Bir daha görüşmemek üzere

548 40 1
                                    

Ben bunu söyleyince ikimiz de güldük.

×Zil çaldı. Biz de sınıflara geçtik. Ohh her şey çok iyi. Hem Barış'la barıştım. Hem de Ali'yle aram iyi. Dersi ağzım kulaklarımda dinliyordum her halde. Fizikçi bana bakıp;

///Fizikçi(F)\\\
F: Yaprak dersi çok sevdin her halde.
Y: Evet hocam ne demezsiniz.
F: E kalk ayağa da şu soruya cevap ver madem çok sevdin.

×Kendi başımı kendim yakmıştım. Hocalara karşılık veremiyceğim için,Fizikçi'yi dinleyip ayağa kalktım. Hoca bir soru sordu. Soruyu duyunca adımı bile unuttum.
F: Eee Yaprak cevap versene çok sevdin ya dersi.
Y: Hocam b...bu soru değil. Bu başka bir şey. Resmen adam öldürmenin vicdan azabı gibi insanın üstüne çöküyo.
F: Otur. Yaprak. Otur.
Y: Böyle şeyler sormayın hocam beynimiz yanıyo.
F: Sizin beyniniz mi vardı evladım?

×Fizikçi bana iyi laf sokmuştu. Bütün sınıf bana gülüyordu. Ben de onlara kızdım ve birden ayağa kalkıp herkese bağırdım.

Y: Sığır mısınız?Sağır mı?Sizin dedi. Senin demedi. Hoca haklı. Baksanıza bunu bile anlayamadınız.

×Bunu söyleyince herkez sustu. Ve başka bir şeylerle uğraşıyorlarmış gibi yapmaya başladılar. Sonunda ders bitmişti. Okulda bitmişti.(Okulla ilgili yazmaktan bıktım.) Çeteyle hastaneye gittik. Ali bu gün taburcu olucak,bir gün de evde dinlenip,okula başlayabilecekti. Ali'nin odasına önce Sinan,Oğuz ve Gökhan girdi. Ben arkalarındaydım. Julide Teyze'den hala korkuyordum. Çocuklar o odada mı diye haber vericeklerdi.

S: Yaprak gelebilirsin. Julide Teyze yok.
Y: Emin misin geliyom?
G: Gel kızım yok işte kimse. Bir Ali var. O da seni bekliyo.

×İçeri girdim. Gerçekten de ne Julide Teyze,ne de Tekin Amca vardı. Ben de fırsattan istifade Ali'nin boynuna atladım.

Y: Alikuşum bu gün çıkıyosun dimi?
A: Evet. Birazdan doktor gelip izin verince çıkabilirmişiz.
O: Yaprak çocuğu daha da sıkmasan mı?
Y: Oğuz sus bir ya. Hem Ali bir şey demiyo. Sana ne oluyo?
S: Yaprak çocuk canını acıtcan diye öyle dedi. Hemen kızma. Hem merak etme. Ali'ye bol bol sarılabilirsin bundan sonra.
Y: Haklısın her halde. Ali canın yanınyosa ayrılıyım.
A: Canım yanmıyo da ayrılsan iyi olcak. Sevgilin öğrenmesin.
G,O,S: Ne sevgilisi?
Y: Aynen Ali ne sevgilisi?
A: Ben eğer rüya görmediysem sen Barış'ı seviyodun.
G,O,S: Neee?
A:Oğlum bir durun. Şaşırmayı mı özlediniz?
Y: Yooo yok öyle bir şey. Ben bir aptallık yapıp geri döndüm.
G: Bize de bir şeyler söylense iyi olcak yalnız.
A: Sonra açıklarız.
G: E iyi o zaman.
O: Valla bana haber vermeseniz de olur. Hiç sevmem sevgili muhabbetini.

×Oğuz bu cümleyi o kadar komik bir sesle söylemişti ki. Gülmekten kendimizi alamadık. Biz gülerken doktor kapıdan içeri girdi. Ve konuşmaya başladı.

D: Çıkabilirsin. Ben işlemleri sizin yerinize hallettim. Aynı şekilde kendine dikkat et. İlaçları da kullan.
A: Tamam.
D: Bir daha görüşmemek üzere. Hoşçakalın.
G,O,S,Y,A: Hoşçakalın.

×Doktor çıktı. Biz de arkasından Ali'yi hazırlayıp yani ceketini giymesine yardım ettim. Sonra da taksi çağırdık. Ve Ali'nin evine doğru ilerlemeye başladık. Yolun yarısında aklım başıma geldi.

Y: Ben burda bir yerde iniyim. Anneni unuttum ben.
A: Ne derdi var seninle?
O: Onlar baya ka...

×Oğuz lafını bitirmeden Sinan eliyle Oğuz'un ağzını kapattı.

A: Ne oluyo oğlum?Bırak söylesin çocuk.
G: Eee biz bu konuyu değiştirsek mi ya?
A: Sonunda elbet birinizden öğrencem.
G: E o ana kadar yaşamaya devam ederiz.

×Neyse sesimizi kesip yola devam ettik.







547 kelime.
Görüşürüz.
Bu arada dediğim gibi erken attım.
💛💛💛

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin