A: Dünya'nın en güzel delisisin o zaman.
×Y: Ben niye burdayım?Niye hiç bir şey hatırlamıyorum?
A: Bundan benim de haberim yok.
Y: Nası ya sen ne biçim sevgilisin?Sevgilin az daha ölüyodu sen neden burda olduğunu bilmiyosun.
A: Yanımda değil evinde oldu çünkü. Hem duyar duymaz geldim işte.
Y: Olsun ya bana bir şey olsaydı. Ben sen de böyle mi yapardım?
A: Yap...mazdın tabi.(yazık diyemedi.Sen benim vurulduğumu bile bilmiyodun diye.)
Y: Ben ne zaman burdan çıkcak mışım?
A: Ben doktara sorıyım.
Y: Tamam.×Bi dakika çocuğun adını unuttum.(mal bu kız.) Hıh Ali. Evet o da odadan çıkınca oda da tek kaldım.(ne çok oda dedim be)Yanımda ki küçük hastane dolabının üstünde bi telefon vardı. Elime aldım. Ve kimin olduğunu anlamaya çalışmaya başladım.(bu cümleyi yazarken beynim yandı.)Telefonu açtım.
Telefonun kilit ekranında o burda ki çocukların hepsi ve bir kız vardı. Kızı merak ettim açıkcası. Biraz karıştırmaya başladım. Fotoğrafların hepsinde o kız vardı. Ama kız güzelmiş.(hay Allah'ım.)Kızın Ali'yle sarmaş dolaş fotoğraflarını görünce iyice kızdan nefret etmiş,gözüm dönmüştü."Allah'ım sabır ver."diyerek telefonu karıştırmaya devam ettim. Telefonun rehberinde gezinirken telefon elimden yatağa düştü. Telefon kendi kendine tıklamaya başladı. Ben telefonu alınca ön kamera açılmış. Aa o sinir olduğum kız benmişim. Deli miyim neyim?(şüphen mi vardı acaba?)Telefon da benimmiş. Nerden mi anladım?Her fotoğrafta ben vardım çünkü. Tabi bu da akıl.😏(baya zeki)İçeriye destursuz bir şakilde o kadın ve diğerleri girdi. Aşkım konuşmaya başladı.
A: Bu gün,hatta şimdi çıkabilirmişsin.
Y: Tamam aşkım.
AK: Aşkım mı?
A: Eee bunu sonra konuşalım Oya Teyze.×Ben bir şey mi yaptım?Ali gözlerini biraz daha açıp bana"sus!"der gibi baktı. Ben de susup yataktan kalkmaya yeltendim. Ama Ali izin vermedi. Beni yataktan kucakladı. Ve arabaya kadar götürdü. Arkadan Oya Teyze dediği kadının sesleri geliyodu.
"Ali oğlum indirsene kızı. Yürüsün. Hem sana bir şey olcak."
(Ne abarttınız be Ali'ye bir şey olur mu?💪)
"Bir şey olmaz Oya Teyze."×Bir dakika ya...Benim kafam yarıldı. Ali'ye neden bir şey oluyo?"Neyse ben ona sonra sorarım."deyip içimden düşünürken Ali kulağıma yaklaştı. Ve"Ben sana sonra anlatırım."dedi. Galiba içimden söylememişim. Arabayı bir adam kullanıyodu. Sakallı falan...Bir ara"Yaprak iyi misin kızım?"dedi. Tam e diyon dayı seni tanımıyom." dicektim ki..."Ben senin babanım."dedi. Ben de susup oturmaya devam ettim. Arabada ben,Ali,o kadın ve babam olan adam vardı.(babam olan adam😋) Bir evin önünde durduk. Ali arabadan iniyodu. Ama ben de onunla inmek istedim. Ve sordum.
"Ben de Ali'yle kalabilir miyim?"
"Okula gidiceksin Yaprak."
"Tamam akşam gelirim."
"İyi tamam in.×Arabadan indim. Ve Ali'nin yanına koştum. Uw kafam çok ağrıdı ya. Ali arkasına dönüp beni görünce beni hemen kucağına aldı. Babamgil gitmişlerdi zaten. Allah'tan. Gerçi kızar mıydı?, kızmaz mıydı?hatırlamıyorum ama olsun. Garanti iş. Ali beni çoktan oturma odasında ki koltuğa oturtmuştu bu arada. Kendisi de yukarı çıkmıştı.
Bir kaç dakika sonra elinde kitaba benzer bir şeyle geldi. Albümmüş elindeki sonradan fark ettim. Yanıma oturdu. Ve albümü açtı. Birlikte fotoğraflara bakıp yorum yapmaya başladık. Bir şeyler hatırlamaya başlamıştım galiba. Her fotoğrafta mükemmel anılarımız olmuş. Bir anda hepsini unutmak çok saçmaydı. Böyle düşününce insan üzülüyo. Fotoğraflara bakmayı bitirdikten sonra Ali yanımdan kalktı. Ve bir kaç dakika onu bekledim. 5 dakikanın sonunda gelmeyince ben de arkasından gittiği mutfağa doğru gitmeye başladım. Mutfakta Ali iki tane çikolatalı süt yapmakla meşguldü. Bense onu izliyodum. Tam sütleri bitirmişti ki...Kolunda ki saate bakıp bir şeyler söyledi. Tam duyamadım ama sanırım şöyle demişti;
"Geç kalmışım."bunu söyledikten sonra ağzına bir tane hap attı. Bunu yapınca gerçekten bir şeyler yerine gelmeye başlamış gibiydi. Çikolatalı süt,hap,kucaklarda gezmek falan bir şeyler geliyo gibiydi. Ali elindwki çikolatalı sütlerle arkasını döndü. Ve beni gördü. "Napıyosun sen burda Küçük Titan?" "Küçük Titan?" "Ayy ben unuttum da ben sana Küçük Titan diyorum. Sen de bana Alikuşum ya da Gamzeli Kahraman." "Tamam o zaman hadi gel Alikuşum."
Birlikte oturma odasına geçtik. Ve çikolatalı sütleri içmeye başladık.
Size bir sır veriyim mi?Sizce Yaprak bize ne sırrı vericek?
Tamam kabul ediyom bu bölüm çok berbat oldu. Gece gece beynim durdu.
Özür dilerim.
685 kelime.
🐚🐚🐚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...