🌊Yine instagramdan küçük bir alıntı yaptım.🌊
Başladım konuşmaya.
×Y: Ali benim sana bir şey söylemem gerekiyo.
A: Evet.
Y: Lafımı kesme sakın. Tek çırpıda söylüycem.
A: Tamam. Başla.
Y: Ali ben sana geçen gün hastanede sen uyurken bir sürü şey saçmaladım. Ee İlk olarak ve en önemlisi ben sana aşığım. Bunca yıl bunu nasıl anlamadım. Ben de anlamadım. Ama olsun. Yine de ben aşığım. Seni ikinci kez kaybetmekten korkunca anladım bunu. Benim içib yaptıklarından sonra. Bu kadar yıl sana zarar verdiğim için özür dilerim.
A: Bitti mi?
Y: Hı hı.
A: Emin misin Yaprak?
Y: Sana aşığım diyorum. "Emin misin?" diyosun ya.
A: Bunca yıl bekledikten sonra...Ne biliyim?Baya farklı.
Y: Son sözün ne?Ben daha fazla burda duramıycam çünkü.
A: Neden?
Y: Çok utanıyom.
A: E yani benim de kendimi biraz ağırdan satmam gerek.
Y: Ya Ali ne saçmıyosun sen?
A: Şaka yaptım.
Y: Şakanın sırası mı?Ben utançtan yerin dibine gircem.
A: Benim son sözüm 13 yıldır belli.
Y: O zaman sev...
A: Sevgiliyiz.
Y: Gidelim mi?Daha fazla utanamam.
A: Tamam hadi kalk.×Ben nası yapmıştım bunu ya?Saydırdım resmen. Ama şu an utancımdan yerin dibine geçmek istiyorum. Ali'yle banktan kalkıp eve gitmeye başladık. Yolda çenemi açamadım. Put gibi kaldım öyle. Sessiz sessiz yürürken Ali sessizliği bozdu. Ve bana dönüp;
A: Yaprak bi ses mi versen?
Y: Ben hiç sevgilimle konuşmadım.
A: Çünkü sevgilin olmadı.
Y: Çınkı sivgilin ilmedi. Konumuz bu mu şimdi?
A: Bir konumuz yok ki. Hem yalan mı benden başkasına sevgilim demedin.
Y: Bence uzun bir süre sana da sevgilim diyemiycem.
A: Nedenmiş o?
Y: Çete. Onlar nasıl karşılıycak bilmiyoruz. Müdür dediğinde Gökhan'ın nasıl tepki verdiğini unuttun mu?
A: Nereye kadar kabul etmiycekler?Bir süre konuşmayız. Sonra kabullenirler.
Y: İnşallah dediğin gibi olur. Ben eve geldim. Görüşürüz... Sevgilim
A: Görüşürüz sevgilim.×Ali'den ayrılıp eve girdim. O sözcük...O sözcük o kadar mükemmelmiş ki. Bunca yıl o sözcüğü söylememiş olmak...Çok saçma. Bu gün kim nederse desin yapıcak kadar mutluydum. Kuş gibi hafiftim. Anakraliçe anlamış her halde...Yanına kullanmaya çağırdı. Yemekleri hazırlarken bir şey demiycek kadar mutluydum. Yemekleri hazırladık. Sofrayı kurduk. Sonra da yemeye başladık. Daha doğrusu babamlar falan başlamış. Ben yemek yemeyi unuttum.
TA: Yaprak kızım yesene yemeğini.
Y: He.
AK: Yemek Yaprak. Yemek he değil.
Y: Ben dalmışım ya.
TA: Ağzın kulaklarında çok mutlusun her halde.
Y: Yoo aynı.
AK: Yok yok çok mutlu bu.
TA: İnşallah bu mutluluk derslerden kaynaklıdır. Karneye de az kaldı.
Y: İnşallah baba o da olur.
TA: Bu sene en azından teşekkür görelim de mi Yaprak?
Y: Çıta fazla yüksek değil mi?
TA: El alem taktirlerle geziyo kızım. Geçen gün şirkette çalışanlardan birisi telefonda oğluna kızıyodu. Sordum "Neden kızıyosun?"diye. Bana ne dedi biliyo musun kızım?
Y: Ne dedi babacım?
TA: Oğlu fen dersinden 94 almış. Sen sadece bedenden 100 alıyosun.
Y: Bence çalışan da bir sorun var. 94 ne demek?
AK: Taner kızı fazla küçük görüyosun. O da geçen sene müzikten 70 aldı.
Y: Ya anakraliçe.
AK: Hayır bu sesle şarkı söylese yine 80 alır. Ne yaptı da alamadı anlamadım.
Y: Gömmeniz bitti mi?
TA: Efendim kızım.
Y: Hani gömdünüz ya akşam akşam. Yani biz bi pizzayı bu kadar kötü gömüyoz. Bırakırsanız yemek yicem.×Yemeği yedim. Ama mutluluğumdan eser yoktu. Maşallah anakraliçeyle babam mutluluğumu yok etmişti. Uykuya hazırlanıyodum. Ki telefona mesaj geldi.
Alikuşum
A: İyi geceler Küçük Titan.
Y: İyi geceler Alikuşum.×Mesajlaştıktan sonra telefonu kapattım. Ve uyudum.
589 kelime.
Ben mutlu günler gelicek demiştim.
Kitabın adını 4n1k ilk aşk diye değiştircem. Hiçbir şey değişmicek. Sadece sezon finali yazısını kaldırcam.
💏💏💏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...