Bir kaç dakika daha orda kaldık.
×O dakikalar saatlermiş gibi geldiler diye düşünürken. Oğuz'un sağ omzumda Sinan'ın sol omzumda uyuduğunu fark etmemle saate bakmam bir oldu. Kaç saattir buradaydık? Saatte kaç yazsa beğenirim? 3:14. Bu kadar saat burda durmuş olamazdık. Sinan'ın yüzüne dokundum. Yazık buz gibi. Hemen ikisinide uyandırdım. İçeri girdik. Ali ameliyathaneden hala çıkmamıştı. Gireli 4 saat olmuştu. Tekin Amca,Julide Teyze ve Ela Hoca ameliyathanenin kapısında bekliyorlardı.TeA: Yaprak,Oğuz,Sinan hadi gidin artık. Yarın tekrar gelirsiniz. Hem bir gündür burdasınız.
Y: Olmaz Tekin Amca. Ben Ali'nin uyanmasını bekliycem. Gidemem.
S: Aynen. Ali iyi olsun önce.
TeA: Tamam oğlum. Ben Ali ameliyattan çıkınca sizi ararım. Hem baksanıza gözleriniz kızarmış. Gidin biraz uyuyun.
O: Tekin Amca.
TeA: Oğuz itiraz yok. Evine ben sizi düşünüyorum.
Y: Ama ben Ali'ye söz verdim. "Sen çıkana kadar burda olucam. Sen uyanana kadar seni bekliycem"diye söz verdim.
TeA: Tamam. O zaman. Yaprak burda kalsın. Siz gidin. Itirazsız. Hadi hadi.×Tekin Amca Oğuz'la Sinan'ı evlerine yolladı. Bense hala ameliyathanenin kapısının önündeki sandalyede bekliyordum. Gökhan'dan hala haberim yoktu. Tekin Amca biraz hava almak için dışarı çıkmıştı. Ki doktor saatlerdir içerde olduğu ameliyathaneden çıktı. Hemen ayağa kalktım. Adam içerden çıkar çıkmaz sorularla boğmaya başladım.
Y: Ali iyi mi?
D: Maalesef. Başınız sağolsun.
Y: Neee?Ne saçmalıyosunuz siz. Ne demek başınız sağolsun?Şaka mı yapıyorsunuz?
D: Kabullenmek zor ama Ali TEKELİOĞLU'nu kaybettik.×Duyduklarıma şok oldum. Adamın biri karşıma geçmiş Ali öldü dedi. Ağlamaya başladım. Haykıra haykıra ağlamaya. Sonra "Aliiii"diye bağırdım. Başımın yastıktan düşmesiyle uyanıp rüya gördüğümü fark ettim. Gökhan korkmuş bir şekilde bana bakıyordu.
G: N'oluyo Yaprak?
Y: Ali. Ali nerede?Ona bir şey olmadı demi.
G: Birşey olmadı Ali'ye. Ağlama. Sakin. Bişey olmadıda biraz daha bağırırsan uyancak.
Y: He. Nerde Ali.
G: Kızım arkana dönsene bak nerde.
Y: İyi demi?Onun için normal odada?
G: Evet iyi bi kaç saate uyanırmış. Ben biraz dışarı çıkıyorum. Uyandırma çocuğu. Ağrısı olabilirmiş.
Y: T-Tamam.
G: İyisin demi sen bak istemiyosan çıkmam.
Y: İyiyim çık sen korktum ya ondan. Toparlanırım birazdan.
G: Tamam.×Bu nasıl bir rüyaydı ya?Asıl bu nasıl bir kabustu?Bide Gökhan'ı korkutmuştum. Kendim yetmezmiş gibi. Neyse şimdi benim salaklıklarımı boş verelim. Ali ameliyattan çıkmıştı. Ve iyiydi. Yerimden kalktım. Ali'ni baş ucundaki tekli koltuğa oturdum. Çok tatlı uyuyodu. İlk ameliyattan çıktığı gibi değildi. Yüzü o kadar soluk değildi. Yani hala biraz soğuktu. Ama bunada şükür. Dudakları çok pembişti. İlk kez pembeyi bu kadar sevmiştim. Ne diyorum ben?Töbe töbe. Saçlarıyla oynamaya başladım. Kıvırcık,gamzeli. Benim yüzümden çok acı çekti. Halada acı çekmeye devam ediyodu. Gamzeleri gözükmüyordu. Ben Ali'nin saçlarıyla oynamaya devam ederken kapı çaldı. İçeri Barış girdi.
Y: Barış napıyosun burda?Daha iyileşmedin. Neden ayaktasın?
B: Sakin Yaprak iyiyim ben. Ali iyimi diye bakmaya geldim.
Y: Tamamda. Keşke biraz daha dinlenseydin.
B: Bir şey olmaz. Zaten babaannem birazdan gelir. Ayağa kalkmama bile izin vermiyor.
Y: Kadın haklı. Hadi gel otur şu koltuğa.×Kolundan tutup koltuğa oturttum. Ona kalsa koşucaktı. Ama ben hem ona bi şey olmasın diye hemde inadıma yavaş yürüyordum. Onu koltuğa oturtup yine Ali'nin yatağının yanındaki koltuğa oturdum.
Nasıldı sizce?
517 kelime.
Yeni bölümde görüşmek üzere.
😋😋😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...