Sinan daha fazla sinir olmamak için telefonu kapattı.
×Biz de ortalığı toplamak için,temizlik eşyalarını bulmak için Ali'lerin banyoya yöneldik. Ama Sinan hala Oğuz hakkında bir şeyler söylüyordu.
S: Adama bak ya. Rahat herif.
G: Aynen gerizekalı herih sabah sabah.
Y: Sabahın bir köründe uyandırdı.
A: Olan oldu. Uyandınız. Susun da temizliğe başlayın.×Ali bunları söyledikten sonra hepimiz temizlik eşyalarını almıştık. Benim dışımda masayı falan silcektim. Ama bez baya yukardaydı. Almaya çalıştım. Zıpladım falan. Ama sonra bir yol buldum. Arkamda küçük bi tabure vardı. Alıp üstüne çıktım. Hala boyum yetmiyodu. Nasıl bi kısalık bu?Biraz daha uğraştım. Sonra bezi alamadan dengemi kaybedip düştüm. Bu düşmeyle kesin bi yerimi kırardım. Ama bilin bakalım noldu?Birisi beni kucağına aldı. Ben düştüğümü sanıp korkudan gözlerimi kapatmıştım. Kısa bir sürede gözlerimi açmadım. Sonra yanağıma konan küçük öpücükle gözlerimi açmadan refleksle"Barış"demiştim. Sonra gözlerimi açtım. Ama gördüğüm kişi Barış değildi. Onu da refleksle söylemiştim zaten. Okulda düştüğümde o beni tuttuğu içindi. Beni kucağına alan kişi Ali'ydi. Yüzü düşmüştü.
Y: Ali ben okulda da düştüydüm ya...Refleks.
A: Önemli değil. Orda ne işin vardı.
Y: Şu an yanlış anlaşılma söz konusu. Boş ver orda olduğumu.
A: Şu an bence bunları konuşmayalım.
Y: Tamam.
A: Bezi almak için mi çıktın?
Y: Evet.×Ali uzanıp kolayca bezi aldı. Ben de daha fazla orda kalmayıp aşağı indim. Oğuz gelmişti. Ece mutfakta Oğuz'un getirdiği pizzaları ısıtıyodu. Ece'den bir ses duydum. Masayı cabuk silmemi söyledi. Yani resmen cırladı. Ben de daha fazla onu cırlatmamak için hemen masayı sildim. Ece beni yanına çağırdı. Yanına gider gitmez kapıyı kapatıp konuşmaya başladı.
E: Yaprak hayırlı olsun.
Y: Neden?
E: Anlamamış gibi yapma. Ali'yle mercimeği fırına vermişiniz.
Y: Ece bak iki oldu. Valla öldürcem seni. Olan Sinan'a olcak.
E: Tamam tamam da şu banyodaki yaşananları ölsem de unutacağımı sanmam.
Y: Öff sen gördün mü onları?
E: Gördüm tabiki.
S: Ne gördün?
Y: Hiç. Sen ne zamandır ordasın?
S: Demin geldim.
E: Bir şey duydun mu?
S: Yooo. Ne duymamam gerekiyodu?
O: Hadi be açım ben.
Y: Gerçek Oğuz geldi.×Ece saçmalarken birden Sinan'ın sesini duyunca korkudan öldüm. Allah'tan duymamış. Sonra bizim bu durumumuzu Oğuz'un açlığı bozdu. İyi ki. Üçümüz de içeri geçtik. Sinan galiba biraz şüphelenmişti. Pizzaları yiyip çöpleri attık. Saat 6'ydı. Hepimiz sıkılmakla meşgulken Ece daha fazla sıkılamayıp ayağa kalktı.
E: Ööfff kalkın. Bir şeyler yapalım.
S: Napcaz?
E: Bilmem. Ama çok sıkıldım.
A: Aynen ya.
Y: Bence biz yaşlandık.
G: Hadi küfür yarışması yapalım.
A: Oha Gökhan. Ne saçmaladın.
G: Ben de anlamadım. Niye ben böyle bir şey dedim?
O: Bence yatalım.
Y: Zaten yatıyoz. Lunaparka gidelim.
A,S,E,G: Olur.
O: Off yine hareket.
Y: Kalk hadi kalk.×Toparlanıp lunaparka gittik. Önce çarpışan arabalar,sonra gondol derken saatler geçmişti. Ama çok eylenmiştik. Saat 9'du. Eve girme vaktime az kalmıştı. Eğlenceyi burda bırakıp evlere dağılmalıydık. Sinan,Oğuz,Gökhan derken sadece ben Ece ve Ali kalmıştık. Ali beni eve bıraktıktan sonra Ece'yi de bırakıcaktı. Zaten yolunun üstüydü. Beni evime bıraktılar. Sonra da birlikte gittiler. Ben de eve girdim.
Ece'den
E: Ali bakıyorum ateş bacayı sarmış.
A: Yaprak mı söyledi?
E: Hayır o utancından bir şey dedirtmiyo. Sen baya aşıksın ama belli.
A: Çok mu?
E: Yani baya. Ne zamandan beri?
A: Bu gün 13 sene.
E: Nee?!13 sene. Sen kafayı mı yedin?Yaprak biliyo muydu?
A: Hayır. Bi kaç hafta önce söyledim.
E: Keşke daha önce söyleseymişsin. Barış falan olmadan. Neden daha önce söylemedin?
A: Korktum. Olmaz der. Kabul etmez. Benle bir daha görüşmez diye.
E: Sen gibi aşık kaldı mı ya?Biraz daha konuşmak isterdim Ali'cim ama eve geldik. Yarın görüşürüz.
A: Görüşürüz.
E: Sen Yaprak'ın peşini bırakma sakın.
A:...×Ali'nin bu aşkını öğrenince o kadar şok oldum ki küçük bi çığlık attım. Biraz daha konuşup eve girdim. Sonra Sinan'a sinir oldum. Arkadaşı 13 yıldır aşık hepsi uyuyo. Bi taraftan da beni niye bu kadar sevmiyo diye kızmıştım. Telefondan mesaj attım.
655 kelime.
Merak ettim."Halka"'yı izleyebilen var mı?
🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...