Neden Ali?

667 40 3
                                    

#Şu üstteki Alikuş çoook tatlı değil mi?#

Ne kadar fazla.😒😒😒

×Kafeye gittiğimde her zaman oturduğumuz masada Ali ve Gökhan oturuyordu. Ali hep oturduğu masanını baş tarafındaki sandalyede oturuyordu. Gökhan'sa onun sağındaki değil. Onun bi sağındaki sandalyede oturuyordu. (Nası bir tabir bu?😂) Bende Ali'nin solundaki değil. Bi solundaki sandalyeye oturdum. (Yine o tabir😂) Tam oturup soluklanmıştım ki. Sinan ve Oğuz birbirlerine saydırırken içeri girdiler.

S: Bak Oğuz yalan değil.
O: Sinan inanmıyorum sana. Inanmıyorum.
S: Oğlum neden yalan söyliyim?Başkalarından duyup üzülme diye diyom.
O: Sus artık Sinan.

×Sinan Gökhan'ın soluna Oğuz'da Ali'nin karşısındaki yani masanın sonundaki sandalyeye oturdu. Oğuz'un gözler zaten maviş. Gözleri kıpkırmızıydı. Tabi ben. Yaprak hemen sordum.

Y: Oğuzkuşum n'oldu sana?Neden bu mavişler kızardı?

×Ben sorar sormaz Oğuz daha da şiddetle ağlamaya tekrar başladı.

A: Sinan n'aptın oğlum sen bu cocuğa?

×Gökhan Sinan'a gönderme yaparak.

G: N'olcak yumruk atmıştır.
S: Gökhan bi kes ya.
G: Asıl sen kes maydanoz.
S: Sen kime maydanoz diyon lan?
G: Sana,n'apcan?

×Bıraksak Gökhan'la Sinan birbirlerine girceklerdi. İkisi de tam ayağa kalkmış birbirlerine vurcakken Ali ayağa kalkıp ikisinede engel olup yerlerine oturttu.

A: Oğlum n'oluyonuz ya?Sinan,Gökhan oturun ikinizde. Sinan anlat. Oğuz neden ağlıyo. Sonra konuşcaz bu yumruk atma meselesini.
Y: Afferim Alikuşum. Susturdun şu şuursuzları.
S: Anlatıyom. Şimdi biz gelirken ben telefondan instagramda geziyodum. Sonra keşfetteyken Kate Upton'ın paylaştığı fotoğrafı gördüm. Bir adam ve Kate. Oğuz'a söyledim. Ondan. Şimdi fotoğrafı bulamadığımdan bana inanmıyo.
Y:  Ayy canım. Oğuz üzme kendini. O kendi kaybeder.

×Biz Oğuz'la ilgilenirken Barış içeri girmişti. Her yer dolu olduğu için Ali'nin solundaki koltuğa oturdu. Ve pizzalarımız gelmişti. Hepimiz gömülmüştük hemen. Oğuz'un da ne aşk acısı kalmıştı. Ne de Kate Upton ve sevgilisini düşünüyordu. Pizzaları hala yemeye devam ederken. Barış Ali'ye dönüp bir soru sordu.

B: Neden Ali?
A: Ne?
B: O gün diyorum. Neden ordaydın?Neden bana yardım ettin?
A: Orda olmam tesadüftü. Sana yardım etmem insanlık.
B: Bu kadar büyük bi insanlık fazla değil mi?
A: Yani biraz.
G: Bide bunun Barış olduğunu düşünürsek.
B: Aynen.
A: Benim sana bir can borcum vardı. Onu ödedim.
Y: Alikuşum bu nasıl borç ödeme şekli?Tamam Barış seni bir kez kurtarmıştı da. O sadece hastaneye yetiştirdi. Sen ölüyodun.
A: Abartıyorsunuz.
S: Doğru bencede abartıyoruz. Ama bu kadar abartmamız normal değil. Daha fazla abartmalıyız.
Y: Ay! bi an ne diyo bu çocuk dedim. Sinan ya. Bu arada Ali biz abartmıyoruz.
A: Abartıyorsunuz.
Y: Doğru çok abartıyoruz. Sanki biz iki kere kalp ameliyatı olduk,bizim kalbimiz durdu ya baya abarttık. Ne kadar rahatsın ya.
B: Evet cevap.
A: Ne oğlum?Cevap bu işte. Borcum vardı. Onu ödedim.
O: Tamam çocuğu sıkıştırmayın.
Y: Oğuz sen Dünya'da mıydın?
O: Evet. N'oldu ki?
S: Bütün yol ağladın benle konuşmadın ya.
O: He omu neden?
G: Kafa gitti bunun ya. Hani Kate ablamız sevgili yapmış. Sinan'a küsmüşün ya.
O: Hee. Kate sevgili mi yapmış?İyi n'apalım?Onların ayrılmasını bekliycem.
Y: Allah'ım ya. Niye ağladın o gözler kızardı o zaman?
O: Yaprak Başkan sen yapma bali. Sen beni tanımıyo musun?Açtım. Pizzayı özledim. Onun için ağlıyodum.
S: E neden o zaman bana Kate dedirttirmiyodun?
O: Kate deyince aklıma pizza geliyodu çünkü.

×Oğuz'un bu son söylediğine hepimiz kahkaha atmıştık.

A: Bir dakika Gökhan. Bu yumruk atma mevzusu ne?

×Ali'nin bu sorusu üzerine hepimiz susup birbirimize ne dememiz gerekiyor diye bakmaya başlamıştık. Gökhan'ın bana söylediğini söylesek Ali Gökhan'ı elbise katlar gibi katlardı. Tamam dövsün Gökhan hak ettide. Ali. Ona bir şey olurdu. Sustuk. Ve birbirize bakmaya devam ettik.

A: Hişş! Alo Yaprak,Gökhan n'oldu oğlum? Söylesenize. Tamam Sinan sen anlat.
S: Anlatıyım Ali'de,şimdi değil. Bir kaç gün sonra.

×Allah'ım Sinan'ın bir an gerçekten söyliyceğini düşündüm. Ödüm koptu. Susmaya devam ettik. Ali'nin soru sormasını beklediğimiz için.

639 kelime.
Mutluyum. 4N1K 1 salı foxta ikisinide izleyememiştim. Dört gözle bekliyorum şu an. Allah İlk Aşk'ıda böyle bir kaç gün bekletsin.🙏🙏😇

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin