Ali git

617 38 7
                                    


                  💙O: Pizzalar lan salak.
G: Heee.
S: Yaprak eline noldu?
Y: Bir şet yok ya. Biraz kaynar su döküldü. Krem sürüp sardık bizde.
O: Lan Ali ilk günden elini mi yaktın kızın?
Y: Onun bi suçu yok ki. Benim dengesizliğim.
S: Aman kocasına da laf söyletmiyo.
Y: Tabi laf söyletmem. Kocacım benim.

                  💙Deyip Ali'ye sarıldım. O sırada kapı çaldı. Ben kalkıp kapıyı açtım. Gelen kızlardı. Merve'yle, Aleyna içeri girer girmez yüzüklerini gösterdiler. İrem'de arkada boynu bükük kaldı yazık.

Merve'nin yüzüğü👇👇


Aleyna'nın yüzüğü👇

(Merve'nin ki harika)
(Yalan yok. Aleyna'nınkini sevmedim.)

                  💙Yüzükler gerçekten güzeldi. Benim ki kadar olmasalar da...
                  💙Hepsini içeri alıp kapıyı kapattım. Tabiki de içeri geçtim. Herkez bir yerlere oturmuş,sohbet ediyolardı. Ben de çay koymak için mutfağa girdim. Çayı ocakta bırakıp,içeri geri döndüm. Ve Ali'nin yanına oturdum.

                  💙O: Oyun oynayalım mı?
S: Ne oyunu?
O: Eskisi gibi. Tabu falan.
G: Bence olur.
Y: Bence de.
G: İyi de oyunlar nerde?
A: Yukarda.
Y: Ben alıp geliyim.
A: Sen çay taşmadan ona bak. Ben getiririm.
Y: Tamam.

                  💙Deyip mutfağa gittim. Çay olmuştu. Ben de içeri götürdüm. Ali'de yukardan inmişti. Birlikte oyunları oynamaya başladık. Tabu,sessiz sinema vesaire (Nası yazılıyo bu ya?)derken akşam olmuştu. Eve pizza söyleyip,pizzaları yiyip,film izledik. Ve cete evlerine gitti. Yine Ali'yle başbaşa kalmıştık. Vee...Yukarı çıkıp üstümüzü değiştik. Yataklara yattık. Sonra da birbirimize bakmaya başladık. İkimizin de yüzünde gereksiz bir tebessüm vardı.

                  💙Y: Ali niye bakışıyoz?
A: Bilmem ben seni izliyom.
Y: Uyumucaz mı?
A: Uyu.
Y: Sen.
A: Ben de uyurum.
Y: Tamam kapat gözlerini uyuyalım.
A: 😌
Y: Niye güldün?
A: Boş ver.
Y: Ya söyle. Niye güldün?
A: Bundan bir kaç sene önce gözlerimi kapatmam için yalvarıyodun. Şimdi de kapatmamı istiyosun. Hayat çok garip.
Y: Evet. Ama ben o aralar salaktım biraz.
A: Sen her halinle Yaprak'sın. Sen her halinle mükemmelsin. Ben her halinle sana aşığım.
Y: Yaa utandım ama şimdi. Haadi uyuyalım artık. Daha fazla utanmak istemiyorum.

                  💙Birlikte uykuya daldık.
                  💙Uyandığımda saat 9'du. Ve Ali yanımda değildi.Merak edip,bütün evi aradım. Ama yoktu. Ben de elime telefonu alıp,Ali'yi aradım. İlk çalışında açtı.

                  💙Y: Ali nerdesin?
A: Doktordayım.
Y: Ben unutmuşum. Neden uyandırmadın?
A: Çok tatlı uyuyodun. Kıyamadım uyandırmaya.
Y: Tamam. Bir şey olursa haber ver. Gelirken de dikkat et.
A: Tamam anneciğim.
Y: Ya Ali dalga geçme. Korkuyorum sana bir şey olcak diye.
A: Tamam tamam bir şey demedim. Aramam bir şey olursa.
Y: Bi de söylüyo ya. Görüşürüz.
A: Görüşürüz.

                  💙Telefonu kapatıp,meraktan uyuyamıycamı bildiğim için kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Kahvaltıyı hazırlayıp,Ali'yi beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Gelen Ali'ydi. Dışarda bardaktan boşalırcasına yağan yağmur yüzünden biraz ıslanmış.(Şemsiyesi vardı.)Onu içeri aldıktan sonra ben de içeri geçtim. Ali yukarı çıkıp, üstünü değişti. Ve birlikte masaya oturduk. Yemek yemeye başladık. Ben başlamıştım. Ama Ali elinde ki çatalla salatalıkları oynuyodu.

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin