Gökhan'da arkasından kalktı.
×Gökhan'dan
G: Noldu Merve?
M: Gökhan ben çok pişmanım.
G: Neye pişmansın?
M: Senden ayrılmakla çok büyük bir hata yaptım. Nolur affet beni.
G: Olmaz Merve.
M: Neden Gökhan?Nolur affet beni.
G: Sevgilin nerde?Bak seni benimle görmesin. Malum seviyosa kıskanır ya.
M: O beni aldattı nolur Gökhan ben hala seni seviyorum. Sana aşığım. Nolur bana bir şans daha ver.
G: Şu ağlamanı keser misin artık?
M: 😥😥😥
G: Merve sana bir daha güvenemem.
M: Yemin ederim seni bir daha bırakmıycam.
G: Tamam.
M: Gerçekten mi?
G: Evet.£sarılıyolar£
Yaprak'tan
Gökhan ve Merve içeri el ele girdiler. Sonunda barışmışlar. Biraz daha zaman harcayıp evlere dağıldık.3 yıl sonra
Harika bir 3 yılın arkasından hepimiz olmasakta farklı üniversiteleri kazanmıştık. Gökhan ve Merve,ben ve Ali, Oğuz ve İrem hala sevgiliyiz. Ece'yle,Sinan'sa...Ece'yi kaybettik.
Bundan iki yıl önce Ece'nin annesi hasta olduğunu öğrendi. Kansermiş. Kolon kanseri...Annesi çok uğraştı yaşamak için.Ama olmadı. Sadece 7 ay dayanabildi hastalığa. Sonra vefat etti.
Ardından Ece'de toparlayamadı. O güler yüzlü,sevecen,tatlı kız gitti. Yerine sessiz,içine kapanık bir kız geldi. Bunalım, depresyon falan derken daha fazla dayanamadı. Bi yıl önce intihar etti.
Sinan ilk duyunca çok ağladı. Hepimiz ağladık. Müdür,bütün okul...Herkez Ece'yi çok seviyodu.
Sinan 3 ay boyunca kabullenemedi gittiğine. Evden hiç çıkmadı. Ruh gibiydi. Annesi anlattı.
"Hiç bir şey yediremiyorum. Odasından çıkmıyo. Güneşi unuttu. Evin için de hiç sesi çıkmıyo artık. Boş boş Ece'yle olan eski fotoğraflarına bakıyo. İntihar eder diye koktum kaç kere."
Neyse ki atlattı artık. Liseyi yarıda kestiği için bizden bir sene altta.
Çetenin üniversite dağılımı şu şekilde;
Merve-Oğuz-Gökhan birlikte, ben ve Sinan birlikteyiz, Ali'de İrem'le birlikte. Başarı derecesi de aynı işte;Ali'yle İrem'in okulu Merve'lerinkinden daha iyi. Bizimkisi de en alt seviyedeki. Dersler şöyle böyle...Bu arada Ali hala ilaç kullanmak zorunda. Gökhan küfürleri dizginledi. Oğuz Kate'le olan aşkını bitirdi.Bu güne gelelim. Bu gün çok güzel bir gün. Çünkü bu gün aşkımın,Ali'min,Gamzeli Kahraman'ımın,Ga-men'imin doğum günü. Ama o bunu unuttu. Hiç bir şeyden haberi yok. Biz de ona normal bir sürpriz hazırladık. İşte evinde toplanıp pasta,hediye falan...
Julide Teyze'nin psikolojisi iyi değildi. Bir kaç şey daha yaşadılar. Psikoloğu "burlardan biraz uzaklaşsın." dediği için Tekin Amca'yla beraber Londra'ya gittiler. Ali evde yanlız yaşıyo. Ela Hoca'yla konuşmuyo.
Bu günden devam edelim. Ali'nin evindeyiz. Ama o evde değil. Nerde olduğunu bilmiyoruz. Haber vermedi. Biz evi süslemeyi bitirdik. Şimdi de Ali'yi beklemeye başladık.
Hah kapı çaldı. Ali geldi kesin. Kalkıp kapıyı açtım. Açtım da Ali'nin yüzü sirke satıyodu.Y: Ali iyi misin?Noldu?
A: Yok bir şey.×Niye terslendim şimdi ben?Allah Allah. Ali de bir şeyler var. Ama ne?Neyse içeri geçtik. Tabi biz içeri girer girmez çete başladı. "Alikuşum oley Alikuşum oley"tezauratlarına(nasıl yazıldığını bilmiyom)Ali hala üzgündü. Gülüyo olabilirdi ama ben anlarım. Hala üzgün. Neyse boş vermeye çalışıp pasta,pizza ne varsa gömdük. Ve çete evlerine gitti. Ben ve Ali evde tek kalmıştık. Bu gün burda kalmak için anakraliçe ve babamdan izin almıştım. Çete gittikten sonra Ali'yle evi toparlamaya başladık. Ali bütün gece üzgündü. Hala üzgündü.
Temizliği bitirdikten sonra Ali'nin yatak odasına geçtik. Artık Ali'yle onun yatağında uyumakta bir sakınca görmüyorum. Yatağa yattıktan sonra Ali'yi izlemeye başladım. Uyumadığımı biliyodu. O da uyumamıştı. Düz bir şekilde yatmış tavanı izliyodu. Onu daha fazla bu şekilde görmeye dayanamayıp sordum;
Y: Ali senin neyin var?Geldiğinden beri gerçekten gülmedin.
A: Yok bir şeyim Yaprak.
Y: Hayır var bir şeyin Küçük Emrah. Bu gamzeler çok az çıktı bu gün.
A: Doktorun söylediklerine sinir oldum biraz.
Y: Sen doktora mı gittin?Benden habersiz. Sürekli benle giderdin. Neden bana söylemedin?
A: Kendim gidebilirim Yaprak. Çocuk değilim.
Y: Doktor ne dedi peki?
A: Boş ver. Hadi uyuyalım.
Y: Olmaz söyle. Kötü bir şey mi söyledi?
A: Boş verelim mi Yaprak?
Y: Ali söylesene böyle daha çok korkutuyosun beni. Bir sorun varsa birlikte çözelim.
A: Yaprak seninle çözebileceğimiz,ya da benim çözebileceğim bir şey değil.
Y: Ne o zaman Ali?
A: Anlatmak istemiyorum.
Y: Ali yarın bir gün evlenince de böyle mi yapıcaksın?
A: Evlenmek mi?
Y: Evlenmeyi düşünmüyorum falan demiyceksin dimi!
A: Belki bir gün.
Y: Ne!?Belki bir gün mü?Nası yani sen benimle evlenmeyi öylesine bir şey olarak mı görüyosun?Tamam o zaman.
A: Yaprak nereye?
Y: Belki bir gün konuşuruz Ali.
A: Yaprak saçmalama gel. Nereye gidiyosun bu saatte?×E bu kadar terslenmeye gurur dayanmaz. Yanından kalktım. Ve ceketimi alıp kapıya yöneldim. Ali'nin arkamdan gelmesine ya da bir şeyler söylemesine aldırmadan...Bir ara o kadar biriktim ki arkamı dönüp içimden ne geliyosa söylemeye başladım.
Y: Ben seninle evlenmek için gözüne gözüne giriyorum. Sen hala"ne evliliği?" diyosun. Beni biraz daha fazla sevdiğini sanmıştım. Görüyorum ki sen evlilik kelimesi geçince bile korkuyosun.
A: Yaprak...
Y: Sözümü kesme. Doktora gidiyosun,haber vermiyosun. "Neyin var?"diyorum.
"Anlatmak istemiyorum." diyosun. Noluyo sana Ali?Nerde benim Gamzeli Kahraman'ım?Şimdi git onu çağır. O gelene kadar da beni sakın arama.
A: Yaprak bi kes sesini!Doktora seni çağırmadım. Ve bu ilk değil. Seni son 2 aydır hiç bir randevuya götürmüyorum. Çünkü şu an durumum o kadar kötü ki...Senin öğrenmeni istemedim. Üzülmeni istemedim. Doktor her an bir kenarda ölebileceğimi söylüyo. Kalbim iyiye gitmiyo. Hiç bir zaman da iyiye gitmiycek. Ve en sonunda...Seni bırakmak istemiyorum.❤"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali.❤
×Ali bunları söylerken yapabildiğim tek şey ağlamaktı. Ali'nin de durumu farklı değildi. Ben ona bakmaya kıyamıyoken o bana ölüceğini söyledi. Ben saçma sapan evlilik konularında onu üzerken o nelerle uğraşıyodu. Allah banim belamı versin. Hemen Ali'ye biraz daha yaklaşıp boynuna atladım. Sarıldım. Bir kaç dakika sadece sarıldım. Onu bırakmak istemiyorum. Gitmesini istemiyorum.
❤Yaprak'ın iç sesi.❤
❤❤❤"Seni ölünceye kadar değil. Sonsuzluğa kadar sevicem Tekelioğlu."❤❤❤Hayatımda ilk kez böyle bir şeye üzüldüm.
Ben bunun sonunu yazarken az daha ağlıyodum.
Noldu bana ya?965 kelime.
😥😥😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
ChickLit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...