Bende uyudum.
×Sabahın 6'sında Ana kraliçe hangi hikmetse kapıya dayanmış haldeki "Yaprak kalk okula geç kalıcaksın" çığlıklarıyla uyandım. Ana kraliçe'ye kızmıştım. Onla konuşmamayı planlıyordum. Aynı şekilde babamla da. Resmen özgürlüğüm kısıtlanıyodu. Bir kaç ay sonra 18 yaşına girdiğimde istediğimi yapıcaktım. Hiç takamam valla. İşte bu şekilde saçmalarken kalkmam gerektiğini fark ettim. Kalktım. Çantamı ve kendimi,bu berbat okul gününe hazırladım. Aşağı indim. Masada yemek yerken hiçbir şey konuşmadık. Onlar bir şeyler konuşuyorlardı. Ama ben onları takmadan ağzıma ekmek,zeytin ve peynirle doldurmakla meşguldüm. Babam telefonumu benim hep oturduğum yerin sağına koymuş. Ağzıma bir şeyler tıkıştırdıktan sonra geç kalıcam bahanesiyle evden çıktım. Saatin daha 6:27 olmasına rağmen. Benim bir kaç dakika sonra Tuna'da çıktı. Bana yetişmesin diye hızlı hızlı yürüyordum. O hızla telefonumu çantadan çıkarıp Ali'yi aradım.
Y: Alo Alikuşum günaydın.
A: Günaydın Küçük Titan.
Y: Uyandırmadım demi.
A: Uyanmıştım zaten birazdan hastaneden çıkıcam.
Y: Yanına geliyim mi? Okula daha çook var.
A: Aynen sen neden bu kadar erken uyandın.
Y: Anakraliçe katı kurallar koydu. Saat 6'da kalkılcakmış en geç 10 buçukta uyuncakmış.
A: Bizim yüzümüzden demi.
Y: Saçmalama ya neden sizin yüzünüzden olsun ki?Siz ne yaptınız? Babam iş yerinde kızmıştır gelmiştir. Bana patladı bomba. Boş ver bunları hastaneye geliyorum. Tamam mı?
A: Tamam.×Telefonu kapatıp hastaneye yürüdüm. Arkamda Tuna olduğunu unutmuşum. Arkama baktım. Ama Tuna yoktu. Aman bana ne Altın Portakal'dan deyip yürümeye devam ettim. Hastaneye vardığımda saat 6:38'ydi. Hemen Ali'nin odasına girdim. Ali'nin yanında Julide Teyze ve Tekin Amca vardı. Ali yatağında oturmuş bir şekilde telefonuyla ilgilenirken Julide Teyze Ali'nin kıyafetlerini hazırlıyor,Tekin Amca'da ayakta onları bekliyordu. Ben içeri girince Ali telefonu yanına bıraktı. Sonrada ben koluna girdim. Ve kalktık. Tekin Amca'da Ali'ye yardım etmek için koluna girdi. Ama Ali kolunu hemen çekti. Ben de bu durumu bozmak için araya atladım.
Y: Ali hadi ceketini giy.
×Dedim. Ali'nin kolunu bırakıp arkasına geçtim. Ceketine kolunu geçirdim. Sonra da önüne geçip ceketini ilikledim. Hastaneden çıkmayı sonunda becermiştik.
TeA: Yaprak senide okula bırakalım.
Y: Gerek yok. Ben giderim Tekin Amca
J: Gel işte kızım. Yolumuzun üstü zaten.
TeA: Julide bin arabaya Yaprak kızım sende naz yapma gel işte.
Y: Tamam o zaman.×Önce Ali arabaya bindi. Ben de diğer taraftan bindim. Julide Teyze öne bindi. Tekin Amca'da arabayı sürüyordu. Arabada ölüm sessizliği vardı. Ben inene kadar öyleydi. Okulun önüne gelince ben indim. Hemen çeteyle oturduğumuz yere gidip çeteyi beklemeye başladım.
Ali'den
×Sabah Yaprak'ın aramasıyla uyandım. Ama o böyle küçük bir şeyde bile kendini suçlar diye o uyandırmamış gibi yaptım. Biraz konuştuk. Hastaneye yaklaşık 10 dakika sonra geldi. Hazırlandım. Sonra da nefret ettiğim hastaneden çıktık. Okulun önüne gelince Yaprak indi. Bizse hala arabada konuşmuyorduk. Babamın sesiyle bu sessizliğimiz bozuldu.TeA: Ali Ela'yla konuşman gerekiyor.
J: Tekin!
TeA: Julide bu kez seni dinlemiycem. Bu güne kadar gdinlemem hataydı zaten. Ela'nın Ali'yi görmesi en büyük hakkı. Sen ne diyorsun Ali?×Onların aptal tartışmalarını dinlemeden gözlerimi arabanın camına yöneltmiş dışarıyı seyrediyordum.
TaE: Ali.
J: Ali oğlum.
TeA: Ali.
J: Ali.
A:Ne var?(bağırarak)
TeA: Ali bir daha bağırma. Şimdide annenden özür dile. Çabuk.
A: Ne annesi?Yalan değil mi hepsi?Bütün hayatım.(bağırarak)(Yazar anlatımı işareti "£")
£Tekin arabanın frenine sertçe asıldı. Araba çok sert durmuştu. Hepsinin emniyet kemeri takılı olduğu için bir şey olmadı. Tekin arkasını dönüp bağırarak;
---Ali saçmalama. Adam gibi davran ne diyosam onu yap. Böyle konuşacaksan kes sesini. Defol.
£Julide o durumda Tekin'i yatıştırmaya çalışıyordu. Ali emniyet kemerini çıkarıp arabadan indi. Ve araba kapısını sertçe kapattı.£
TeA: Ali öyle demek istemedim. Ali. Buraya gel. Nereye gidiceksin bu halde? Ali.
£Ali Tekin'i hiç dinlemeden hızla yürümeye devam etti.£
Sonraki bölümler hızla geliyor. 599 kelime.😆😆😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...