💙Ali bana aşkını itiraf edeli,okulda birbirimizden kaçmaya başlayalı,onunla konuşmayalı bir hafta oldu. Okulda beni görünce yolunu değiştiriyo. Ki üstüme gelip beni sıkıştırsa da ben konuşamam. Çete ikiye ayrıldı. Gökhan her ne kadar Ali onunla ve diğerleriylede gerçeği sakladıkları için konuşmasa da Ali'yle Oğuz'la,Sinan'da benle. Bizi de küs biliyorlardı. Barış'ı da takmıyolar artık. He bide ne olduğunu hala bilmiyolar.
Ali'nin bana aşkını itiraf ettiği güne ben"İtiraf Günü" diyorum. O gün yani itiraf günü;ona sarıldıktan sonra sanki ona bir daha bakamıycakmış gibi,ona dokunamıycakmış gibi ağlaya ağlaya şidetle onu ittim. Arkamdan ağlamaktan kızarmış gözleri ve titreyen sesiyle"Yaprak gitme dur. Yaprak"diye seslenmesine aldırmadan koştum. O günden beri hiç aramadı, aramadım. Sadece yüzüme söyleyemediği için attığı 18 tane"Özür dilerim Küçük Titan"mesajı. Bense hiç bir mesaja cevap vermedim. Belki bizi Barış'la sevgili sanıp benden umudunu keser diye Barış'la rol yapıyoruz. Belki bu canını daha çok yakıcak ama Barış'a karşı bir şeyler hissedersem benim söylemem,onun da anlaması daha kolay olucak. Ama ya Ali'ye karşı bende bir şeyler hissediyorsam. Ya Barış'a karşı hissettiğim bambaşka birşeyse. Kafam çok karışık. Eskiden sadece Barış'ı sevip sevmediğimi düşünüyordum. Şimdi ise kankam,cankardeşim, dostum bildiğim adamın bana aşık olduğunu daha, beteri benim de onu sevip sevmediğimi düşünüyorum.
Daha bir haftaya kadar bu günü yani cumayı iple çekerdim. Çeteyle hep oturduğumuz kafeye gider cumartesi günü nerede pizza gömeceğimizi düşünürdük. Şimdi ise gecenin 2'sinde yatağımda çikolatalı süt içip ağlıyorum. Eminim ki Ali'de benden farksız değildir.
💙Ece hastaneden iki gün önce çıktı. Çok fazla bir şeyi yoktu.Ama doktorlar her ihtimale karşı bir kaç gün kalsın dedi. Hastaneye gitmeden önce bile Sinan'ı, Gökhan'ı ya da Oğuz'u arayıp Ali'nin orda olup olmadığını soruyordum. Çünkü bi gün tam Ece'nin odasının kapısına elimi uzatmış, açıcaktım ki kapı birden açıldı. Bende Ali'nin kaslı göğsüne çarptım. Biraz sert çarpmıştım. Canı acımıştır diye düşünüp"Ali acıdı mı? özür dilerim."dedim o da kısık bir sesle"Bir şey yok" dedi. Bende hemen içeri girdim. Sadece Ece'yle konuşuyo heralde. Çete onlarla barışması için o kadar uğraştı ki ama Ali beni bekliyordu sanırım.İlk kitabımın,ilk bölümüydü. Umarım seversiniz 354 kelime.
Sizi seviyorum😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...