Ali'nin Kalbi Durdu

665 44 3
                                    

Lafımı bitirir bitirmez sesiyle sinir eden o makineden uzun kesintisiz bir ses geldi.

Y: Ali,Ali doktor yok mu? Yardım edin. Ali...Ali n'olur gitme bırakma beni.
B: Ali.
BB: Oğlum dur sakin ol.

        ×Ali'ye bir şey oluyodu. Hemen kapıdan çıkıp"Doktor yok mu?"diye bağırarak doktor çağırdım. Doktorlar geldi.

Y: Nolmuş?Ali iyi mi?Neyi var?Bir şey söyleyin.

        ×Doktor beni takmadan hemşireye dönüp konuşmaya başladı.

D: Ameliyathaneyi hazırlayın.
H: Tamam.
________________
D: Kalbi durdu. Çabuk befibrilatörü getir. 180 ayarla.

        ×Olamaz Ali...Ali'nin kalbi durdu. Onu izlerken gözyaşlarım sel olmuştu. Barış ise korkarak olanları izliyordu. Az sonra hemşireden ses geldi.

H: Hazır.
_________________
D: Tekrar 260 hazırla.
H: Hazır.
_________________
D: Tekrar en yüksek.
H: Hazır.
_________________
D: Tekrar hazırla.
H: Hocam!
D:Tekrar hazırla dedim. Şimdi olmaz.Şu an çok erken. Son kez.
H: Hazır.

×"N'olur gitme Ali." Diye fısıldamıştım.

_______¡¡¡^¡¡^¡^^¡¡^¡^
H: Kalbi atmaya başladı.
D: Hadi daha kurtuldu sayılmaz. Ameliyathane hazır mı?

        ×Dışardan giren bir hemşire"Ameliyathane hazır"dedi.

D: Tamam hadi.

        ×Bende onlarla birlikte dışarı çıktım.

Y: Doktor Bey son bir şey söyleyebilir miyim ona?
D: Kızım ameliyata almamız gerekiyor.
Y: Bakın hala yaşıyoken söyliyceğim belkide son şey. N'olur izin verin. Son bir şey.
D: Tamam sadece bir dakika.
Y: Tamam.

        ×Ali'nin kulağına eğilip şunları söyledim;

---"Beni çok korkuttun. Ama gitmiyceğini biliyordum.Seni saatlerce,günlerce,yıllarca beklemem gerekirse de beklerim. Çıktığında ve gözünü açtığında yanında olucam."

        ×Sonra gittiler. Ben de hava almak için dışarı çıktım. Hastanenin arkasındaki bankta oturuyordum. Yanıma Oğuz, Gökhan ve Sinan geldi.

G: Yaprak noldu Ali'ye?
S: Aynen neden kötüleşti?
Y:Ben onun yanında çöktüm. Konuştum. Gitme falan dedim. Sonra Barış uyandı. Bende Ali'nin elini bırakıp Barış'ın yanına gittim. Barış'la biraz konuştuk. Sonra Ali kötüleşti. Kalbi durdu.
G: Nası yani sen bizim kardeşimiz orda yatarken sevgilinin yanınamı gittin?Yaprak sen iyice değiştin. Kardeşin lan o senin. Sen nasıl onu bırakıp Barış'a gittin?
S: Gökhan sakin.
O: Aynen oğlum bir sakin. Kızda ne yaptığını bilmiyo.
G: Ne bilmiyo ya?Son bir kaç aydır ben Yaprak'ı tanıyamıyorum. Bizim için canını bile verebilcek kız yok artık.
Y: Saçmalama Gökhan. Ben hala sizin için canımı verebilirim. Tamam mı?Benim sadece bir kaç zamandır çok canım yandı.
G: Ama nedense senin yüzünden Ali zarar gördü Yaprak.
S: Gökhan saçmalama kızın ne suçu var?
G: Bırak oğlum. Barış'çı o.......lardan olmuş buda.
S: Ne diyon oğlum?

       ×Deyip Sinan Gökhan'a kafa attı. Oğuz onları zor ayırdı. Gökhan' ı hastaneye yolladık. Bana söyledikleri koydu. Ama o da haklıydı galiba. Bir kaç dakika daha orda kaldık.




Kısa olabilir özür dilerim.
420 kelime.
Öpücük😝😝😝

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin