini bilmek istiyordum ' olur ' diye onu onaylayıp arabaya bindim. Yanıma yerleştiğinde kemerimi bağlamak için üzerime doğru eğildi aniden göğsünden onu iten elimle onunda donduğunu hissetmiştim. Şaşkınlık, merak, özlem hepsi o kadar çok fazla ağır gelmişti ki üstüme daha fazla kendimi tutamadan ağlamaya başlamıştım. Efe karşımda iyice şaşkına dönerken onu tekrar itip daha çok ağlamaya devam ettim 'beni nasıl bırakırsın, nasıl gittin...' Vücuduma sarılan kollar beni kendine çekerken o tanıdık güvenlik hissiyle rahatlamıştım biraz. Zamanla sırtımı okşayan el sakinleşmeme yardım etmişti korkuyordum tekrar gider diye istemsizce yüzümü göğsüne daha çok gömüp sıkmıştım avcumun arasındaki bluzunu. Başıma kondurduğu öpücükle yüzümü ona doğru çevirdim. Ama o hiç iyi gözükmüyordu? Göğsünden hızlıca doğrulup kolumla daha iyi görmek için göz yaşlarımı sildim. 'Efe?'

Pied PiperHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin