N'aptım Ben?

554 42 38
                                    

Eğer bunlar korkaklıksa en büyük korkak benim.
×Y: Kendini haklı çıkarmaya çalışma. Sen beni kaybetmekten korkmadın. Barış'la aranızda bir yarış vardı. Ve sen o yarışı kaybetmekten korktun.
A: Yaprak ne saçmalıyosun?Ben seni 12 sene önce sevdim. Ne Barış ne de başkası vardı. Ben senin için az daha canımı veriyodum. Karşılık beklemeden gizli gizli acı çekerek sevdim ben seni.
Y: Hala kendini haklı çıkarmaya çalışıyosun. Bencilsin Ali.
A: Yaprak sen ne dediğinin farkında mısın gerçekten?Sana beni seçsende Barış'ı seçsende yanındayım dedim. Sen gittin Barış'ı seçtin. Hiç bir şey demedim. Hala bana bencil olduğumu söylüyorsun. Eğer ben bencilsem. O Barış,o seçtiğin adam benden bin kat daha bencil o zaman. Senin mutluluğunu düşünmeden sen ona aşık ol diye oyunlar oynadı.
Y: Barış uyanır uyanmaz seni sordu. Kalbin durduğunda ne kadar korktuğunu biliyor musun sen?Bir daha bana yaklaşma. Bundan sonra senin yüzünü bile görmek istemiyorum. Şu andan itibaren senden nefret ediyorum. Inan ölsen daha az kızardım sana. Senin için boşuna gözyaşı dökmüşüm.
A: Yaprak...

×Söylüyceğimi söyleyip arkama döndüm. Çoktan ağlamaya başlamıştım zaten. Ali'ye o kadar o kadar sinir olmuştum ki arkamdan bağırmasına bile aldırmadım.

Ali'den
×Yaprak'ın benim hakkımda bunları düşünmesine gerçekten şaşırmıştım. Söylediği her söz canımı çok fazla yakıyodu. Son sözü bile "Senin için boşuna gözyaşı dökmüşüm."oldu. Başka bir şey söylese belki bu kadar acımazdı. Arkasına dönüp gitmeye başladı. Arkasından bağırmama aldırmadan. Arkasından gidemedim. Olduğum yere çakılmıştım sanki. Kalbim...kalbimde çok büyük bir acı hissetmiştim. Dengemi kontrol edemiyordum. Düşmemek için elimi sağımdaki duvara koydum. Diğer elimleyse göğsümü tuttum. Kalbim sıkışıyordu. Daha fazla dayanamadım.

Yaprak'tan
Tamam sinirliydim. Ama sesinin gittikçe daha az veldiğini fark ettim. Merak edip arkama döndüm. Ali sağ eliyle duvara dayanmıştı. Diğer eliylede göğsünü tutuyodu. Kendini daha fazla tutamayıp yere yığıldı. Hemen yanına koştum.

Y: Ali. Ali iyi misin? Benim yüzümden mi?N'aptım ben?
A: Hayır Küçük Titan.
Y: Özür dilerim. Neyin var? Canın mı yanıyor? Şimdi ambulansı arıycam tamam mı? Merak etme iyi olucaksın.

×Telefonu alıp ambulansı aradım. Bir elimle telefonumu tutuyor,diğer elimle de Ali'nin elini tutuyordum.

///Çağrı merkezindeki kadın(ÇMK)\\\
Y: Alo. Eee ........mahallesi Menekşe sokağa acil ambulans. Lütfen çabuk. Arkadaşım iyi değil.
ÇMK: Tamam. Arkadaşınızın yanından ayrılmayın. Hemen bir ambulans yolluyorum.

×Çağrı merkezindeki kadınla konuşup telefonu kapattım. Ali hala iyi değildi. Çok zor nefes alabiliyodu. Onu şu an rahatlatmayı çok isterdim. Ama kendim bile ondan daha fazla korkuyordum.

Y: Ali bak benim yüzümden oldu. Özür dilerim. Hem ben sana asla öyle şeyler söylemem. Sadece sen iyi ol.

×Ali zar zor nefes alıyodu. O sırada benimle konuşmak istedi.

A: Yaprak senin bir suçun yok.

×Bunu söyledikten hemen sonra gözlerini kapattı. Belki son kez söyliyceği sözünde bile beni düşünmüştü. O kadar korkuyordum ki ağlamamı durduramıyordum. Elimi onun kalbine koydum. Hala... hala kalbi hızlıydı. Kalbini hissetmek kendimden biraz daha nefret etmemi sağlıyordu. Sonra sokağın başındaki ambulansı fark ettim. Hala ağlıyordum. Ambulanstan doktorlar indiler. Ve Ali'yi sedyeye alıp ambulansa bindirdiler. Bende yanına bindim. Hemen kalp atışlarını kontrol ettiler. Sonra da oksijen maskesini taktılar.

///Ambulans hemşiresi(AH)\\\
Y: Ali iyim mi?Neyi var?
AH: Daha bilmiyoruz.
Y: Nası bilmiyosunuz ya?Siz doktor değil misiniz?Ben mi bilicem?
AH: Hanımefendi sakin olun biraz.
Y: Nasıl sakin oluyim ya sevdiğim adam ölüyo.

×Oha bunu da mı ben döyledim?Ne demek sevdiğim adam?Benim kararım kesin değilmiş. Bunu anladım şu an. Hala Ali'nin elini tutuyordum. Ve hala ağlıyordum.
---Ali n'olur uyan. Sen beni düşürsün hep. Eğer beni hala düşünüyorsan lütfen bana bir şans daha ver.




Bu bölüm o bölüm. Bence iyi oldu. Tabi yorum yapmadığınız için fikirlerinizi bilemiyorum. Hiç yorum yapmayın zaten. Öyle olsun. Öyle olsun (Sitemli oldu biraz) Okuyanlara kızamıyorum bile canınız sağolsun
598 kelime😔😔😔

4N1K{Canhıraş} (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin