Wattsap Çete

611 37 1
                                    

£Ali Tekin'i hiç dinlemeden hızla yürümeye devam etti.£

TeA: Ali nereye gidiyorsun bu halde?
J: Ali nereye?Hastaneden yeni çıktın bir şey olucak.
TeA: Julide gir sen içeri.
J: Olmaz. Ali gel n'olur.

£Tekin biraz daha hızlanarak Ali'nin kolundan tutup önüne geçti. Ali'ye bağırmaya başladı.£

TeA: Ne yapmaya çalışıyorsun? Hastaneden yeni çıktın. Sana bir şey olucak diye bizim ödümüz koluyor sen ikimizide hiç dinlemeden çekip gidemezsin. Kendini ne  sanıyorsun? Kendini düşünmüyorsun. Bizi düşünmüyorsun. Aklın fikrin Yaprak'ta. Tamam aşıksın anladıkta. Bizi de düşün.

£Ali'de aynı şekilde Tekin'e sesini yükselterek konuşmaya başladı.£

A: Siz beni düşündünüz mü?Küçücük bebekken annemden ayırırken yada gözümün içine baka baka yalan söylerken,beni düşündünüz mü?

TeA: Ben sınanmadım mı sanıyorsun?Her gün yalan söylerken,her gün bir şeyler saklarken. Kolay mıydı sanıyorsun?Şimdi bunları konuşmanın ne yeri ne de zamanı. Arabaya binelim. Eve gidelim. Evde dinlenip sakin sakin konuşalım.
A:...
TeA: Hadi gel oğlum.

×Arabaya binip onun istediğini yapmak istemiyordum. Ama hastaneden yeni çıkmıştım. Bu olanlara dayanabilir miydim? Bilmiyorum. Mecbur arabaya bindim. Emniyet kemerimi takıp başımı cama yasladım. Dışarıyı izlerken onları dinlemiyordum. Bana bir şey sorup sormadıklarını yada ne konuştuklarını bilmiyordum. Çünkü yol boyu dışarıyı seyrediyordum. Eve geldik. Hemen odama çıktım. Elime telefonu alıp yatağa uzandım. Bizim çeteden bir sürü mesaj vardı. Ben uyurken attıkları mesajlara bakmaya karar verdim.

Wattsap grubu:
Çete;
Yaprak: Alikuşum'u çok özledim.😢
Oğuz: Merak etme bir kaç saate ona bakarak söylersin.
Sinan: Ya...
Gökhan: Sinan konuşmıyım konuşmıyım diyorumda senin ebeni ********* anladınmı?Kes sesini yoksa ********.
Yaprak: Gökhan sen karekter kullanarak küfür edebiliyo muydun?
Gökhan: Yazarak tadı çıkmıyo. Yan yana gelelim yüzüne söylücem *******'ın.
Sinan: Lan Gökhan ağzına sahip çık. Ne dediğimi ben biliyo muyum?
Oğuz: Bi susmadınız be.
Yaprak: Oğuz önemli bir şey konuşuyoruz. Sen sus.
Oğuz: Tamam. Yaprak valla sustum. Devam edin.😱

×Mesajların hepsini okumak istiyordum. Ama uykum o kadar gelmişti ki daha fazla dayanamadım. Bir sürü ilaç içmiştim. Normal olan buydu. Telefonu kapatıp başımı yastığa koydum. Uyumaya çalışırken kapını açıldığını sonrada babamla Ela Hoca'nın sesini duydum.

EH: Uyuyo mu?
TeA: Sanırım. Odasından çıkmadı.
EH: Çok tatlı uyuyor. Keşke bu kadar acı çekmeseydi. Keşke hiç bir şeyi öğrenmeseydi.
TeA: Eninde sonunda bir gün öğrenicekti. Öğrenmesi iyi oldu.
EH: Biz çıkalım.Rahatça uyusun.

×Onlar gider gitmez. Başımı yastıktan kaldırıp düşünmeye başladım.
-------------------------------------------Uyandığımda saat dört olmuştu. Yataktan kalktım. Üstümü değiştim ve gruba mesaj attım.

Wattsap grubu:
Çete;
Ali: Nerdesiniz?
Gökhan: Evde.
Sinan: Evde.
Yaprak: Evde.
Oğuz: Evde. Ama pizza yemeye gidelim mi?
Sinan: Olmaz.
Oğuz: Neden?Ya.
Gökhan: Şuursuz musun Oğuz?
Oğuz: Neden hala anlamadım. Yoksa...yoksa o düşündüğüm şey mi?
Yaprak: Hele şükür.
Oğuz: Nası ya kimin pizzaya alerjisi var?
Sinan: Ne alerjisi? Ne alaka?
Oğuz: En çok korktuğun şey deyince...
Yaprak: Oğuz ne sen yorul ne biz. Ali gelemez ya.
Ali: Neden gelemez mişim?
Gökhan: Ali ilaçlar ağır geldi her halde. Julide Teyze bırakmaz.
Sinan: Gökhan.😠
Ali: Önemli değil Sinan.
Gökhan: Valla özür dilerim. Ali benim şuursuzluğum.
Ali: Önemli değil Gökhan. Hadi bizim kafede buluşalım. Tamam mı?
Oğuz: Koşuyom.🍕🍕🍕
Gökhan: İyi geliyom.
Sinan: Tamam.
Yaprak: Geldim. Alikuşum.😙Şey Ali Barış'ta gelsin mi?
Sinan: Ne alaka Sırık?
Yaprak: Çok yanlız.😥
Gökhan: Ali kabul etmez.
Ali: Gelsin Yaprak.
Gökhan: Bu çocuk iyi değil.

Yaprak'tan
Ali gruba mesaj attığında inanmazsınız ama anakraliçeye ayakkabı seçiminde Tuna'yla beraber yardım ediyorduk. İçim dışıma çıkmıştı. Yok şu daha sade bunun rengi rüküş. İçim bayıldı. İçimde filler tepindi. Barış'a mesaj attım.

Yaprak: Barış.
Barış: Efendim Amazon Kızım.
Yaprak: Biz çeteyle bizim kafede buluşcaz gelsene.
Barış: Ali istemez.
Yaprak: Ben ona sordum. Kabul etti.
Barış: Emin misin? Gelcem.
Yaprak: Evet. Sordum. Gel.
Barış: Seni almaya geliyim mi?
Yaprak: Hayır. Ben gidebilirim. Gelirken dikkat et.
Barış: Tamam. Kafede görüşürüz.
Yaprak: Görüşürüz.

Mesajlajmayı bitirdik. Bende hazırlanmaya başladım. Mavi kotumu giydim. Üstümede beyaz çizgili kazağımı giydim. Üstüne de kırmızılı ceketimi geçirince tamamen hazırdım.

 Üstüne de kırmızılı ceketimi geçirince tamamen hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yola çıktım. Ve kafeye yöneldim. Koskoca 6 saatim vardı. Ne kadar fazla.😒😒😒

654 kelime.
Bölümden sıkıldım.
5.yazışım. Wettpad bölümümü sildi. Üzgünüm.😞😞😞

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin