Birden yere yığıldı.
💙Taner Amcanın kucağına düştü. O sırada Yaprak'ın yere düşürdüğü telefonu aldım.
///Tuna (T)\\\
💙T: Alo.
H: Yaprak hanım orda mı?
T: Yaprak bayıldı. Siz kimsiniz?
H: Ben ambulans hemşiresi Nesrin. Barış OZANSOY şu an ambulansta. Vurulmuş. Durumu ciddi.
T: Hangi hastaneye gidiyorsunuz?
H: A....o....k hastanesi.
T: Tamam biz hemen geliyoruz.
H: Şey,beyefendi yanında birisi daha vardı.Uzun boylu, kıvırcık saçlı,genç biri. Siz tanıyor musunuz?
T: Ali TEKELİOĞLU olabilir.💙Yaprak'ı yerden kaldırıp kucağıma aldım. Kapıya doğru gitmeye başladık. Tam bahçeden çıkacakken Yaprak'ın"Çete" olarak adlandırdığı Sinan ve Oğuz geldi.
//Oğuz (O),Sinan (S),Taner Amca (TA)\\
💙S: Yaprak.
O: Noluyo burda ya?
AK: Barış,Barış vurulmuş.
O,S: Neee!
TA: Oğlum bırakın şaşırmayı!Binin şu arabaya.
S: Oğuz hadi.
O: Tamam.💙Oya Teyze öne, Sinan,Oğuz,ben ve Yaprak'ta arkaya bindik. Yaprak, Sinan'la benim aramızdaydı. Yolda Yaprak'ın başı omzuma düştü. Ani şok geçirmiş, baygındı. Önemsemedim. Hastaneye geldik. Yaprak'ı kucaklayıp sedyeye yatırdım. Doktorlar onunla ilgilendi. Biz de Barış'ın yanındaki çocuk kim diye sormaya gittik. Tahmin ettiğim gibi o Ali'ydi. O sırada Ali'nin annesi ve babası geldi. Sinan ve Oğuz,Yaprak'ın yanında olduğu için Ali'den haberleri yoktu. Onlara haber vermek için Yaprak'ın odasına girdim. Yaprak daha uyanmamıştı.
💙T: Barış vurulunca yanında bir çocuk daha varmış.
S: Eee. Bize ne bundan?
T: Yanındaki çocuk Ali'ymiş.
O,S: Nee. Ali iyi mi?
T: O da vurulmuş. Durumu ciddi.
S: Nasıl ya Barış'la Ali ne alaka?💙Oğuz donmuştu. Hiç bir şey diyemedi. Sinan hemen toparlanıp, ameliyathanenin kapısına gitti.
Sinan'dan
💙Şu an yıkılamazdım. Yaprak bayılmış bi oda da yatarken, Ali ameliyathanede yaşamak için savaş verirken ben yıkılamazdım. İnkar edemem,gözlerim beynimi dinlemeden ağlamaya başlamış olabilirdi. Ama bu yıkılacağım anlamına gelmezdi. Gözyaşlarımı silip Gökhan'ı aradım. Hepimiz dağılmışken o nerede olabilirdi ki?Tabi ki aptal bir şekilde Merve'yi kıskanmakla meşgüldü.
Gökhan'dan
💙Merve'yle kafede oturuyorduk. Merve birden ayrılma konusu açtı. Onu ne kadar sevdiğimi bile bile sürekli benden ayrılmak istemesi...Onu biraz kıskanıyorum diye sürekli benden ayrılmak istiyo.
///Merve(M),Gökhan(G)\\\
💙M: Gökhan ben düşündüm. Seninle daha fazla yapamam.
G: Merve...
M: Gökhan gerçekten daha fazla olmaz. Yapamam.
G: Merve,na nası ya?Ben seni seviyorum.
M: Ama ben seni sevmiyorum.
G: Ne diyosun Merve sen ne zamandır...Benle dalga mı geçiyorsun?
M: Gökhan ben sadece seni değil başkasını seviyorum.
G: Merve ne sadece?Bunca zaman seni boşuna mı sevdim?(bağırarak)
M: Gökhan ben gidiyorum. Peşimden gelme. Bitti.
G: Tamam. Merve sen başkasıyla mutluysan öyle olsun.💙Merve gitti. Beni bunca zaman idare edip gitti. Ağlamaya başladım. Yani hönkürerek değilde. Küçük küçük. Telefonum çaldı. Arayan Sinan'dı.
💙G: Alo Sinan.
S: Gökhan sen ağlıyo musun?Sesin kötü geliyo.
G: Bana diyene bak. Asıl sen ağlıyosun. Noldu?Yaprak'a falan mı bişey oldu?
S: O da var tabi.
G: Ne diyon oğlum?Başka ne var?
S: Ali,bi de Barış vurulmuş. Yaprak'ta Barış'ı duyunca bayılmış.
G: Durumları nasıl?Hangi hastanedesiniz?
S: A....o....k Hastanesi. Gel de konuşuruz.
G: Hemen geliyom.508 kelime.
Yazcak bi şey bulamadım. Yeni bölümde burdayım.
😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...