Fotoğraflara bakmayı bitirdikten biraz sonra uyuya kalmışım.
×Yaprak'tan
Tabi saatlerce ağlamıştım. Uyuduğumda saatin kaç olduğunu bilmiyorum. Ama uyandığımda saat 7'ydi. Anakraliçe kaldırdı. En azından 6'da kalkmıcaktım. Yatakten kalkıp hazırlandım. Bu sabah babam yoktu. Benim de canım bir şeyler yemek istemediği için evden yemek yemeden çıktım. Servis kapının önünde beni bekliyordu. Bindim ve okula gitmeye başladık. Serviste hep dinlediğim o şarkıyı açıp dinlemeye başladım.
(Nur içinde uyu güzel sesli insan. Onur Can Özcan😢)
Okula vardığımda önce Barış'ı buldum. Ona kararımı açıklamalıydım. İş görüşmesi gibi Allah'ım ya. Neyse Barış'ı buldum.
Y: Barış biraz konuşalım mı?
B: Tabi. N'oldu?
Y: Ben sana bunu nasıl söyliyceğimi bilemiyorum. Ama...
B: Neyi Yaprak?Bir şey mi oldu?
Y: Ben sanırım kararımı verdim.
B: Evet.
Y: Ben seni seçtim.×Ben bunu söyler söylemez Barış beni kaldırıp döndürmeye başladı. Ben tabi Yaprak'lığımı yaptım.
Y: Barış n'apıyosun?Bırak okuldayız.
B: Afedersin Yaprak. Bir an heycanla şey oldum.×Bunu söyleyince ikimizde gülmüştük. Gülerken gözüm bizim çeteye takıldı. Hepsi şaşkın şaşkın bize bakıyolardı. Yanlarında Ali'de vardı. Hay ben zamanlamama. Gene yaptın Yaprak Yaprak'lığını dedim hemen içimden. Barış'ta onları görmüştü. Barış'a dönüp;
Y: Barış ne yapıcaz şimdi?
B: Ne ne yapıcaz Yaprak. Gidicez yanlarına söylüycez herşeyi.
Y: Ya kabul etmezlerse.
B: Neyi kabul etmiycekler Yaprak?Seni düşünüyolarsa senin için mutlu olurlar zaten.
Y: Ali.
B: O da aynı şekilde.
Y: Tamam. Hadi gidelim.×Çocukların yanına gidesiye kadar kafamı yerden kaldırmamıştım. Yanlarına gidip kafamı kaldırdığımda ise Ali'nin yanlarında olmadığını gördüm.
Y: Ali nerede?
O: Şey sizi sarılırken görünce gitti.
S: Yaprak n'oluyor Okulun ortasında?
G: Aynen Yaprak.
O: Aynen Yaprak Başkan n'oluyor burda?
B: Tamam kıza yüklenmeyin. Biz artık Yaprak'la sevgiliyiz.
G,O,S: Neee!
Y: Ali nereye gittiğini söyledi mi?
O: Hayır.×Eveeet. Şimdi de kırdığım hatta paramparça ettiğim kalbi toplayıp yapıştırmam gerek. N'asıl olucaksa?Ali'yi bulmam gerekiyodu. Ama zil çalmıştı. Bu aslında iyi bir şeydi. Sınıfa gelicekti. Bütün çete sınıfa girdik. Ama Ali sınıfta değildi. Yerlerimize oturduk. Öğretmenin girmesine en fazla 3 dakika vardı. Ali sınıf kapısından içeri girdi. Yerine oturdu. Dalgındı. Öğretmen girdi. Anlattı bir şeyler. Ama hiç dinlemedim. Aklım Ali'deydi. Hem gözümün önündeydi. Hem de çok uzaklarda. O da dersi dinlememiştir kesin. Zil çaldı. Dışarı çıktık.__________ Bütün gün Ali'yi sadece sınıfta görmüştüm. Derste de konuşamazdık. Çeteyle evlere dağılmak için yola çıktık. Evle okul arası çok fazla uzak değildi. Ama sabahları erken uyanmak istemediğim için servisle geliyordum. Okul çıkışında da bütün çete beraber eve gidiyorduk. Bundan sayılı gün önce Ali beni eve bırakıyordu. Şimdi nerde olduğunu bile bilmiyorum. Barış motoruna binip evine gitmişti. Biz de yolu yarılamıştık. Arkamdan dokunan elle irkilip arkama döndüm. Döner dönmez kim olduğuna bakmadan elimle omzuna geçirmeye çalıştım. Karşımdaki uzun olduğu için elim göğsüne geldi. Sonra kafamı kaldırıp karşımdakine baktım. Ali'ydi. Yüzü ekşimişti. Bana öyle hayvan gibi vursalar benimde yüzüm ekşirdi. Çocuk haklı.
Y: Ali n'apıyosun?Ödüm koptu.
A: Yaprak kim benden başka senin arkanadan sessizce yaklaşıp dokunur?
Y: Ne biliyim birden korktum.
A: Dokunan ölüyo zaten. Öyle vurulur mu?
Y: Evet ya. Canın yandı mı?
A: Yok yok şaka yaptım.
S: Neredeydin?
A: Boş verin ya.
G: Biz boş verir miyiz?
A: Herkesin bir boş verme hakkı vardır.
O: Hadi gidelim. Üşüdüm.×Ali'yi buldum ya şimdi mutluydum. Çocukları eve dağıttık. Yine Ali'yle tek kalmıştık.
Y: Ali neredeydin?
A: Boş verelim dedik ya Yaprak.
Y: Bana da mı?
A: Evet.×Konuşmamız burda bitmemişti. Birden birbirimizle tartışmaya başladık. Ali'yle tartışmayı nasıl becerdim ben?Onun bana ne söylediğini ya da benim ona ne söylediğimi bilmiyorum. Ama şu an tartışmamız şu;
A: Yaprak benim ne eksiğim var o zaman?
Y: Korkaksın.
A: Ben mi korkağım?Ben senin için o kadar şey yapmışken sen bana korkak mı diyorsun?
Y: Evet Ali. Sen daha önca söyleseydin ben bu kadar ikilemde kalmıycaktım.
A: Yaprak ben seni kaybetmekten korktum. Ben bana bir daha Alikuş'um demezsin diye korktum. Eğer bunlar korkaklıksa en büyük korkak benim.Özür dilerim. Bölümleri karıştırmışım. Acılı olan bu değil öteki.
Apologize!😞
653 kelime yazmazsam olmaz. 😶😶😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)
Chick-Lit"Her an bir yerlerde ölebilecekken sana aşık kalamam."dedi Ali gözlerimin içine bakarak. "Ölene kadar değil sonsuzluğa kadar sevicem seni Tekelioğlu." dedim. Boynuna sarılıp. 🖤{Ağlamak istiyosan gel. Beraber şarkı dinleyip ağlayalım.} 20.11...