Ali ne yapıcak?

761 47 1
                                    

Barış tabi peşimde.

                  💙Kapıdan koşarak çıktım. Ali arkası dönük yürüyodu.

Ali'den

                   💙Yaprak'a süt almak için markete gittim. Yaprak'ı market arabasının içinde,Barış'ı da arabayı sürerken görünce çok sinirlendim. O an orada bir şey yapmamak için dışarı çıktım. Oğuz'u aradım. O an hiç bir şey umrumda değildi.

                  💙A: Hani Yaprak yanınızdaydı?
O: Şey Ali,Yaprak beni aradı. "Ali beni sorarsa bizle de" dedi. Se...

                  💙Sözünü dinlemeden telefonu kapattım. Hızla yürümeye başladım. Arkamdan gelen Yaprak'ın sesine aldırmadan yürümeye devam ettim. Taa ki Yaprak kolumdan tutup beni döndürünceye kadar.

Yaprak'tan

                  💙Y: Ali nereye gidiyosun?Bak özür dilerim.
A: Sorun yok Yaprak eğer Barış'ı,Oğuz'a yalan söyletecek kadar çok seviyosan. Sorun yok.
Y: Ali bak öyle değil. Ben sen üzülme diye şey ettim.
A: Yalan söylettin.
Y: Benim kötü bir amacım yoktu. Dediğim gibiydi. Seni üzmemek içindi.
A: Yaprak beni üzmemek için artık hiç bir şey yapma.(bağırarak)
B:Ali,kız seni düşündüğü için söylemedi.
Y: Barış sen karışma.
B: Yaprak sen onu düşündün diye sana bağıramaz. Sen kimseye hesap vermek zorunda değilsin.
A: Sana ne lan!Sana ne!

                  💙Diyerek Ali, Barış'ın üstüne yürüdü. Ve gidip ona yumruğu indirdi. Barış'ta buna karşılık verip,o da yumruk attı. Ali'de ona. Ben onları ayırmak için aralarına girince sanırım Ali'yi fazla sert ittim. Sargılı elim çok acıdı.O acıyla küçük bir çığlık attım. İkiside durup bana baktı. Bense elimin kanadığını fark ettiğim için donakalmıştım.

                  💙A: Yaprak eline ne oldu?

                  💙Gözlerim fersizleşmeye başlamıştı. Kendimi çok kötü ve bayılacakmış gibi hisediyordum.

                  💙B: Yaprak iyi misin?
A: Yap...

                  💙Ali sözünü bitirmeden sersem bir şekilde Ali'nin kucağına yığıldım.Son hatırladığım Ali ve Barış'ın"Yaprak iyi misin?Yaprak!"Sözleriydi.

Barış'tan

                  💙Yaprak birden Ali'nin kucağına yığıldığı. Benim de,Ali'ninde o an tek derdi Yaprak'tı. Ali Yaprak'ı kucağına aldı. Sonra da arabaya bindirdi. O arkada Yaprak'ı uyandırmaya çalışırken ben de arabayı sürüyordum. Hastaneye gidince serum takıp bileğine baktılar.

Yaprak'tan

                  💙Gözlerimi hastanenin bembeyaz sinir eden tavanına açmıştım.Ses yoktu. Kafamı çevirdim. 3'lü koltuğun bi tarafında Ali,bir tarafında Barış oturur pozisyonda uyuya kalmışlardı. Onları ilk kez yan yana ve kavga etmezlerken görmüştüm. Hafif gülümsedim. Barış, hemen ardından da Ali uyanmıştı. Barış hemen yanıma gelip"İyi misin"diye sordu. Bende"evet"dedim. Ali'yse hiç bir şey demeden dışarı çıktı. Ben arkasından çıkmaya çalışırken Barış beni tutup geri yatırdı.







387 kelime canlar.
😁😁😁

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin